Sanna Marin ja Markus Räikkönen: Ero!
Kommentit (1844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nythän Marinilta kyllä karkaa mopo täysin käsistä biletyksen kanssa. Se on menoa ja meininkiä tiedossa.
Villi sinkkukesä tulossa!
Johan se viime kesä taisi olla sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat yhä parhaita ystäviä ja läheisiä toisilleen, joten ei tuo nyt niin iso muutos ole.
Ainahan fiksut ja sivistyneet ihmiset sanovat eroavansa ystävinä etenkin jos halutaan välttää kaikenlainen julkinen likapyykin pesu ja sotkuinen avioero kuten kiistely lapsista ja omaisuudesta.
Ero ystävinä tarkoittaa max, että osapuolten asianajajat tulevat jotenkin toimeen keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmari, Macron, Olavi vai Zele?
Ei ainakaan Zele! Siinä jonossa ollaan minä ja mun parikyt miljoonaa sielunsiskoa ennen Sannaa. 😘🔥💃
Saa nähä tuleeko oikeistohallitus vai sinipuna ja kai Sanna tietenkin on ministeri, valtiovarain kai,? Vai ottaako Antti sen pestin, tuleva puh.joht, Krista Kiuru kans haluaa puh.joht..
Miten tämä asia meille kuuluu? Enemmän mua huolestuttaa minkä tuen kanssa mä joudun eroamaan.
Sannan seuraava kumppani on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletuksena on, että se Sanna on se paha, jonka takia eroavat. Jospa Markus on viihtynyt muualla, kun vaimo on johtanut hallitusta ja ollut niin paljon poissa kotoa.
No ei se siltä vaikuttanut😄
Vierailija kirjoitti:
On kyllä paljon ihmisiä, jotka nauttivat toisten elämän ikävistä asioista. Miksi pitää ilkkua?
Ilkkua? Missä näet sellaista?
Ohis,
Julkkiksetkin on vain ihmisiä joilla on tuttuja jotka tietävät asioista.
Vaikka tälläisillä palstoilla ei voi tietää kuka kirjoittaa mitä tahansa, niin myös ihan oikeaa tietoa voi ihan hyvin olla liikenteessä.
Suomessa piirit vielä niin pienet: yhdellä on vaikeuksia vaikka parisuhteessa ja avautuu yhdelle, joka kertoo ohimennen toiselle jne. =kohta "kaikki" tietää.
Eihän ne kauaa ehtineet olla naimisissa, eikö Kesärannassa olleet häät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä paljon ihmisiä, jotka nauttivat toisten elämän ikävistä asioista. Miksi pitää ilkkua?
Tässä ja muissa saman aiheen ketjuissa. Nautitaan kun toinen eroaa, nimitellään ym.
Vierailija kirjoitti:
Olihan he 19 v yhdessä. Kuka jaksaa olla saman kanssa forever.
Tämä. Melkein uskomatonta.
Töölön kämppä myyntiin lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Teatterin video ollut alkusysäys tälle.
Silloin oli jo erosta sovittu, meno oli sellaista. Huono aika vaan julkistaa kun vaalit lähestymässä.
Täähän nyt oli ihan selvä juttu jo pidempään, että vaalien jälkeen tulee eroilmoitus.
Miki Liukkosen ja Behmin eroketjussa tätä jo ehdotettiin. Mikistä ja Sannasta tulisi coolein pressapari ikinä! :)
Kyllä sen tiesi jo aikoja sitten
Vaalitenttikysymys: miten hemmottelet puolisoasi
Orpo: järjestän yhteistä aikaa ja vien kukkia
Sanna: järjestän Makelle omaa bileaikaa omien kamujensa kaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ja muissa saman aiheen ketjuissa. Nautitaan kun toinen eroaa, nimitellään ym.
Tota noin, jos nyt hieman kaivellaan Sanna tuon ilkkumisen aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Liekö aviomies sai tarpeekseen kohtuuttomasta huomiosta? Vai oliko se yhden illan suhmurointi baarissa tarpeeksi Sannalle? Itse kuitenkin ollut Uusivirran kaulassa kiinni
Opettele edes suomea ennen kommentointia. Liekö sai?