Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
16241/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ihan aidosti vaikutat niin monella kummallisellakin tavalla mun vastinkappaleelta, että tässä on pakko olla jotain. Sä olet mun vakan kansi. Ja tietystihän voi olla, että sä sovit muihinkin vakkoihin, mutta mun vakkaan puolestaan on ollut todella vaikea löytää kantta.

Mikä hänessä sitten on sellaista, että hän on sun vakan kansi?

Fyysinen, henkinen, mentaalinen ja esoteerinen puoli. Lisäksi esivanhempamme ovat hauskasti meidät nimenneet.

Millä tavoin? Kyselen, koska yhden tutun kanssa on erikoiset sukunimet melkein kuin samasta muotista. Tyyliä Niitty ja Lääkky

Joo, juuri tuollaisesta on kyse. Ja hänhän ei sitä tiedä mutta sukuni on kotoisin läheltä hänen kotiseutuaan ja lähiesivanhemmissani oli samanlainen tapaus, jossa kaksi sukua vastaparillisine nimineen yhdistyivät.

Vierailija
16242/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, haluaisin tietää susta vieläkin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16243/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas

Vierailija
16244/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kissa. Vai tuliko sinusta ihminen kuitenkin?

Olen kissa. Miau

Vierailija
16245/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partamies +50. <3

Vierailija
16246/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sun. Ikuisesti jos haluat. A.

Vierailija
16247/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallisesti: Hyvää yötä

Sano sama vähän epävirallisemmin.

Nuku hyvin kaunokaiseni

😘😘😘😘

Vierailija
16248/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan? 🖤

Kunhan ensin päästäisiin tutustumisasteelle.

Katotaan nyt sitten

Vierailija
16249/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin huolissani välillä kun en tiedä mitä on meneillään

Minusta ei tarvitse olla huolissaan. Osaan kuunnella itseäni. Levätä välillä enemmän.

Ja tehdä päätöksiä, että voin hyvin.

Sivusta naiselta

Vierailija
16250/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko meillä olla halailusuhde? n->n

Vierailija
16251/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytit yksin mua kaikesta 💔

Vierailija
16252/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas, Aarre.

Vierailija
16253/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-kukaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei-kukaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä minusta koskaan välittänyt. Jos olisit välittänyt, olisit toiminut aika eri tavalla.

Salaiset ehdot toisen käytökselle ovat just parasta reilukerhoa epävarmoissa ihmissuhdetilanteissa.

"Et sitten nai naapurin emäntää, jos musta välität?"

Sivusta. Nimenomaan. Jotkut ehdot on ihan common decencyä ja pääteltävissä vaivatta. Voi vaikka miettiä mikä itsestä tuntuisi pahalta tai hyvältä jos roolit vaihdettaisiin.

Olisiko munkin pitänyt sanoa, että: "Nyt kun olemme puhuneet haluavamme toisiamme ja aikovamme erota, jotta se olisi mahdollista, niin jos välität ja haluat puhumiasi asioita, et sitten salaa minulta kirmaa vihille ja perustamaan perhettä toisen kanssa, valehtele oleellisista ja isoista asioista päin naamaa usean kerran samaan aikaan kun väität minun olevan erityinen, tärkeä ja jopa rakas".

Totta kai mulla on ihan helvetin pelle olo enkä enää usko yhtään mitään mitä toinen tekee tai sanoo varsinkaan minuun liittyvissä asioissa. Totta kai vedän johtopäätökset siitä miten mua kohdeltiin ja millaisen arvon hän teoillaan elämässään on mulle asettanut. Ei minun pidä joutua erikseen pyytämään toista antamaan mulle arvo ja kohtelemaan mua hyvin. Koska ihmiselle, josta välittää, antaa sen arvon teoissa ja sanoissa ihan automaattisesti koska haluaa, tietysti haluaa. Häntä kohtelee hyvin ilman eri pyyntöä, koska muu tekisi sydämessä pahaa. Ei vaan voi väittää haluavansa toista aika vakavasti, sitten jatkaa entisellä radalla ja tehdä se tavalla kuten hän, ilman että väitettyjä motiiveja, puheita ja välittämistä kyseenalaistetaan. Jos ei halua tulla nähdyksi tyyppinä, joka ei välitä ja vain pelaa tunteilla, ei kannata tehdä tekoja, joista toisille sellainen olo tulee.

Ja kun yleensä ei puhuta mistään "Osta 3 muikkua Hakaniemen hallista aina kun maatamon osuus kuutamosta on 33%, sitten sido punainen lanka sielunyhteytemme merkiksi vasempaan pikkuvarpaaseen, kapua Pasilan torniin, kirjoita hellä kirje käyttämällä vain Pöystin laineja, lahjo Uljas-lokki ja kiinnitä kirje tällä punaisella langalla räpylään, lähetä kirjeratsu matkaan luokseni ja varovasti tanssi voitontanssiksi Lasha Tumbai tähtihatussa ja seksiverkkareissa ilman että koskaan kommunikoin tätä ehtoa sinulle"-tyyppisestä asiasta.

