Miksi treffipalstoilta löytyy vaan s*ksin perään olevia miehiä?
Missä vika, kun deittipalstoilta löytyy vaan n.40v. seksin perään olevia miehiä? Minulla on ihan tavallinen kasvokuva. Kerron ilmoituksessa selvästi, että olen etsimässä jotain vakavampaa, enkä ole kiinnostunut fwb-suhteesta. Siitä huolimatta alkaa muutaman tapaamisen jälkeen seksin vonkaaminen, eikä toisaalta miehet ole valmiita mihinkään sen vakavampaan. Miksi näin? Törmäättekö muut samanlaiseen käytökseen? Olisi kiva tutustua ihmiseen ensin.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan jos seksi ei kiinnosta tapailun tai seurustelun alussa, niin ei se ole tärkeää sille toiselle osapuolelle myöhemminkään.
Tietysti tähän hyökkää heti miljoona naista kertomaan, että kyllä on, mutta se vaatii aikaa. No, kun aikaa on kulunut, niin seksiä on muutaman kuukauden ajan paljon, mutta sitten sitä taas ei olekaan johtuen tähtien asennosta tai horoskoopista tai whatever.
Oikeesti johtuu siitä, että olet itsekäs ottaja, jolle nainen on vain väline. Kun muutosta asenteeseen ei tule, vain tosi masokisti jaksaa jatkaa epätyydyttävää seksin irvikuvaa.
Minua seksi kiinnostaa ja nautin siitä. Toivon naisenkin pitävän seksistä ja nauttivan siitä. Jos näin ei ole, niin suhteellamme ei ole tulevaisuutta.
No harva nainen jaksaa kovin kauan seksiä, josta ei itse saa mitään muuta kuin korkeintaan kipeän alapään. Rynkyttäjät luulee, että kun ne itse nauttii niin tokihan se alustana käytetty esinekin niin tekee. Ei se pojat niin mene, sen ei pitäisi olla pelkkää itsekästä ottamista vaan molemminpuolista antamista.
Suhteessa kerrotaan puolin ja toisin, että mistä pitää ja mikä tuntuu hyvältä. Jos puheyhteyttä ei ole, niin lähes poikkeuksetta seksi on huonoa. Jos kumppani ei ole valmis keskustelemaankaan aiheesta, niin silloin tulkitsen seksin olevan hänelle vastenmielistä pakkopullaa, jolloin suhteellamme ei ole tulevaisuutta.
Tämä pätee kyllä miehiinkin. Yksi suhdeviritelmä kaatui siihen, kun mies ei halunnut puhua seksistä mitään. Vaikutti aina tympääntyneeltä ja vaivautuneelta, kun yritin jutella. Aattelin sitten, että seksin aikana voisin hänelle ehdottaa jotakin tai ohjailla häntä tekemään jostain, mistä pidän, niin ei sekään ollut hyvä. Erektio kesti vain, jos hän sai määrätä tahdin koko ajan. Se tarina loppuikin sitten aika pian.
Vierailija kirjoitti:
On siellä myös meitä miehiä, joilla ei ole seksi jatkuvasti mielessä, mutta koska annamme itsestämme liian "epämiehekkään" kuvan eivät naiset kaltaisistamme kiinnostu.
Cuckit hiljaa, keskity siihen pyyhkeen heiluttamiseen vaan!
Jos mies ei halua seksiä naiselta, siitä tulee nopeasti kaverisuhde. Vaikka naiset muuta väittääkin, niin he pitävät heiltä seksiä haluavaa miestä kiinnostavana. Toki pitää olla muutenkin hyvä tyyppi että pääsee jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan jos seksi ei kiinnosta tapailun tai seurustelun alussa, niin ei se ole tärkeää sille toiselle osapuolelle myöhemminkään.
Tietysti tähän hyökkää heti miljoona naista kertomaan, että kyllä on, mutta se vaatii aikaa. No, kun aikaa on kulunut, niin seksiä on muutaman kuukauden ajan paljon, mutta sitten sitä taas ei olekaan johtuen tähtien asennosta tai horoskoopista tai whatever.
Oikeesti johtuu siitä, että olet itsekäs ottaja, jolle nainen on vain väline. Kun muutosta asenteeseen ei tule, vain tosi masokisti jaksaa jatkaa epätyydyttävää seksin irvikuvaa.
Minua seksi kiinnostaa ja nautin siitä. Toivon naisenkin pitävän seksistä ja nauttivan siitä. Jos näin ei ole, niin suhteellamme ei ole tulevaisuutta.
No harva nainen jaksaa kovin kauan seksiä, josta ei itse saa mitään muuta kuin korkeintaan kipeän alapään. Rynkyttäjät luulee, että kun ne itse nauttii niin tokihan se alustana käytetty esinekin niin tekee. Ei se pojat niin mene, sen ei pitäisi olla pelkkää itsekästä ottamista vaan molemminpuolista antamista.
