Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska
Pakko haistaa ku sieltä päin tuulee.
Ootko -90 luvun lapsi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä molemmilla on ihailijoita, mutta kukahan meitä trollaa ja koettaa hiekoittaa. Joku yhteisistä tutuista tietysti, vaan ainakaan minä en ole koskaan puhunut kenellekään mitään. Ehkä joku on arvannut tai olet puhunut jollekin.
Olen huomannut. En minäkään.
Luultavasti.
Sivusta
Ei ne ole ketään teidän tuttuja vaan omia antamianne tunnisteita, joita täysin tuntemattomat nyt trollaa. Sivu
Brunetti keski-ikäinen nainen 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söisitte kunnollista ruokaa; proteiinia, rasvaa ja hyviä hiilihydraatteja, niin voisitte paremmin fyysisesti ja henkisesti. Pullan mussuttaminen ei tee kenellekään hyvää. Sivusta.
Tutkittua on. Varakkaat syövät jotenkin paremmin, laadukkaammin. Oliko se siis kehotus rikastua?
Mä elän opiskelijana köyhyysrajalla mutta en ikinä tingi lihasta, juureksista ja hedelmistä.
Alkoholista, vaatteista ja meikeistä on varaa tinkiä,ruuasta en ikinä!Vain hieman yksinkertaiset tinkivät ruuasta.
Tämä on totta! Ensin shoppaillaan 60€ ja sit mennään ostamaan nuudeleita 0,30€ kun muuhun ruokaan ei ole varaa!!!!
Ja sit vielä äristään kaverille kun olo on heikko!!!!!
Mieluummin ostaa niillä humputtelusta jäljelle jäävillä rahoilla vaikka porkkanoita ja kananmunaa, kuin nuudelia
Eri
Vierailija kirjoitti:
Heidi
Eiku Hanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska
Ei me joudeta.
Ei sitä kysytäkään
Ei kysytty kyllä muutakaan. Kehotus oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä ollut. Eka kerta, kun huomaan jonkun kaipaavan kaljua miestä.
Mitä nyt hittoa, täällä kaljua miestä kaipailtu urakalla jo reilu parisen vuotta. Oot vaan missannut.
Oon missannut. En ole niin pitkään täällä säännöllisesti käynyt. Ainoa, jonka voisin kuvitella mua kaipaavan, vois olla HH.
Mitä tästäkin pitäisi taas ajatella?
Sitä, että olen ollut aistivinani, että eräs HH nainen vois vaikka kaivata mua. Meillä on viestiyhteys ja hän on soittanut mulle pari kertaa.
helly h😁?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esikoulumme entinen opettaja Tiina😚. Koska tulet käymään?
Entisellä työpaikalla?
Niin...
Kesäkuun alussa?
Miehen kuuluisi ohjata naisen elämää ja keskustella, mikäli naisella on murheita.
Vierailija kirjoitti:
Brunetti keski-ikäinen
nainen 💕[/quote
Meitä on aika monta. Annapas lisää tunnisteita? Erityispiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä ollut. Eka kerta, kun huomaan jonkun kaipaavan kaljua miestä.
Mitä nyt hittoa, täällä kaljua miestä kaipailtu urakalla jo reilu parisen vuotta. Oot vaan missannut.
Oon missannut. En ole niin pitkään täällä säännöllisesti käynyt. Ainoa, jonka voisin kuvitella mua kaipaavan, vois olla HH.
Mitä tästäkin pitäisi taas ajatella?
Sitä, että olen ollut aistivinani, että eräs HH nainen vois vaikka kaivata mua. Meillä on viestiyhteys ja hän on soittanut mulle pari kertaa.
helly h😁?
Ei liity mihinkään hellyhanseneihin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä molemmilla on ihailijoita, mutta kukahan meitä trollaa ja koettaa hiekoittaa. Joku yhteisistä tutuista tietysti, vaan ainakaan minä en ole koskaan puhunut kenellekään mitään. Ehkä joku on arvannut tai olet puhunut jollekin.
Kun te ootte niin kiinnostavia? Ihmisillä on muuten ihan omatkin elämät, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska
Pakko haistaa ku sieltä päin tuulee.
Ootko -90 luvun lapsi? :D
Tietenki 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas sulla menee?
Ei mene huonommin, mikä on asteikollani hyvä. Mietin, että jos pystyn, tekisin jotain todella poikkeavaa, ja lähtisin huomenna kaupungin iltaan/yöhön.
Kuinkas sulla itselläsi menee?
Rakkaat terveiset Hellylle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun hiusten väri ja sukupuoli?
Brunetti nainen.
Sama. Pieni ja söpö brunetti. Oikee taskuruusu.
Parempi taskussa kuin vyöllä.
Ei sieltä taskusta mihinkään näy, oliko tarkotuskin?
Voipi olla. Tai kaivattuna taskukokoinen seinäruusu.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluisi ohjata naisen elämää ja keskustella, mikäli naisella on murheita.
Jokainen on vastuussa omasta elämästään, vois mennä ihan vikasuuntaan, kun mies alkaisi ohjailemaan...
Viiden vuoden päästä teen töitä kotonani omalle firmalle klo 9- 15. Klo 15- 16 liikunta. Klo 16-21 perhe ja koti. Klo 21-22.30 vapaa. Nukkumaan klo 22.30. Saapi nähdä, toteutuuko... Aika kaukana ollaan.