On monia asioita, jotka eivät ole mitään epäreiluja salaisia ehtoja vaan täysin normaaleja perusoletuksia tai rajoja, joita ei pitäisi joutua erikseen pyytämään ja anelemaan toista olemaan tekemättä, jos haluaa näyttää välittävänsä ym.

Minttuinen, oletko koskaan ajatellut, että myös sun toimilla on suuri vaikutus toisen tekemisiin.

Olen varmasti amp*nut omaan jalkaani tuhat kertaa tämän matkan aikana. Olen tehnyt virheitä. En ole ollut tarpeeksi rohkea. En ole ollut tarpeeksi selvä rajoistani ja siitä minkä kanssa olen ja en ole okei. En ole kommunikoinut sitä mikä on tehnyt kipeää. Olen arkaillut liikaa.

Mutta. Pidin "osani". Erosin ja olisin eronnut aivan joka tapauksessa. En kertonut siitä hänelle suoraan, koska hän oli pyytänyt etten kertoisi. Mitä ikinä olisin voinut tehdä mitätöityi ja menetti merkityksensä siinä hetkessä kun toinen sanoi muualla tahdon. Kaikki rohkeus ja usko loppui. Kaikki itsevarmuus. Tilalle tuli hämmennys ja epävarmuus, pelko ja epäluottamus. Mitä olisin voinut tehdä? Tyrkyttää itseäni lisää? Ei helkkarissa. Sydänkin oli sen verran särkynyt etten ihan pienellä houkuttelulla ja varmistelulla olisi suostunut menemään hänen eteensä sillä tavalla rutussa. Ikään kuin yrittämään myydä itseäni, vaikka olisin ollut ratkeamassa itkuun ja tuntenut nöyryytystä. Että ota nyt minut, valitse minut, vaikka juuri sanoit tahdon toiselle. En todellakaan mene niin herkillä ja haavoittuvana miehen eteen mainostamaan itseäni enää sen jälkeen kun hän on noin selkeästi valintansa tehnyt ja näyttänyt minulle teoin ja valinnoin ettei se sittenkään ollut minä jota hän halusi. Saati nyt kun kaikki on rikki enkä voi luottaa siihen että hän vastaisuudessa olisi rehellinen, kohtelisi minua hyvin ja vielä oikeista syistä.

Mitään odottamista, ujoutta ja jännitystä kummempaa ongelmaa ei ollut ennen kuin ymmärsin, että hän todella aikoo salaa mennä vihille. Ja sen jälkeen tajusin, että hän tulee todennäköisesti tekemään lapsen siitä riippumatta kuinka paljon vakuuttelee "olevansa lähdössä" eikä pyynnöistäni huolimatta tule kertomaan sitä minulle. Ja juuri niin siinä kävi. Vähemmistäkin ihminen juoksee. Aiemmin luotin häneen kuin kallioon.

Eikä hän olisi minulle kertonut totuutta, vaikka olisin kysynyt aiemmin. Toisekseen, minä en ala pettämään sillä tavalla mitä asioiden meneminen eri tavalla olisi ehkä vaatinut. Sovimme ettei mitään fyysistä tapahdu ennen. Sen halusin pitää ja pidin. Lopulta kaikki oli kestänyt jo liian pitkään. Oli liian väärin sillä tavalla ja aiheutti liikaa pahaa mieltä.

Olisitko sinä kovin rohkea ja itsevarma, olisiko sinulla uskoa "teihin", hänen tunteisiinsa ja aikeidensa vilpittömyyteen sen jälkeen kun ihmisesi olisi perunut kaiken menemällä vihille toisen tytön kanssa? Entäpä sen jälkeen kun hän olisi tehnyt tuosta naisesta äidin, vaikka hän on puhunut kaikenmoista?

Ihan syystäkin tunnen itseni täydeksi typeräksi luntuksi enkä vain parivaljakon toiseksi osapuoleksi, jotka rakastuivat pyytämättä väärään aikaan ja olisivat tehneet sen mikä on surullista ja valitettavaa, mutta pakollista silloin kun tunteet silloista kumppania kohtaan eivät riitä. En tiedä mitä olin. En vissiin mitään.

Hyvä. Älä lankea toiste. Nuole haavasi ja suuntaudu tulevaisuuteen.

Vierailija
16254/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä halein suukoin kaunottarellein miulta mieheltä ankeasta junttilasta 30km ja rajain takaa.

Vierailija
16255/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kissa. Vai tuliko sinusta ihminen kuitenkin?

Olen kissa. Miau

Rapsutukset sitten pussy

Vierailija
16256/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä!

Vierailija
16257/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen katkeroitunut lopullisesti. Olen pahoillani. En edes tahdo päästää valoa sisälle. Haluan salvata ovet ja ikkunat. Nauttia tästä pimeydestä. Olla paha ihminen.

Älä omi täältä paskaa

Vierailija
16258/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään ajattelemaan sua, komistus ja sun silmiä. 💘

Vierailija
16259/27486 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua M

Vierailija