Mies, kuinka mielelläsi annat naiselle suuseksiä?
Kommentit (25)
Mielelläni nuolen, jos kyseessä ei ole rämemajava. Ne passaan totaalisesti.
Ihan lempi puuhaa, nuolen aina pillua kun vain rouva antaa nuolla. Viime kuussa nuolin ekaksi saunassa, sitten jatkettiin keittiön pöydellä, käytiin saunakaljoilla terassilla, sisälle tultua talutin rouvan sohvalle ja polvistui hänen jalkojen väliin nuolemaan. Iltapalalla menin pöydän alle nuolemaan ruovan pillua, se oli hankala asento.
Mentiin sänkyyn, vaadin rouvaa istumaan naamalleni, istui hetken ja vaati saada nuolemista paremmassa asennossa, työsin kaksi sormea pilluun siisälle ja nuolin ekan orgun.
M55
Nuolen korkeintaan, jos vaimo pyytää, muutoin en. Onneksi olen onnistunut välttelemään jo yli vuoden, hyh.
Kyllä minä nimenomaan pyydän saada nuolla, tosin yksi ja ehkä tärkein syy on se että vaimo nauttii siitä. Kyllä vaimo nauttii yhdynnästäkin, mutta nuolemalla ja imemällä nautinto jatkuu ja jatkuu, siksi sitä ei ihan jokapäiväisenä voi tehdäkkään kun se on vaimolle myös iso fyysinen rasituskin, vaikka nautinto onkin.
Nuolen melko usein, nuolemisella kostuu tosi hyvin nopsaa ja useimmiten nuolen eksn orkun ja sitten tulen sisään.
Nuolen mielelläni tuoksuvaa aromikasta pimpsaa. Parasta on koko päivän pesemätön pissainen ja hikinen pillu. Tämän vaimoni tietää ja toteuttaa toiveeni. Pyllyreikääkin olen muutaman kerran nuollut himoissani, kun olemme kuusysissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä nimenomaan pyydän saada nuolla, tosin yksi ja ehkä tärkein syy on se että vaimo nauttii siitä. Kyllä vaimo nauttii yhdynnästäkin, mutta nuolemalla ja imemällä nautinto jatkuu ja jatkuu, siksi sitä ei ihan jokapäiväisenä voi tehdäkkään kun se on vaimolle myös iso fyysinen rasituskin, vaikka nautinto onkin.
Jäi sanomatta että vaimo ei koskaan ajellut eikä muotoillutkaan karvoitustaan.
Jos pitäisi antaa pillun nuolemisen ilosta arvosteluasteikolla 4-10 niin antaisin 11 !
Luotettaville vakikumppaneille annan mielelläni suuseksiä.
Riippuu:
- trimmaustaso
- hygienia/onko pesty äsken
- mahdolliset hajuongelmat
- naisen oma halukkuus antaa suihinottoja tai muuta ekstraa
Varsinkin viimeinen on sellainen, että ei paljon kiinnosta koko homma jos viikosta toiseen vastavuoroisuus puuttuu.
evvk mua ei etu- eikä takapyllytkään ikinä!
Mielelläni mutta koskaan ei pyydetä. Edellisen kerran kun kysyin saako nuolla niin vastaus oli: ihan sama.
Ei oikein innosta jos naistakaan ei yhtään kiinnosta.
En varmaan osaa harrastaa seksiä jos en saa nuolla ensiksi pari kolme orkkua.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan osaa harrastaa seksiä jos en saa nuolla ensiksi pari kolme orkkua.
Tämä on totta, jos nainen ei ole yhdynnässä laukeavaa sorttia, jää omakin nautinto puolitiehen, jos ei ensin saa naista laukeamaan.
Riippuu naisen karvoituksesta. Eksällä oli aina joko posliini tai lyhyeksi trimmattu kiitorata. Enhän minä muuta olisi halunnut tehdäkään kuin nuolla. Sen sijaan jos on luomuna rehottava puska ja/tai haisee pahalle, niin jätän nuolemisen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu:
- trimmaustaso
- hygienia/onko pesty äsken
- mahdolliset hajuongelmat
- naisen oma halukkuus antaa suihinottoja tai muuta ekstraaVarsinkin viimeinen on sellainen, että ei paljon kiinnosta koko homma jos viikosta toiseen vastavuoroisuus puuttuu.
Tuossa kerrot että pillun nuoleminen on sulle työtä, josta pitää saada palkkio. Osalle meistä se on intohimo ja palkitsee itsessään kun nainen kiemurtelee ja huohottaa nautinnosta. On tavallaan "otteessa" kun ei pysty muuta kuin nauttimaan. Omaa kiihotusta lisää, kun tuolla tavalla ikään kuin nautinnolla dominoi naista.
Pillut haisevat pahalle. Kusenhaju ällöttää plus muut mehut. Ja perseenhajukin tulee mukaan. Ei kiitos,ei kiinnosta nuoleminen.
Aina nuolen kun on yhtään mahdollista ja niin pitkään kuin mahdollista. Rakastan pillun aromia tuoksuna,makuna. On mielettömän kiihottavaa nuolla vähintään muutama orkku, joskus jopa 6-7 putkeen. Tuntea miten märkyys lisääntyy ja lipoa liukasta nektaria suuhuni.
Öisin nuolen välillä kun muija nukkuu vaikka oltas pantu jo illalla, hän tykkää välillä todella paljon 🤤 ja minä tykkään valtavasti (olen todella pervo ja menen hajujen perässä haaroväliin) 😍