Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa laittaa alle 3-v lapsensa päiväkotiin?!

Vierailija
03.12.2006 |

Aivan käsittämätöntä. Kun tarjolla olisi ihania seurakunnan kerhoja, jossa kristillinen kasvatus hoituu, eikä itse tarvitse siitä huolehtia. Miksi raahata lapsi päiväkotiin, kun voi viedä pari kertaa viikossa ilmaiseen seurakunnan kerhoon?

En kyllä tajua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ei kyllä jaksaisi että joka päivä pitää vääntää tätä samaa asiaa. Päivästä toiseen, viikosta viikkoon. Annettais jo olla, edes vähäksi aikaa!

Vierailija
2/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin kerhoihin pääsevät vasta nelivuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin lapsen kehitys kulkee sitä rataa että tarvitsee enemmän. Siksi siis aloittaa päiväkodissa osapäiväisenä, vaikkei ikää ole kuin alle 2v.

Itse näen tämän lähinnä vain positiivisena. Lapsi saa olla muiden lasten seurassa ja saada näiltä potkua uuden oppimiseen. Koulutettu henkilökunta seuraa lasta jä hänen kehitystään, itse saan näin myös heistä tukea omalle työlleni mitä lapsen kanssa teen.

Lisäksi saan myös vähän omaa vapaa-aikaa. Mahdollisuuden levätä, olla rauhassa vauvan kanssa, kierrellä kaupungilla hoitelemassa asioita, tavata ystäviä helpommin jne.

Meille hieno homma!

Vierailija
4/4 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. äiti joka on saanut hoitaa lapsensa kotona 3v asti, kiitos miehen ja tämän tekemän työn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi