Kolmas päivä suklaalakossa enkä kestä enää. Pakko mennä kauppaan hakemaan päivittäinen annokseni
Ihan karmeat vieroitusoireet!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provo? Voiko olla jollain noin huono itsekuri?
Sokeririippuvaisuus on yhtä paha addiktio kuin tupakointikin. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoisitko noin alkoholi-, tupakka-, tai huumeriippuvaiselle? Rasva ja sokeri on todellakin riippuvuutta aiheuttavia aineita.
Tiedän tunteen,tavallaan. Mulla oli Pepsi max-lakko. Viisi päivää kestin.
Juo ensin vettä lasillinen. Syö sitten joku kasvis; porkkana, kurkkua, tai hedelmä; omena, banaani... tai kuivattuja hedelmiä; kourallinen rusinoita vaikka. Odota sitten parikymmentä minuuttia. Makeanhimo saattoi mennä.
Osta ap 95% suklaata. Et pysty syömään kuin palan päivässä ja sillä on jopa terveyshyötyjä. Kaupan maitosuklaat eivät ole suklaata nähneetkään, pelkkää sokeria ja kaakaorasvaa.
Exälläni oli ruokariippuvuus, seurasin sitä läheltä pitkän aikaa eikä mielestäni poikennut mitenkään alkoholismista. Aamulla piti kahvin kanssa olla suklaamuffinsi tms makea. Töistä tultuaan tahti vaan kiihtyi ja vietti loppuillan sohvalla keksipaketin tai sipsipussin kanssa. Ja herranjee sitä raivoamista jos lähdin kauppaan ja unohdin arvon herran herkut!
Ei noin kuulu toimia Ap, että vaan alkaa lakkoon. Lakossa pitää olla terveellisempiä korvikkeita kotona valmiina, joita saa popsia, kun himo iskee. Kasviksia, hedelmiä, kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä....
Mullakin on kolmas päivä ilman sokeria menossa. Olo on aika hyvä ja jos tulee takapakkia, yritän muistella kuinka mahtava olo oli kun muinoin olin 2 kk täysin ilman lisättyä sokeria. Tsemppiä!
https://urjalanmakeistukku.fi/catalogsearch/result/?q=suklaa
mmmm, 2,3kg Susu paloja tai vaikka 8 marabouta kympillä.
Miksi kiduttaa itseään? Suklaa ei ole kovin haitallista.
Mäkin yritän lakkoa välillä mutta ei siitä mitään pidempää koskaan tule.
Iloja on elämässä niin vähän. Syön edes suklaata pulmaan tähän.
Mä syön terveellistä ruokaa isot määrät. Kun syö vuorotellen erilaisia ruoka-aineitä, pystyy puputtamaan vaikkia kuinka paljon.
Ei kai tämä nälkää voi olla. Minulle ruoka on suunnilleen elämän ainoa nautinto.
Yllättävää kyllä, en ole ylipainoinen.
Aamulla ekaksi tulee kyllä kakka.
Siitä onkin hyvä jatkaa, uutta ravintoa putkeen!
Vierailija kirjoitti:
Sokeri on erittäin koukuttava.
Syö kuukausi pelkkää sulkaalta, ei mitään muuta. Syö kunnes oksennat ja syö lisää. Katso saatko tarpeeksesi.
Miksi lakko? Jos olet syönyt joka päivä, kokeile vähentää muutamaan kertaan viikossa.