Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
🥴🥴
Sun viestimerkit tulee xxxxxxx??? Laita niihin kuviin välit. Ei nöy kun xxx
Vierailija kirjoitti:
Sun jälkeen tulee joku mulle parempi. Joku joka laittaa mut etusijalle. Sit ku oon riittävän valmis. Rakastan sua, mutta en kestä käytöstäsi enkä pysty olemaan kanssasi vaikka kuinka haluaisin. 💙
Millainen käytös hänellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa paska
Ei me joudeta.
Ei sitä kysytäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söisitte kunnollista ruokaa; proteiinia, rasvaa ja hyviä hiilihydraatteja, niin voisitte paremmin fyysisesti ja henkisesti. Pullan mussuttaminen ei tee kenellekään hyvää. Sivusta.
Tutkittua on. Varakkaat syövät jotenkin paremmin, laadukkaammin. Oliko se siis kehotus rikastua?
Mä elän opiskelijana köyhyysrajalla mutta en ikinä tingi lihasta, juureksista ja hedelmistä.
Alkoholista, vaatteista ja meikeistä on varaa tinkiä,ruuasta en ikinä!Vain hieman yksinkertaiset tinkivät ruuasta.
Ei siitä tarvitse tinkiä, jättää kokonaan välistä kaikki turhakkeet. T. Ysärin opiskelija & anoreksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä ollut. Eka kerta, kun huomaan jonkun kaipaavan kaljua miestä.
Mitä nyt hittoa, täällä kaljua miestä kaipailtu urakalla jo reilu parisen vuotta. Oot vaan missannut.
Oon missannut. En ole niin pitkään täällä säännöllisesti käynyt. Ainoa, jonka voisin kuvitella mua kaipaavan, vois olla HH.
Mitä tästäkin pitäisi taas ajatella?
Vierailija kirjoitti:
K 💟 T
Hei muru! 🥴
Meillä molemmilla on ihailijoita, mutta kukahan meitä trollaa ja koettaa hiekoittaa. Joku yhteisistä tutuista tietysti, vaan ainakaan minä en ole koskaan puhunut kenellekään mitään. Ehkä joku on arvannut tai olet puhunut jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin viis vuotta sittenkin palstalla runkkaamassa
Mäki olin, mutten runkkaamassa. Juoksemassa päätä seinään kai.
Mä olin onanointikoukussa, päässyt onneksi kuiville siitä ja nyt normi runkkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söisitte kunnollista ruokaa; proteiinia, rasvaa ja hyviä hiilihydraatteja, niin voisitte paremmin fyysisesti ja henkisesti. Pullan mussuttaminen ei tee kenellekään hyvää. Sivusta.
Tutkittua on. Varakkaat syövät jotenkin paremmin, laadukkaammin. Oliko se siis kehotus rikastua?
Mä elän opiskelijana köyhyysrajalla mutta en ikinä tingi lihasta, juureksista ja hedelmistä.
Alkoholista, vaatteista ja meikeistä on varaa tinkiä,ruuasta en ikinä!Vain hieman yksinkertaiset tinkivät ruuasta.
Tämä on totta! Ensin shoppaillaan 60€ ja sit mennään ostamaan nuudeleita 0,30€ kun muuhun ruokaan ei ole varaa!!!!
Ja sit vielä äristään kaverille kun olo on heikko!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun hiusten väri ja sukupuoli?
Brunetti nainen.
Sama. Pieni ja söpö brunetti. Oikee taskuruusu.
Parempi taskussa kuin vyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä molemmilla on ihailijoita, mutta kukahan meitä trollaa ja koettaa hiekoittaa. Joku yhteisistä tutuista tietysti, vaan ainakaan minä en ole koskaan puhunut kenellekään mitään. Ehkä joku on arvannut tai olet puhunut jollekin.
Olen huomannut. En minäkään.
Luultavasti.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun hiusten väri ja sukupuoli?
Brunetti nainen.
Sama. Pieni ja söpö brunetti. Oikee taskuruusu.
Parempi taskussa kuin vyöllä.
Ei sieltä taskusta mihinkään näy, oliko tarkotuskin?
Kaikki mikä on sulle pientä, on mulle suurta ja olen silti hyvin tyytyväinen.