Menet varmaan kampaajallekkin niin, että istut tuoliin sanomatta mitään ja kun sun hiukset leikataan "väärin" et silti sano mitään, vaan juokset pihalle ja tulet palstalle valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet varmaan kampaajallekkin niin, että istut tuoliin sanomatta mitään ja kun sun hiukset leikataan "väärin" et silti sano mitään, vaan juokset pihalle ja tulet palstalle valittamaan.
Ei nää rynkyttäjät ymmärrä puhetta. Jos ymmärtäis, niin ei kai ne pelkästään rynkyttäis.
(Erikoista, että naisia tässä nyt syytetään puhumattomuudesta, kun yleensä ihan päinvastaisesta haukutaan 🙄.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa kerrotaan puolin ja toisin, että mistä pitää ja mikä tuntuu hyvältä. Jos puheyhteyttä ei ole, niin lähes poikkeuksetta seksi on huonoa. Jos kumppani ei ole valmis keskustelemaankaan aiheesta, niin silloin tulkitsen seksin olevan hänelle vastenmielistä pakkopullaa, jolloin suhteellamme ei ole tulevaisuutta.
Joo. Tällaisille kannattaa kertoa toiveistaan, ne kuuntelee ja ottaa huomioon:
*ei niistä ronttosista ole älylliseen keskusteluun.
Ainut mitä niillä tekee on aivottomaksi nussiminen.*
*Mitä välii? Uuden saa hetken swaippeilemalla ja paskaa jauhamalla.*
*Ei oo niin nuukaa sen kävelemisen suhteen, kuhan kontillaan pysyy.
T. Tosimies*
Suomessa on miljoonia ihmisiä. Se pienikin osa loputtoman seksinnälkäisiä miehiä on aika iso joukko koko väestöstä. Eivätkä he poistu treffipalstoilta tai tinderistä koskaan, sillä he haluavat aina uusia naisia sänkyynsä.
Vierailija kirjoitti:
No just näin. Jos nainen on ylipäätään kiinnostunut seksistä niin hommiin pääsee nopeasti. Nämä naiset jotka kaipaavat syvää tunneyhteyttä ja kuukausia lämmittelyä eivät ole kiinnostuneita seksistä vaan rakastelusta, ja sekin yleensä lopahtaa muutaman kuukauden jälkeen. Onneksi on paljon miehiä joille sellainenkin riittää.
Kyllä mulle 44v miehenä kelpaa ihan normaali kiinteä parisuhde kunhan on seksiä riittävästi. Siksi ensin kokeillaan että luistaako seksi ja sitten vasta mietitään parisuhdejuttuja.
Nyt kannattaa vielä nauttia, ikä tulee vastaan jossain vaiheessa tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tällaisille kannattaa kertoa toiveistaan, ne kuuntelee ja ottaa huomioon:
*ei niistä ronttosista ole älylliseen keskusteluun.
Ainut mitä niillä tekee on aivottomaksi nussiminen.**Mitä välii? Uuden saa hetken swaippeilemalla ja paskaa jauhamalla.*
*Ei oo niin nuukaa sen kävelemisen suhteen, kuhan kontillaan pysyy.
T. Tosimies*
He eivät saa seksiä sitä yhtä kertaa enempää samalta naiselta. Ehkä eivät haluakaan.
Seksi on kuitenkin parasta parisuhteessa. Tämä on tietysti vain minun vaatimaton mielipiteeni.
Ap hyvä., varmaan 95% miehistä on seksin perään. Seksi on tärkeimpiä asioita miehelle parisuhteessa. Kyllä sinäkin sen varmaan tiedät.
Kyllä minä ainakin tiedän lukuisia pariskuntia, jotka ovat tavanneet toisensa Tinderissä. Eli kyllä ihmiset edelleen pariutuu, ihan niin kuin ennenkin.
AP, jos miehet haluavat sulta vain seksiä, niin voisiko se johtua siitä että sulla ei vaan ole muuta tarjottavaa kuin se seksi? Ehkä sun kannattaisi tehdä itsestäsi sellainen, että miehet haluaisivat kanssasi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa mitä muita syitä on treffailla nykypäivänä?
Osaako joku sanoa miksi kukaan haluaisi sitoa itsensä nykynaiseen?
Elämänkumppanuus, perhe, lapset, rakkaus.
Tämä on ikuisuusongelma, joka pyörii sukupolvesta toiseen. Miehelle tärkein asia naisesta on seksi ja tietysti sitä pitää saada heti ja päästä koeajamaan uusi kumppani asap. Lähtökohtaisesti tyydytys on taattu miehelle joka kerta.
