Sinkkuna ei tarvitse murehtia ulkonäöstä
Eikä siitä että kelpaako luonne. Mitä muita hyviä puolia on?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen aloitus. Eihän parisuhteessakin tarvitse murehtia ulkonäöstä vai mitä tarkoititt?
Ei nyt varmaan murehtia, mutta kyllähän parisuhteessa on eri tavalla toisen ihmisen katseen alla kuin sinkkuna. Ja vieläpä sellaisen ihmisen katseen alla, johon olet oletettavasti rakastunut.
Silleen ymmärrän kyllä mitä ap tarkoittaa
Minä opin rakastamaan itseäni parisuhteessa ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma rauha ja vapaus
Onnellisessa parisuhteessa on ihan samat tunteet, vaikka nyt joku alapeukuttaa tämänkin. Onnellinen parisuhde ei ole kontrolloiva.
En minä mitään kontrolloivaa parisuhdetta ajatellutkaan, oletat nyt omiasi. Vapaudenkaipuiselle ihmiselle pallo jalassa on aina pallo jalassa ja painaa vähintään joskus, vaikka olisi miten hyvä ja onnellinen pallo.
- tuon kirjoittaja
Itse en vain kaipaa mitään sinkkuajoista. Vietin koko nuoruuden ja aikuisiän yksin. sain siitä tarpeekseni.
Ei tarvitse ajella karvoja edes jaloista tai kainaloistaan talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma rauha ja vapaus
Onnellisessa parisuhteessa on ihan samat tunteet, vaikka nyt joku alapeukuttaa tämänkin. Onnellinen parisuhde ei ole kontrolloiva.
En minä mitään kontrolloivaa parisuhdetta ajatellutkaan, oletat nyt omiasi. Vapaudenkaipuiselle ihmiselle pallo jalassa on aina pallo jalassa ja painaa vähintään joskus, vaikka olisi miten hyvä ja onnellinen pallo.
- tuon kirjoittaja
Itse en vain kaipaa mitään sinkkuajoista. Vietin koko nuoruuden ja aikuisiän yksin. sain siitä tarpeekseni.
Minä taas en muuta haluakaan kuin olla sinkku. Pahin painajainen olisi olla parisuhteessa.
Never again.
Naisen kannattaa olla sinkku. Pysytte sinkkuna turvassa eikä mikään pahis mies yritä tappaa teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen aloitus. Eihän parisuhteessakin tarvitse murehtia ulkonäöstä vai mitä tarkoititt?
Ei nyt varmaan murehtia, mutta kyllähän parisuhteessa on eri tavalla toisen ihmisen katseen alla kuin sinkkuna. Ja vieläpä sellaisen ihmisen katseen alla, johon olet oletettavasti rakastunut.
Minä opin rakastamaan itseäni parisuhteessa ollessani.
Minä taas tykkään itsestäni ihan näin sinkkuna. Toisten ihmisten läsnäolo voi häiritä, mutta itsekseni olen aina sinut itseni kanssa ja pidän itsestäni niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta.
Kaikenlaiset paineet elämässä tulee vain toisten ihmisten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma rauha ja vapaus
Niin on ja ihanaa "kertakäyttöseksiä" voi harrastaa silloin kun itseä huvittaa, eikä silloin kun jotain muuta huvittaa!
Tämä on kyllä parasta sinkkuna ollessa. En ole kärsinyt puutteesta, mutta en nyt seksiä joka päivä kaipaakkaan tai siis ketään ulkopuolista, sillä lelulaatikkokin löytyy 😉