Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän 23 tavoitteet?

Naapuris
08.05.2023 |

Onko muilla tavoitteita seksin saralla kesälle?

Itselläni on aikomus päästä naapurin rouvan pöksyihin. Ollaan tunnettu vuoden verran ja tuntuu, että jotain kipinää on.. tosin olemme tavanneet vain puolisoiden ollessa paikalla. Nyt kuitenkin olemme molemmat lomalla ja kummankin puolisot töissä.

Jallitus alkaa huomenna! Katsotaan lämpiääkö aamulla pelkkä kahvipannu vai onko myös kosteaa torttua tarjolla. :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on, että olisi paljon laadukasta seksiä. Viimeinen tapailumies ei halunnut tarpeeksi usein, ja olin melkein koko ajan turhautunut. Nyt se tapailu on ohi, ja annan uusien tuulten puhaltaa!

Vierailija
22/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivittää tilannetta.

Tiukasti meinasi naapurin rouvan housut olla jalassa, mutta lopulta sinnikkyys palkitaan. Hyvin palkittiinkiin ja tästä on hyvä jatkaa naapurisuhdetta :)

Hyvää kesän jatkoa kaikille ja menkää kohti tavoitteita! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkusyksyyn mennessä aion harrastaa kolmenkimppaa tai pelkästään naisten välistä. Unelma olis olla mieheni ja jonkun toisen naisen huomion keskipisteenä edes yhden yön.

N 40+

Vierailija
24/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkusyksyyn mennessä aion harrastaa kolmenkimppaa tai pelkästään naisten välistä. Unelma olis olla mieheni ja jonkun toisen naisen huomion keskipisteenä edes yhden yön.

N 40+

Tämä on minunkin haaveeni, mutta oma mieheni ei halua toista naista sänkyymme :(

N28

Vierailija
25/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsis edes pussailemaan kerran kesän aikana. Kaikista mieluiten ihastuksen kanssa, mutta paremman puutteessa olen avoin muillekin ehdotuksille. Ollut kyllä niin hiljaista ihan tuskaisen monta vuotta, että tosiaan pelkkä pussailu olisi huikeata. Muusta en uskalla edes haaveilla. 

Päivitystä täältäkin. Alkukesästä näköjään vielä ollut edes vähän toivoa yllä. Nyt se on menetetty. Mokasin varmaan viime viikonloppuna ja nyt viimeistään se mun ihastus todennäköisesti inhoaa mua. Ja varmasti lähinnä välttelee mua jatkossa. Ollut kyllä surullinen ja masentava kesä ja tämä syöksi mut lopullisesti maihin. Toivottavasti muilla mennyt paremmin. 

Vierailija
26/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada miestä ekan kerran elämässä. Kokonaisvaltaisesti. Tai useampaakin.

Vaikka useampaakin samalla kerralla.

Bi58

Vierailija
27/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena on viettää yö kahden naiskaveruksen kanssa, kolmen kimppaa siis. Panna molempia. Tavoite tullut vähän yllättäen kun homma oli aika lähellä toteutua, toinen ehdotti jo että mennään, mutta kuitenkin vesittyi. Toista olenkin jo pannut, ja toiselle sormetin yökerhossa orkun. Halu on näitä kahta samanaikaisesti.

Vierailija
28/28 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena itsee siis mies+ tuohon vaimo ja sen kaverl toiseksi naiseksi