Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätätkö lapsesi autoon yksin koskaan?

Vierailija
03.12.2006 |

Itse en jätä. Koska en jättäisi edes lompakkoakaan, mutta ihmettelen kun niin moni todella jättää lapset autoon, vaikkei lompakkoa uskaltais IKINÄ jättää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi eilen tässä kotipihalla.

Vierailija
2/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsille laitan siksi aikaa satu CD:n pyörimään.



Ja jätän muuten lompakonkin mikäli sitä en tarvitse, tosin asutaankin maalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pikkukaupungin reubamalla sijaitsevan Valintatalon pihaan maitopurkin haun ajaksi jätän.

Vierailija
4/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kauaan, kun naapurin auto syttyi tuleen ihan ilman mitään syytä.



Eikä ole edes harvinaista. Sähkölaite kun se autokin on, ja oikosulkuja voi tulla.

Vierailija
5/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jättäs ees siks aikaa että käyn sen maitotölkin ostamassa.



Ja rahapussi kera käsilaukun taitaa olla autossa nyttenki...

Vierailija
6/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän sen vaikka ihan näkyville ja vaikka kaikki setelitkin siihen...

Jos ne haluaa varastaa niin täytyy hajoittaa ikkuna ja mä luulen et kukaan ei uskalla sitä tehdä päiväsaikaan (yöllä auto on tallissa).



Lapsista voin hetkeksi jättää 7-vuotiaan ja 5-vuotiaankin jos vanhin on kans ja kännykkä niillä täytyy olla. Ja max! 10-15 min.

2-vuotiaan olen jättäny joskus mummolassa jos on nukkunu ja ollaan siinä pihassa.



Mutta en pelkää että lapsiani varastetaan enkä vertaa niitä lompakkoon :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laitan lapset istuimiin, ovet lukkoon ja nopsaan haen ja palautan ostoskärryt. Kun palaan autoon tarkistan vielä että turvavyöt on kiinni.



Karkaaminen lähinnä pelottaa, tai että viereen tulee auto ja meijän 2- vuotias avaa oven ja tulee peltiryttyä..

Vierailija
8/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän myös lapset kaksistaan kun haen sitä kuuluisaa maitoa Siwasta.

Paketinkin olen hakenut postista ja jättänyt lapset siksi aikaa autoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran jätin auton lapsineen kukkakioskin viereen kun kävin kukan ostamassa.. oli auto siis metrin päässä musta.. lompakon kännykän yms. usein unohdan autoon

Vierailija
10/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakon otin mukaan kauppaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan vaikuttaa lapsien ikäkin.. Meillä noi alle 3- vuotiaat ei kyllä oikein saa jäädä sinne yksin. Mutta varmasti kun ikää karttuu ja lahjon vaikka karkkipussilla, mummolaan menolla, eläintarhareissulla tms.. :D

Vierailija
12/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovia en kuitenkaan laita lukkoon. Tiedän tapauksen jossa isä oli jättänyt veljekset autoon käydessään kaupassa. Oli laittanut auton ovet lukkoon ja auto oli syttynyt palamaan. Molemmat pojat selvisivät onneksi hengissä, joskin pahasti palaneina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teen yksinäni lähtöä jonnekin. Lapsi kiinni turvaistuimeen siksi ajaksi kun nostan kassit yms takakonttiin.

Vierailija
14/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voihan sitä ihan mitä muutakin tapahtua.. mutta yksi syy miksi en lukitse auton ovia ja jätä autoa käyntiin jos jätän lapset autoon hetkeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jätä- turvallisuussyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän