Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei pankki koskaan ilmoita etukäteen päivästä että koska se nappaa tililtä palvelumaksut?

Vierailija
08.05.2023 |

Erityisesti ärsyttävää silloin kun kun on tiukka pudjetti ja on suunnitellut rahankäytön sentilleen koska paljoa ei ole käytettävissä ja sitten kaikki menee sekaisin kun pankki nappaa tililtä satunnaisena päivänä satunnaisen summan palvelumaksuja ja kun se ei tapahdu edes samana päivänä eikä kyse ole samansuuruisesta maksusta, niin siihen ei osaa edes varautua ja ottaa sitä huomioon.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teilläkö on vara maksaa rikkaalle pankille 100€ vuodessa vaikka teette itse omilla koneillanne kaiken työn? Tyhmää, sanoisin!

Kotonako sä vielä asut täysylläpidolla? Kerro pankki joka sulta ei peri minkäänlaista palvelumaksua?

S-pankki! Ei senttiäkään!

Vierailija
22/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs Nordeasta näkis noi tulevat palvelumaksuveloitukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teilläkö on vara maksaa rikkaalle pankille 100€ vuodessa vaikka teette itse omilla koneillanne kaiken työn? Tyhmää, sanoisin!

Kotonako sä vielä asut täysylläpidolla? Kerro pankki joka sulta ei peri minkäänlaista palvelumaksua?

Hullut näemmä maksee ahneille liikepankeille jopa 16,5€/kk?? Tosi hullua!

Vierailija
24/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti kirjoitetaan B eikä P, Tiedoksi Ap.

Vierailija
25/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka haluaa antaa rahansa S-Pankille heidän viimeisimmän tietoturvasekoilunsa jälkeen? En minä ainakaan. Ilmaiseksi ei hyvää saa.

Vierailija
26/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/talous/art-2000009324025.html

Talouselämä: S-pankissa yli 70 tietoturvaloukkausta parissa vuodessa

Asiakkaiden tietoja sisältänyt salkku annettiin vahingossa Postin kuljetettavaksi ja katosi. Lompakkovaras huijasi asiakaspalvelua ja nosti lainoja. Talouselämän mukaan S-pankissa on tapahtunut verrattain paljon tietoturvaloukkauksia kahden viime vuoden aikana.

Vierailija
27/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka haluaa antaa rahansa S-Pankille heidän viimeisimmän tietoturvasekoilunsa jälkeen? En minä ainakaan. Ilmaiseksi ei hyvää saa.

Kyllä ne teidän OP:t ja Nordeat on koko ajan jumissa ja ei mitään ongelmaa ole mulla ollut S-pankin kanssa.

Vierailija
28/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu käyttää pankkia jossa on "palvelumaksut"???

Kuka ääliö tällaista alapeukuttaa??

Sun asennetta ja käytöstä alapeukutetaan, tollo

Vierailija
29/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/talous/art-2000009324025.html

Talouselämä: S-pankissa yli 70 tietoturvaloukkausta parissa vuodessa

Asiakkaiden tietoja sisältänyt salkku annettiin vahingossa Postin kuljetettavaksi ja katosi. Lompakkovaras huijasi asiakaspalvelua ja nosti lainoja. Talouselämän mukaan S-pankissa on tapahtunut verrattain paljon tietoturvaloukkauksia kahden viime vuoden aikana.

Liikepankit maksaa ja mainostaa ko. lehdessä niin tietenkin dissaavat pankkia joka ei maksa sinne, varmaan myös nuo liikepankit ovat omistajia ko. räpellyksessä.

Vierailija
30/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne teidän OP:t ja Nordeat on koko ajan jumissa ja ei mitään ongelmaa ole mulla ollut S-pankin kanssa.

Ai, on vai? Itsellä Danske ja OP ja kerran tosiaan osunut omalla kohdalle ettei Dansken kortti toiminut. Sen takia onkin molemmissa pankeissa sekä käyttö- että säästötilit ja lisäksi käteistä aina noin tonnin verran. Hyvin on pärjännyt.

Vierailija
31/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, on vai? Itsellä Danske ja OP ja kerran tosiaan osunut omalla kohdalle ettei Dansken kortti toiminut. Sen takia onkin molemmissa pankeissa sekä käyttö- että säästötilit ja lisäksi käteistä aina noin tonnin verran. Hyvin on pärjännyt.

Kyllä noiden jumeista on vähän väliä lehdissä että mikään ei toimi niissä.

Vierailija
32/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä lehdissä on ollut myös S-Pankin jumeista ja tosiaan, ne tietoturvaloukkaukset on siellä olleet ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
33/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Löytyy ainakin op-mobiilista muut-> viestit -> palvelumaksut.

Katsoin, mutta viimeisin sinne tullut palvelumaksuviesti on vuodelta 2021 ja nekin on samoilta päiviltä jolloin maksu on velvoitettu eli niin ikään kuitti tapahtumasta eikä ennalta annettu ilmoitus.

Ap

Et vaan osaa katsoa. 4.4 on tullut tieto, että veloitetaan 16.5 ja sekin tieto on jo tullut 3.5, että veloitetaan 15.6.

Tämä. Vika ei ole pankin vaan AP:n oma koska ei osaa lukea päivämääriä. Minullakaan ei ole mitään ongelmia, mutta esim kesäkuun maksusta tuli kylläkin ilmoitus 5.5. eikä 3.5.

34/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Löytyy ainakin op-mobiilista muut-> viestit -> palvelumaksut.

Katsoin, mutta viimeisin sinne tullut palvelumaksuviesti on vuodelta 2021 ja nekin on samoilta päiviltä jolloin maksu on velvoitettu eli niin ikään kuitti tapahtumasta eikä ennalta annettu ilmoitus.

Ap

Et vaan osaa katsoa. 4.4 on tullut tieto, että veloitetaan 16.5 ja sekin tieto on jo tullut 3.5, että veloitetaan 15.6.

Tämä. Vika ei ole pankin vaan AP:n oma koska ei osaa lukea päivämääriä. Minullakaan ei ole mitään ongelmia, mutta esim kesäkuun maksusta tuli kylläkin ilmoitus 5.5. eikä 3.5.

3.5. on tullut mullekin 🤠

Vierailija
35/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/bb2393ed-9e03-5168-9792-67f…

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bbd337a8-27a7-4f23-a053-ac6ab88a9601

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6cfbdfc6-aa10-46fd-ba7d-96726e9eaf82

https://www.ess.fi/paikalliset/755389

Vierailija
36/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-Pankki.

Minulla on kaksi tiliä ja Visa-kortti, enkä maksa mitään pankille.

Silloin, kun vielä oli asuntolainaa, meni joku ihmeellinen laskutusmaksu joka kuukausi asuntolainan lyhennyksen ohessa, mutta nykyään ei mene enää mitään. Visakaan ei maksa mitään, kunhan muistaa katsoa, että saldo on nollilla laskutuskauden päättyessä, joka minulla on muistaakseni 11. tai 14. päivä joka kuuta.

Eli joo, minäkään en ymmärrä, miksi kukaan tavallinen kuluttaja haluaisi välttämättä maksaa palvelumaksuja, kun kerran ei ole pakko. Enkä siksi, miksi tämän asian sanomisesta on alapeukutettu edellisiä kirjoittajia.

Vierailija
37/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät maksaa ahneille ja tyhmät tykkää maksaa ahneille!

Vierailija
38/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/digitoday/art-2000009384065.html

https://www.hs.fi/talous/art-2000009171471.html

https://www.talouselama.fi/uutiset/vakava-hairio-s-pankin-verkkopalvelu…

Ja niin edelleen. S-Pankin häiriö, joka vaaransi asiakkaiden rahat kesti vaatimattomat 4 kk, mutta mitäs siitä, tärkeintä että ei ole palvelumaksuja.

Tietenkin kaikilla pankeilla on toisinaan häiriöitä, mutta parin tunnin ongelmat versus 4 kk:n ongelmat ovat ihan eri luokissa.

Vierailija
39/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät maksaa ahneille ja tyhmät tykkää maksaa ahneille!

Itseasiassa en tykkää maksella, mutta en valitse pankkiani pelkkien palvelumaksujen mukaan, mm. tietoturvalla on todella iso merkitys. Ja testien mukaan olen muuten huomattavasti keskivertoa älykkäämpi.

Vierailija
40/51 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/digitoday/art-2000009384065.html

https://www.hs.fi/talous/art-2000009171471.html

https://www.talouselama.fi/uutiset/vakava-hairio-s-pankin-verkkopalvelu…

Ja niin edelleen. S-Pankin häiriö, joka vaaransi asiakkaiden rahat kesti vaatimattomat 4 kk, mutta mitäs siitä, tärkeintä että ei ole palvelumaksuja.

Tietenkin kaikilla pankeilla on toisinaan häiriöitä, mutta parin tunnin ongelmat versus 4 kk:n ongelmat ovat ihan eri luokissa.

No, minulle ei ole ollut mitään ongelmia ja olen säästänyt melkoisen summan pitkän asiakkuuteni aikava vs. jos olisin reilun 10€/kk maksanut jotain "palvelumaksuja", varmaan jo toista tuhatta euroa, nyt olen voinut käyttää nekin rahat itse.