Kanariansaaret vs Dubai tammikuun lomalle
Kummasta pidät enemmän jos olet menossa tammikuussa lomalle? Kanarialla parempi luonto, tunnin lyhyempi lentomatka ja eettisesti parempi kohde. Dubaissa taas enemmän kaupunkiaktiviteettejä, huomattavasti parempi sää ja lämpimämpi merivesi.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ihminen ei matkusta Yhdistyneisiin Arabiemiirikuntiin. Jos et pätkääkään välitä ihmisoikeuksista ja siitä, että ihmiset ovat orjana, on Dubai sinulle itsekkäänä ja sivistymättömänä apinana hyvä kohde.
Niinkö?
Suomesta lentää talviaikaan Dubaihin jatkuvasti koneet täynnä. Aika suuressa suosiossa on kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Teneriffan etelä osat, mm. americanos on lämmin syyskuussa-joulukuussa ja vielä loppiaisenkin aikoihin. Kylmin aika on tammikuun jälkipuolisko ja helmikuu. Silloinkin päivät ovat siellä ok lämpimiä mutta illat viileitä. Teneriffa on kiva saari jossa paljon nähtävää . Dubai kyllä houkuttaisi kun seuraavan kerran lähden tammi/helmikuussa.
Kanarialla olen käynyt usein juurikin tammikuussa juuri siksi että se on Suomen kylmintä ja pimeintä aikaa, joten ero teneriffalle on huikea vaikkei mikään helle siellä olisikaan.
Onko eilatissa tosiaan lämmintä keskitalvella?
Mikä ihmeen americanos? Teneriffalla on Playa de las Ame'ricas, joka on ihan turistipaikka. Itse tykkään lomailla päkaupungissa Santa Cruzissa tai yliopistokaupungissa La Lagunassa. Ovat ihan tavallisia kanarialaisia isoja kaupunkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teneriffan etelä osat, mm. americanos on lämmin syyskuussa-joulukuussa ja vielä loppiaisenkin aikoihin. Kylmin aika on tammikuun jälkipuolisko ja helmikuu. Silloinkin päivät ovat siellä ok lämpimiä mutta illat viileitä. Teneriffa on kiva saari jossa paljon nähtävää . Dubai kyllä houkuttaisi kun seuraavan kerran lähden tammi/helmikuussa.
Kanarialla olen käynyt usein juurikin tammikuussa juuri siksi että se on Suomen kylmintä ja pimeintä aikaa, joten ero teneriffalle on huikea vaikkei mikään helle siellä olisikaan.
Onko eilatissa tosiaan lämmintä keskitalvella?
Mikä ihmeen americanos? Teneriffalla on Playa de las Ame'ricas, joka on ihan turistipaikka. Itse tykkään lomailla päkaupungissa Santa Cruzissa tai yliopistokaupungissa La Lagunassa. Ovat ihan tavallisia kanarialaisia isoja kaupunkeja.
Miksi haluaisin lomailla tavallisessa kaupungissa kun vaihtoehtona on americas jossa on paljon enemmän näkemistä ja tekemistä. Kuten itsekin sanoit se on tehty turismia ja turisteja varten ja se näkyy. Comprendo?
Minulle riittäisi hyvin lämpötilaksi 15-20 astetta lomalla, se on minulle t-paitakeli. Eli Kanarialle lähtisin, Dubaissa liikaa ongelmia ja minulle ihan liian kuuma, läkähtyisin.
Miten helv...ssä joku voi matkustaa Dubaihin, joissa nainen on pelkkä ovimatto vailla minkäänlaista ihmisarvoa? Miettikää nyt hitossa, minkälaisesta valtiosta on kyse!!!
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa saa laukkuja ja kalliita esineitä jos suostuu makaamaan hotellihuoneen lattialla ja antaa varakkaan miehen ulostaa suuhun.
Kokemuksen syvä rintaääni 😅?
Täysin maailmanmenosta tietämättömät, tynnyrissä asuneet eivät tiedä, millainen paikka Dubai on. Se on kyllä uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi hyvin lämpötilaksi 15-20 astetta lomalla, se on minulle t-paitakeli. Eli Kanarialle lähtisin, Dubaissa liikaa ongelmia ja minulle ihan liian kuuma, läkähtyisin.
Dubaissa on sellaiset 25 maks 30 astetta tammikuussa joten juuri hyvä lomailukeli ilman että on läkähdyttävää.
Dubai on rakennettu ja sitä ylläpidetään siirtotyöläisten riistolla. Kukaan vastuullinen ei mene sinne lomailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa on sellaiset 25 maks 30 astetta tammikuussa joten juuri hyvä lomailukeli ilman että on läkähdyttävää.
Minulle 25 on läkähdyttävää, 30 asteessa teen kuolemaa. Eli olisi minulle aivan liian kuuma, en pystyisi nauttimaan lomasta. Juuri olin viime viikolla Saksassa, siellä sellaista 20 astetta ja oli juuri sopiva keli istua terassilla varjossa t-paita päällä ja siemailla kylmiä juomia.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle 25 on läkähdyttävää, 30 asteessa teen kuolemaa. Eli olisi minulle aivan liian kuuma, en pystyisi nauttimaan lomasta. Juuri olin viime viikolla Saksassa, siellä sellaista 20 astetta ja oli juuri sopiva keli istua terassilla varjossa t-paita päällä ja siemailla kylmiä juomia.
-sama
Sitten dubai ei varmaan sovi sulle mikä on ok!
Kanarialle. On kaunista luontoa, löytyy karua tulivuori maisemaa ja toisaalla rehevää kasvillisuutta. Meri ja mahtavat rannat. Ja kun menee vaikka puerto de la cruziin löytyy sitä muutakin kuin turistipaikan tunnelmaa. Ainut vaikeus on, että minkä saaren valitsee, kaikilla on omat vahvuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ihminen ei matkusta Yhdistyneisiin Arabiemiirikuntiin. Jos et pätkääkään välitä ihmisoikeuksista ja siitä, että ihmiset ovat orjana, on Dubai sinulle itsekkäänä ja sivistymättömänä apinana hyvä kohde.
Höpöti höpöti.
Käyn Dubaissa edelleen vaikka miten suoltaisit propagandaasi.
Muista että Dubaissa julkiset hellyydenosoitukset ovat kiellettyjä.😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö?
Suomesta lentää talviaikaan Dubaihin jatkuvasti koneet täynnä. Aika suuressa suosiossa on kaiketi.
Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Vierailija kirjoitti:
Muista että Dubaissa julkiset hellyydenosoitukset ovat kiellettyjä.😍
Kyllä saa halata ja nopeita pusuja ei katsota pahalla mutta sen enempää ei tulisi julisesti osoittaa. hotellilla on sitten ihan sama mitä tekee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö?
Suomesta lentää talviaikaan Dubaihin jatkuvasti koneet täynnä. Aika suuressa suosiossa on kaiketi.Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Kirjoita paremmin sitä propangandaasi sitten....
Voi voi kun ihmisiä ei kiinnosta teidän oma pikku kuplanne!
Eilat on tosiaan kiva. Tykkään myös Kanariasta mutta lennot on liian pitkiä. Jandiassa uiminen ja surffaus on ihanaa. Helteestä en tykkää.
Dubaissa en ole ollut enkä ikinä mene.
Ehkäpä nyt olet pelkästään kuulopuheiden varassa orjatyövoiman suhteen.
On paljon maita joissa asiat ei ole kohdallaan ja sinne vaan lomalle sen kummemmin ajattelematta.