Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa!! Mulla on kolmonen rikki mun näppäimistössä.

kolmostaetsimässä
08.05.2023 |

Osaako joku teistä mahtavista mammoista ja papoista auttaa mua. Mulla toimii näppäimistössä kaikki näppäimet paitsi juuri tuo kolmonen. 124567890 tulee ihan normisti mut kun painan sitä kolmosnäppäintä niin se ei reagoi. Se menee pohjaan mutta mitään ei tapahdu. Mitä teen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

läppäri ilmeisesti kyseessä

riippuu vähän mikä valmistaja ja malli, saako tuon korjattua

surkealaatusta romua ovat kyllä nämä nykyset koneet, mutta eipä niitä ole tarkoitettukaan kestämään paria vuotta pidempää

Joo-o

Mulla on pöytäkoneessa kympin maksanut prismasta ostettu läppäri

Ollut käytössä monta vuotta ja kestänyt monen monta nyrkin iskua. Enter näppäin on keskeltä halki mutta muuten pelittää.

Läppärissä sen sijaan moni näppäin ei meinaa toimia joko ollenkaan tai tekee jatkuvasti tuplalyöntejä. On korjailtu netistä löytyneiden ohjeiden mukaan mutta täysin entisenlaiseksi ei hajonneita näppäimiä ole koskaan saatu.

Nää on valmistettu hajoamaan.

22/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat vaan aina kolmosen sijaan 1+2, tai 4-1.

Joo: "Olen 1+2 6-vuotias.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toimi numerot 7 8 9 4 5 6 4 2 3 3 3 ja 0.

Kiusallista.

Vierailija
24/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärissähän on numerot kahdessa paikkaa, ylärivillä ja siellä numeronäppäimistöllä. Käytä sitä toista.

Vierailija
25/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään uuden läppärin ja siinä on kaksi näppäintä väärin päin. Onneksi kirjoittaa kuitenkin oikein.

Vierailija
26/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

<ALT> pohjaan, sitten 5 ja 1 numeronäppäimistöltä, sitten <ALT> irti. Tupsahtaa kolmonen näytölle.

Läppärin numeronäppäimistö käynnistyy painamalla <numlock> jonka jälkeen mulla on kolmonen kirjaimessa "L".

Copypaste hiirellä.

Kolmonen esille klikkaamalla Merkistö - apuohjelmasta.

Väliaikaisratkaisu: Asenna ohjelma Autohotkeys ja ohjelmoi sillä kolmonen haluamaasi näppäimeen.