Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän 23 tavoitteet?

Naapuris
08.05.2023 |

Onko muilla tavoitteita seksin saralla kesälle?

Itselläni on aikomus päästä naapurin rouvan pöksyihin. Ollaan tunnettu vuoden verran ja tuntuu, että jotain kipinää on.. tosin olemme tavanneet vain puolisoiden ollessa paikalla. Nyt kuitenkin olemme molemmat lomalla ja kummankin puolisot töissä.

Jallitus alkaa huomenna! Katsotaan lämpiääkö aamulla pelkkä kahvipannu vai onko myös kosteaa torttua tarjolla. :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi vaimolta seksiä.

Vierailija
2/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisi vaimolta seksiä.

Helpompi ja varmempi sinunkin käydä naapurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuu yhden asiakkaan vonkaaminen. Tai en ole varma kumpi vonkaa kumpaa mutta sähköä on ilmassa. Viime kesänä ei vielä kipinät kuitenkaan lentänyt, mutta pitkän talven viestittelyn jälkeen olen melkein varma että tämä melkein viiskymppinen nainen on vailla muutakin kolmevitosta kuin sen kokoisen terassin😁

Vierailija
4/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tarkoitus panna ap:n naista kun se ite vikittelee naapurin akkaa.

Vierailija
5/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan todellista kiimakesää. Vaimon kanssa swingaus lähtenyt sujumaan. Treffit rannalle tai saareen tai terdelle kesä-Hesaan, jonkun kivan parin tai naisen kanssa kanssa. Kuplivaa, kiusoittelua ja kaksimielisä juttuja. Pieniä kosketuksia julkisella paikalla, ei mitään liian säädytöntä... Iholla tuoksuu meri, hiekka ja aurinkovoide. Iltapäivän kuumuus.  "Hei, mentäiskö meille vähän nauttimaan viileästä ilmastoinnista ja tehdään vaikka joku salaatti" " Joo, hyvä idea!" Kaikki tietää, että mitään vihkuja ei olla todellekaan olla menossa pilkkomaan. Ai, että odotan tota.

Vierailija
6/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder deittille jos saisi tehdä sen kauneimman eli anaaliseksiä ja perseeseen kuseminen on tavoitteena 2023.

Vierailija
7/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder deittille jos saisi tehdä sen kauneimman eli anaaliseksiä ja perseeseen kuseminen on tavoitteena 2023.

Miten seisokissa olevalla kullilla pystyy kusemaan. Löysää ei nimittäin saa perseeseen.

Vierailija
8/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan todellista kiimakesää. Vaimon kanssa swingaus lähtenyt sujumaan. Treffit rannalle tai saareen tai terdelle kesä-Hesaan, jonkun kivan parin tai naisen kanssa kanssa. Kuplivaa, kiusoittelua ja kaksimielisä juttuja. Pieniä kosketuksia julkisella paikalla, ei mitään liian säädytöntä... Iholla tuoksuu meri, hiekka ja aurinkovoide. Iltapäivän kuumuus.  "Hei, mentäiskö meille vähän nauttimaan viileästä ilmastoinnista ja tehdään vaikka joku salaatti" " Joo, hyvä idea!" Kaikki tietää, että mitään vihkuja ei olla todellekaan olla menossa pilkkomaan. Ai, että odotan tota.

Unohda salaatit, pihvi potuilla ja kalja pöytään. Sitten vasta naimaan.

Vierailija
9/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kesä aina huonot syksyt keväät ja talvet aina voittaa: pyöräilyretket telttoineen nokka kohti muita laitumia kuin koko talven ajan lusinut. Aina tulee niit uusii vastaan uusii seikkailui ja kesän tunnelmat on kohillaan saa nauttii joka hetkestä joka päivästä..

..Säkin?

Vierailija
10/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä sekasaunassa parikymppinen nainen vokotteli, minua keski-ikäistä ukkoa. Iholle pääsin mutta ei pidemmälle tämän posliinin blondin kanssa.

