Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi treffipalstoilta löytyy vaan s*ksin perään olevia miehiä?

Vierailija
08.05.2023 |

Missä vika, kun deittipalstoilta löytyy vaan n.40v. seksin perään olevia miehiä? Minulla on ihan tavallinen kasvokuva. Kerron ilmoituksessa selvästi, että olen etsimässä jotain vakavampaa, enkä ole kiinnostunut fwb-suhteesta. Siitä huolimatta alkaa muutaman tapaamisen jälkeen seksin vonkaaminen, eikä toisaalta miehet ole valmiita mihinkään sen vakavampaan. Miksi näin? Törmäättekö muut samanlaiseen käytökseen? Olisi kiva tutustua ihmiseen ensin.

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavaa suhdetta haluavat miehet saavat sellaisen nopeasti.

Vierailija
22/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on kyllä tärkeää suhteessa ja harvassa on ne kerrat, kun olen siitä parisuhteessa kieltäytynyt. Tietysti kemian täytyy toimia makuuhuoneessa. Ei seksi kuitenkaan ole ensimmäinen asia mielessä, kun tapaan uuden miehen ja yritän tutustua häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa mitä muita syitä on treffailla nykypäivänä?

Osaako joku sanoa miksi kukaan haluaisi sitoa itsensä nykynaiseen?

Vierailija
24/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole mitään motiivia alkaa haluamaasi suhteeseen.

Vierailija
25/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt treffipalstoilta ja -sovelluksista vakavaa parisuhdetta viimeiset viisi vuotta, mutta en ole löytänyt mitään. Epäilen vahvasti, että valitset seuraksesi vain sellaisia miehiä, jotka saavat jo rajattoman määrän huomiota ja seksiä naisilta. He eivät tarvitse sinua parisuhteeseen.

Vierailija
26/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt treffipalstoilta ja -sovelluksista vakavaa parisuhdetta viimeiset viisi vuotta, mutta en ole löytänyt mitään. Epäilen vahvasti, että valitset seuraksesi vain sellaisia miehiä, jotka saavat jo rajattoman määrän huomiota ja seksiä naisilta. He eivät tarvitse sinua parisuhteeseen.

Ongelma onkin juuri se, että nimenomaan haetaan jotain tiettyä asiaa (vakavaa parisuhdetta) jonka toinen ihminen tulee täyttämään. Ihan kuin olisi joku työpaikkahaastattelu. Tai kuulustelu.

Yksikin väärä sana tai ilme, niin lennät pihalle.

Siksi se ei onnistu, kun ei ole luontevaa.

Vierailija
27/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sydämen sivistystä, kun pelkkä sex ei kiinnosta. Siinä voi vaakakupissa painaa toisilla ensimmäisenä arvot, toisenlainen ajatusmaailma mm.

Sex perään vonkaajat ovat keskittäneet elämässään huomionsa vain yhteen asiaan. Muu saa heillä jäädä taa. Ketä tuollainen ihminen kiinnostaa tositarkoituksella elämää jakamaan.

Jaa. Minä ajattelen seksiä päivittäin. Ihan tositarkoituksella olen kyllä naimisissa lasteni isän kanssa. Se on seksi suomeksi. Ei tarvitse kainostella, voi kirjoittaa seksi.

Feministien falseflag operaatio :O

Vierailija
28/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina se asia mielessä,oli ikä sitten mikä hyvänsä.

Ei minulla ole ja tietääkseni olen mies. 

Vierailija
29/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan jos seksi ei kiinnosta tapailun tai seurustelun alussa, niin ei se ole tärkeää sille toiselle osapuolelle myöhemminkään.

Tietysti tähän hyökkää heti miljoona naista kertomaan, että kyllä on, mutta se vaatii aikaa. No, kun aikaa on kulunut, niin seksiä on muutaman kuukauden ajan paljon, mutta sitten sitä taas ei olekaan johtuen tähtien asennosta tai horoskoopista tai whatever.

Tämä. Ja normaalia aikuista naista luulisi itseäänkin kiinnostavan, että onko siitä miehestä mihinkään lakanoiden välissä. Tän selvittämisen pitäisi olla molempien intressissä.

Mäkin tykkään selvittää tän pian. Jos miehellä on esim seisokkiongelmia, niin uutta tilaisuutta ei tule. Se on sellaista nykyään kun on noita vaihtoehtoja.

Vierailija
30/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma onkin juuri se, että nimenomaan haetaan jotain tiettyä asiaa (vakavaa parisuhdetta) jonka toinen ihminen tulee täyttämään. Ihan kuin olisi joku työpaikkahaastattelu. Tai kuulustelu.

Yksikin väärä sana tai ilme, niin lennät pihalle.

Siksi se ei onnistu, kun ei ole luontevaa.

Lähtökohta on toki se, että voisin tutustua uusiin ihmisiin ilman odotuksia, koska kaveripiirissäni ei ole vuosiin ollut yhtäkään vapaata naista, mutta yritäpä ilmaista tämä uskottavasti tekstin ja kuvien kautta.

