Mies, kuinka mielelläsi annat naiselle suuseksiä?
Kommentit (25)
46 vuotta antanut suuseksiä viikoittain, joten voin sanoa nauttivani täysillä pillun nuolemiesta. Eilen viimeksi nuolin vaimolle orgasmin. Ei ole vaimo valittanut, etten olisi tarpeeksi nuollut. Jäi viime vuonna eläkkeelle ja nyt on vihdoin loputkin ressit kadonneet, panostanut omaan hyvinvointiinsa ja halunnut seksiä ja pillun nuolemista 3pvn välein. Hienoa, kun ei ehdi edes alkaa panettamaan kun taas saa jo pillua. Tässä olikin muutaman vuosi välissä jolloin oli vain kerran viikossa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu:
- trimmaustaso
- hygienia/onko pesty äsken
- mahdolliset hajuongelmat
- naisen oma halukkuus antaa suihinottoja tai muuta ekstraaVarsinkin viimeinen on sellainen, että ei paljon kiinnosta koko homma jos viikosta toiseen vastavuoroisuus puuttuu.
Tuossa kerrot että pillun nuoleminen on sulle työtä, josta pitää saada palkkio. Osalle meistä se on intohimo ja palkitsee itsessään kun nainen kiemurtelee ja huohottaa nautinnosta. On tavallaan "otteessa" kun ei pysty muuta kuin nauttimaan. Omaa kiihotusta lisää, kun tuolla tavalla ikään kuin nautinnolla dominoi naista.
Ei ole työtä, mutta kyllä silti _vastavuoroisuutta_ pitää olla. Aivan samoin kuin parisuhteen huomioimisessa muutenkin. Vai onko väittämäsi nyt että kylmäkiskoisen, flegmaattisen ja passiivisen kumppanin loputon huomioiminen on yhtä miellyttävää, kuin kumppanin joka huomioi takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Pillut haisevat pahalle. Kusenhaju ällöttää plus muut mehut. Ja perseenhajukin tulee mukaan. Ei kiitos,ei kiinnosta nuoleminen.
Kerro missä kaljabaarissa oikein pyörit, pervot voivat tulla sinne. Ei norminaisen pillu tai perse haise, pillu voi tuoksua, melko miedolta kuiteskin.
Vaimo ei tykkää antaa suuseksiä enkänitsekään tykkää. Olen jotenkin niin epämiehkäs että en tykkää poskihoidoista enkä perspanoista vaan eniten ihan pillusta. Tokibkukin tyylillään.
Sormetan usein, joskus myös lipaisen. Homma ei ole vastenmielistä mutta käy kielen jänteille.
Vaimo tuoksuu puhtaalle eikä ainakaan kuselle, vaikka sillä on (trimmatut) karvat.
en tiedä nuista k-niin tai muista täällä niin mutta itse usein kiihotun seistessäni täyden bussin, metron tai raitiovaunun käytävällä kun ajattelen miten joku naisenpuoli takanani veisi kätensä haaroihini ja puristelisi siinä muniani. Sulkisin vain silmäni ja nauttisin. Ja silloin kiihottana elementtinä asiassa toimii etenkin se että mitä pikkuisempi on tuo naisenpuoli, mitä kikattelevampikiimanarttu, vähänpaljon itseäni vielä nuorempi ja pikkutyttömäisempi sekä riettaampi ja lutkamaisempikyrpääkerjääväpikkuhuoranlapsi.tms kivaneitonen sen minulle tekee. Nautin suuresti just sellaisesta ko.tilanteesta aina. Ja sen mukaisesti sitten myös käyttäydyn, hulluna ko.naisenpilluun tai kun vain sillä tuulella on tai molemmat ollaan: niinhullustikiimassa. Siitä sitten vain kiimastahumaltuneena kohti uusia seikkailuja. Usein vain sellainen kiihoittaa minua enää nykyisin.. En tiedä muista niin näin tuntevista muuta kuin että: en ole yksin tai ainoa. Meitä on monia täällä.