Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jani Halmeen ja Jari Tervon "hauskuus"

Vierailija
10.05.2023 |

Näistä ohjelmista saa aika vahvan myötähäpeän.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuitenkin on rehti ja teeskentelemätön ohjelmatuotos. Ilo ilman ja niin edelleen.

Vierailija
22/28 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa katson ja olen keskimääräistä älykkäämpi. Hyvän ohjelman ovat tehneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huumoriini tämä ei putoa yhtään. Olen pari kertaa katsonut pätkän ja tulee todella vahvasti fiilis, että tällaiset melko ison egon omaavat sedät siinä keskenään vitsailevat ja toisiaan hauskuttavat - sellainen outo sisäpiirivitsien fiilis koko tekeleessä. Erityisen älykkäänä tuota puolittain näyteltyä (kumpikaan esiintyjistä ei ole näyttelijä) sanailua ja kulkemista paikasta toiseen en osaa pitää. 

Ilmeisesti katsojamäärät ovat kuitenkin olleet kohtuullisia, kun saivat toisenkin kauden tehdä. Olen itse ajatellut, että nelikymppisenä naisena en ehkä kuulu kohderyhmään. Voisin hyvin kuvitella, että esim. yli seitsemänkymppinen isäni pitäisi tätä viihdyttävänä. 

Vierailija
24/28 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Tervo on aikamme suuria suomalaisia ajattelijoita.

🤣 se on jotenkin helppo uskoa, varsinkin tietäen suomalaisen "ajattelun" tason noin yleensä.

Vierailija
25/28 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tv-sarja Tervo & Halme tosisuomalaisuutta etsimässä on hyvä.  On loistavaa humoristista sanailua.  Aihe etenee rauhalliseen ja hauskaan tapaan.  Tiedonmurusia kylvetään huuumorilla maustettuna.  Molemmat ovat esiintyjinä mallikkaita.  Tykkään.

Vierailija
26/28 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
27/28 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä Tervo antoi todella vaarallisen vinkin, että pesän voi sytyttää bensalla. Älkä.ä helvetissä kokeilko. Se lähes räjähtää. Ei suinkaan syty, vaan tuhkatkin pömähtää ulos. Dieselöljyllä voi sytyttää mikäli haju ei haittaa, mutta normaalisti haittaa.

Vierailija
28/28 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ohjelma on ihan hauska ja leppoisa, ihan hyviä huomioita maailmasta vitsin varjolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi