Mihin ryhmään kuuluit 80-90-luvuilla?
Olitko juppi, hippi, juntti, discohile, punkkari, taistolainen tms.? Kerro elämästäsi ennen vuosituhannen vaihdetta.
Kommentit (49)
80 - luvulla Lepakko. Skeittaus, Stone/Metallica ja Rap, toki myös Smack., Ysärillä Kingston Wall, Dead Kennedys ja Sonic Youth yhdistettynä Intian reissuihin ja konemusaan.
Olen aina ollut aika kiltti ja sopinut erilaisiin porukoihin aika vaivattomasti.
Aina olen vihannut heimohaarniskaa, joten käytin jo 80/90 - luvulla hameita/kilttiä ja meikkasin halutessani. Ei rock- meikeillä, vaan oikeasti.
En kuulunut mihinkään ryhmään. Olen minä. Se erilainen. Yhä.
Mä olin sählysukupolvea. Eli opiskelijapolitiikasta ja edellisen sukupolven vanhan valtauksista paskat nakkaavaa jengiä, joka keskittyi sählyyn tmv. ja yliopistosta pois pääsyyn.
Heavy-ihminen pääasiassa.
90-luvulla musiikkimakuni laajeni, eikä määritellyt identiteettiäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin diinari kasarilla. Olen oikeastaan vieläkin.
Cavan vai Matcbox vaiko jotain rarempaa?
Eddie Cochran, Gene Vincent, Carl Perkins, Stray Cats, Flying Saucers mm. ja mainitsemasi.
olin juppihippipunkkari ja vaihdoin paikkaa
En mitään noista. Olin kouluikäinen ja minua haukuttiin hikeksi. Olin hyvä koulussa ja pidin uuden oppimisesta. Kai se on lapsilla niin harvinaista, että sellainen ihminen ansaitsee lisänimen.
Olin hikari ja urheilija, mutta toisaalta "paha" tyttö, joka joi kaljaa ja sekoili poikien kanssa. Kuuntelin suomirockia, jethro tullia ja Totoa. Luin Mika Waltaria ja Saima Harmajan runoja.
Isona minusta tuli sairaalafyysikko.