Nainen sen sijaan tarvitsee tunteita saadakseen seksistä tyydytyksen ja tunteita ei yleensä synny ihan heti. Keski-ikäiset naiset (joihin itsekin lukeudun), ovat elämänsä aikana harrastaneet jo sen verran yhden illan suhteita huomatakseen, että niissä monesti (aina) jää itse ilman tyydytystä, joten miksi ryhtyisi jatkossakin patjaksi heti?
Vai kuinka moni nainen on saanut heti alkuunsa tajunnanräjäyttävää seksiä? Onhan niitä varmasti poikkeuksiakin, voittaahan joku aina välillä lotossakin.
Ei miehen saamiseksi ole pakko harrastaa seksiä heti ensi tapaamisella. Niitä miehiä voi tavata muissa kuin seksin merkeissä, kunnes kokee olevansa valmis harrastamaan seksiä.
Jos ne miehet joita nainen tavoittelee eivät halua naisesta muuta kuin seksiä, niin sehän on vain ja ainoastaan sen naisen oma ongelma. Tuollaisessa tilanteessa se nainen ei vaan ole riittävän tasokas niille miehille, joita hän yrittää saada.
Semmoista elämä on. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Miksi ruokabuffetista löytyy nälkäisiä?
Mnkä takia moottoritiellä liikkuu enimmäkseen autoja?
Miksei lentokentällä ole laivoja?
Elämässä on paljon suuria mysteerioita.
Se, että mies on seksin perään deittisovelluksessa tai baarissa tai ihan missä vaan, ei kerro mitään siitä, millaista seksielämää miehellä olisi tarjota parisuhteessa.
Isoin osa näistä aina eri naisten perässä olevista miehistä on nimenomaan koukuttuneita aina uuden naisen saalistamiseen. Vaikka parisuhteessa nainen haluaisi seksiä vähintään yhtä usein kuin mies, se ei tarkoita sitä, etteikö mies haluaisi seksiä aina vain uudelta naiselta.
Ei sen kummempaa.
Asetelma on edelleen niin, että iso osa (en sano että suurin osa, mutta ehkä luokkaa 10%) miehistä on saalistajia, jotka haluavat aina vain uusia naisia, eivät parisuhdetta.
Naisissakin on niitä (nykyään ehkä hiukan enemmän kuin aikaisemmin) jotka haluavat aina uusia miehiä, mutta näiden saalistavien miesten lukumäärä on aika ylivoimainen vastaaviin naisiin verrattuna.
Deittisovellukset ovat tästä johtuen "täynnä" tällaisia miehiä, koska he eivät vain halua (eivät ehkä edes pysty) sitoutua parisuhteeseen, vaan ovat aina vain uuden naisen perässä.
Tästä samasta syystä miehiä on deittisovelluksissa naisiin verrattuna ainakin noin viisinkertainen määrä, ja tästä samasta syystä miesten deittisovellusten käyttötapa eroaa naisten käyttötavasta - eli laitetaan joka ainoalle naiselle sydäntä.
Näiden saalistavien miesten tykitysstrategia pakottaa myös ihan oikeasti parisuhdetta etsivät miehet toimimaan tismalleen samalla tavalla, ja siitä johtuen he eivät pystykään erottumaan näiden saalistajien joukosta. Lisäksi nämä saalistamista harrastavat miehet ovat useimmiten varsin harrastuneita asian suhteen, ja pelaavat kyllä tehokkaasti - vaikka eivät siis kovin taidokkaasti (eivät pysty paneutumaan keskusteluun yhden naisen kanssa, koska yrittävät samanaikaisesti niin montaa naista kuin vain ikinä ennättävät).
Esimerkiksi muualla Euroopassa deittisovellukset saattaisivat toimia paremmin, koska siellä miehet ovat avoimempia ihan oikeassakin elämässä, ja hurmurit hurmaavat mieluummin ravintoloissa, baareissa ja työpaikoilla, koska pystyvät panostamaan kohtaamiseen enemmän. Suomessa - jossa miesten sosiaaliset taidot tunnetusti face-to-face -tapaamisissa ovat usein huonommat kuin muualla - panostavat sitten deittisovelluksiin valtavalla intensiteetillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina se asia mielessä,oli ikä sitten mikä hyvänsä.
Se ei ole vika, se on ominaisuus.
Laittaa rimaa alemmaksi niin löytyy muitakin kuin seksin perässä olevia, kun mennään pärstä kertoimen mukaan muutenkin palstoilla niin tietäähän se mikä on tulos.
Koska naiset haluaa vain seksiä eikä parisuhdetta. Tapailin yhtä 35 v naista 8 kk joka sanoi ettei tehdä jutusta vakavaa vaan pidetään hauskaa vaan ja nautitaan toisistamme. Aina nainen on se joka sanoo ettei halua seurustella.