Vierailija
31/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmää koko nettideittailu

Entä jos oliskin et ei oo kuvii mut profiili mitä swaippaillaan ja sit voisi privassa vaihtaa kuvia halutessaan ja videopuheluakin tietty

Vierailija
32/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyhmää koko nettideittailu

Entä jos oliskin et ei oo kuvii mut profiili mitä swaippaillaan ja sit voisi privassa vaihtaa kuvia halutessaan ja videopuheluakin tietty

Tinderissä voisi olla video äänellä. Ja se pitäisi päivittää kerran kuukaudessa ilman mitään filttereitä. Säästyisi monelta pettymykseltä!

Vierailija
33/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kunnolliset tositarkoituksella liikkeellä olevat ollaan harvinaista herkkua. Ei tosin välttämättä treffipalstoilta löydy ja uskonnollista taustaakin on. Pitää varmaan uskovaista yrittää löytää näillä statseilla. Itekkin iltarukouksen joka ilta rukoilen.

Vierailija
34/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan jos seksi ei kiinnosta tapailun tai seurustelun alussa, niin ei se ole tärkeää sille toiselle osapuolelle myöhemminkään.

Tietysti tähän hyökkää heti miljoona naista kertomaan, että kyllä on, mutta se vaatii aikaa. No, kun aikaa on kulunut, niin seksiä on muutaman kuukauden ajan paljon, mutta sitten sitä taas ei olekaan johtuen tähtien asennosta tai horoskoopista tai whatever.

Oikeesti johtuu siitä, että olet itsekäs ottaja, jolle nainen on vain väline. Kun muutosta asenteeseen ei tule, vain tosi masokisti jaksaa jatkaa epätyydyttävää seksin irvikuvaa.

Minua seksi kiinnostaa ja nautin siitä. Toivon naisenkin pitävän seksistä ja nauttivan siitä. Jos näin ei ole, niin suhteellamme ei ole tulevaisuutta.

No harva nainen jaksaa kovin kauan seksiä, josta ei itse saa mitään muuta kuin korkeintaan kipeän alapään. Rynkyttäjät luulee, että kun ne itse nauttii niin tokihan se alustana käytetty esinekin niin tekee. Ei se pojat niin mene, sen ei pitäisi olla pelkkää itsekästä ottamista vaan molemminpuolista antamista.

Vierailija
35/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei kahden tapaamisen jälkeen irtoa, niin antaa olla. Jos on edes etäisesti ajatus jostain vakavammasta, niin kyllä sitä pitää päästä koeajolle ennen, kuin mihinkään sitoutuu.

Etkö muka itse halua tietää heti kärkeen, että millainen se mies on sängyssä? Vai eikö sulle ole seksi ollenkaan tärkeää parisuhteessa? Ootko frigidi?

Olipas typerä kommentti. Siis seksikö sinua pelkästään parisuhteessa pitää?? Oletko kuullut sellaisesta kuin rakkaus? Et varmaan tiedä siitä yhtään mitään ja viuhdot vaan sänkystä sänkyyn. Naisille sinusta ei ole mitään iloa jos olet kykenemätön rakastumaan ja sulla on tunnekylmyyttä. Kannattais ehkä mennä psykiatrille. Oletko myös väkivaltainen?

Vierailija
36/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse oppinut sen että jos miehen on saatava seksiä hyvin pian tutustumisvaiheessa niin se tulee aina vaatimaan ja mököttämään seksin suhteen. Et hänen silmissä ole muuta kuin se kävelevä seksinukke.

Vierailija
37/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko te nyt tosisanne? 

Vierailija
38/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti johtuu siitä, että olet itsekäs ottaja, jolle nainen on vain väline. Kun muutosta asenteeseen ei tule, vain tosi masokisti jaksaa jatkaa epätyydyttävää seksin irvikuvaa.

Minua seksi kiinnostaa ja nautin siitä. Toivon naisenkin pitävän seksistä ja nauttivan siitä. Jos näin ei ole, niin suhteellamme ei ole tulevaisuutta.

No harva nainen jaksaa kovin kauan seksiä, josta ei itse saa mitään muuta kuin korkeintaan kipeän alapään. Rynkyttäjät luulee, että kun ne itse nauttii niin tokihan se alustana käytetty esinekin niin tekee. Ei se pojat niin mene, sen ei pitäisi olla pelkkää itsekästä ottamista vaan molemminpuolista antamista.

Suhteessa kerrotaan puolin ja toisin, että mistä pitää ja mikä tuntuu hyvältä. Jos puheyhteyttä ei ole, niin lähes poikkeuksetta seksi on huonoa. Jos kumppani ei ole valmis keskustelemaankaan aiheesta, niin silloin tulkitsen seksin olevan hänelle vastenmielistä pakkopullaa, jolloin suhteellamme ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
39/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä myös meitä miehiä, joilla ei ole seksi jatkuvasti mielessä, mutta koska annamme itsestämme liian "epämiehekkään" kuvan eivät naiset kaltaisistamme kiinnostu.

Vierailija
40/140 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse oppinut sen että jos miehen on saatava seksiä hyvin pian tutustumisvaiheessa niin se tulee aina vaatimaan ja mököttämään seksin suhteen. Et hänen silmissä ole muuta kuin se kävelevä seksinukke.

Eli toiveenne seksin määrän suhteen ovat erilaiset.