Näinköhän tänä kesänä tulee saunottua saman neitosen kanssa?

Vierailija
11/28 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt niin on, että tavoite on opettaa vaimo hoitamaan kunnon handjob loppuun asti. Olen halunnut jo pitkään, että hän ruiskii spermani päällensä, mutta ei luonnistu. Jos tavoite saavutetaan, niin katsellaan sitten blow-puolta.

Vierailija
12/28 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä sekasaunassa parikymppinen nainen vokotteli, minua keski-ikäistä ukkoa. Iholle pääsin mutta ei pidemmälle tämän posliinin blondin kanssa.

Näinköhän tänä kesänä tulee saunottua saman neitosen kanssa?

Missä moinen sauna?

Vierailija
13/28 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa mieheltä suihin ja niellä.

Vierailija
14/28 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivutella uusi säätöni harrastamaan vapautuneesti paljaalla.

Hän on hiukan neuroottinen mies.

Vierailija
15/28 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pitäisi saada avovaimon halut palaamaan. Jos ei nyt yhtä usein kuin ennenvanhaan niin ainakin niin että olisi muurakin kuin pikaseksiä. Saisin tuottaa orkut nuolemalla ainakin kerran viikossa jne. Haaveeksi jäänee

Vierailija
16/28 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pitäisi saada avovaimon halut palaamaan. Jos ei nyt yhtä usein kuin ennenvanhaan niin ainakin niin että olisi muurakin kuin pikaseksiä. Saisin tuottaa orkut nuolemalla ainakin kerran viikossa jne. Haaveeksi jäänee

Oi voi. :( Ei ole liikaa pyydetty. Oletko miettinyt strategiaa? Muista, että kaikessa analyyttinen lähestyminen ja tavoitteellinen ongelmanratkaisu johtaa parhaiten haluttuun tulokseen . :)

Vierailija
17/28 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsis edes pussailemaan kerran kesän aikana. Kaikista mieluiten ihastuksen kanssa, mutta paremman puutteessa olen avoin muillekin ehdotuksille. Ollut kyllä niin hiljaista ihan tuskaisen monta vuotta, että tosiaan pelkkä pussailu olisi huikeata. Muusta en uskalla edes haaveilla. 

Vierailija
18/28 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. :( Ei ole liikaa pyydetty. Oletko miettinyt strategiaa? Muista, että kaikessa analyyttinen lähestyminen ja tavoitteellinen ongelmanratkaisu johtaa parhaiten haluttuun tulokseen . :)

En oikein tiedä enää mitä tehdä. Lapsiväsymystä syyttää. Mutta jos viikonloppuna esim. olen aamut lasten kanssa ja annan nukkua niin pitkään kuin vain nukuttaa niin illalla se säästynyt energia käytetään tv.n katseluun :/

Vierailija
19/28 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena saada tuusulaa kesällä. Reilu vuosi mennyt ilman, joten läheisyyttä ja nautintoa kaipaa.

Vierailija
20/28 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä enää mitä tehdä. Lapsiväsymystä syyttää. Mutta jos viikonloppuna esim. olen aamut lasten kanssa ja annan nukkua niin pitkään kuin vain nukuttaa niin illalla se säästynyt energia käytetään tv.n katseluun :/

Jos olisin itse naisesi tilanteessa, niin arvostaisin suoraa, kunnioittavaan (ei riidanhakuiseen) sävyyn käytyä keskustelua. Että "asia on nyt näin, ja minulla on tarpeeni, ja haluan sinua väsymyksessäsi auttaa mutta tarvitsen myös itse jotain. Ongelma on siis tämä, minun ratkaisuehdotukseni on antaa sinun nukkua, itse toivon, että kerääntynyt energia käytetään läheisyyteen, eikä telkkariin." Tai jotain. Suoria sanoja, mutta ei alentaen. Se voisi olla herättävää?