Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mä taas lähen pailaamaan mutta pitäisi keretä pienet tirsat tässä ottaa, kun viime yönä jäi uni niin vähälle :S
"She's got a secret garden where everything you want, everything you need, will qlways stay a million miles away"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä on ollut kaunista, on ollut vain unta. Ei mitään, mistä oikeasti tietäisin, että välität.
Siis oletko nukkunut kaikkien meidän keskusteluiden aikana?
Olen voinut keskustella vaikka kielitaitoisen kirahvin kanssa. En mistään tiedä, kenen kanssa.
Tule esiin, jotta kirahvi voi kaulailla. Ehkä arvostat konkreettista välittämisen elettä?
Vierailija kirjoitti:
Vaistosi ei kertonut sitä, että minussa on musta piste.
Ehkä 🖤 Tarkoituksella
Koko viikko reissussa ja heti palatessa tulenkin sairaaksi. Blaah. Olet taas kulkenut ns. matkarepussani mukanani. Olen kuule tehnyt kaikki trikit, että sieltä poistuisit. Mutta ilmeisen sitkeä tapaus tai erityinen tyyppi sinä ilmeisesti olit. Et ehkä uskoisi kaikkea tätä ajatustyötä, mitä olen tehnyt hyväksesi tai vuoksesi. Iluiluilu, in a very special way.
T. Woman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä on ollut kaunista, on ollut vain unta. Ei mitään, mistä oikeasti tietäisin, että välität.
Olen voinut keskustella vaikka kielitaitoisen kirahvin kanssa. En mistään tiedä, kenen kanssa.
Tule esiin, jotta kirahvi voi kaulailla. Ehkä arvostat konkreettista välittämisen elettä?
Arvostan toki. Missä kaulailisit? Ketju ei ole konkretiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaistosi ei kertonut sitä, että minussa on musta piste.
Parannan sinut.
Kaukoparantaja?
Ei jos on tarkoituksella mustia pisteitä jotka eivät lähde kulumallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Reisikosketus <3
Kyllä, kiitos
Nyt mammat syömään. Perunamuusia ja uunimakkaraa tarjolla.
Niin väsynyt, kulunut, loppu kuin vain ihminen olla voi. Vuosia kun jatkuu ja jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle saunapuhtaat terveiset. Edessä rauhallinen koti-ilta.
Haluatko txt? Pm, aika, osoite.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle saunapuhtaat terveiset. Edessä rauhallinen koti-ilta.
Kuka on kaivattusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan toki. Missä kaulailisit? Ketju ei ole konkretiaa.
Ei niin. Tosielämän kirahvit sen sijaan ylettyvät matkojenkin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pilvi, joka kiirehtii taivaalla. Välillä kelluva poutapilvi, jolla ei ole hoppu minnekään. Yleensä olet autereinen sumu, joka näkyy pellolla. Kun sitä kohti menee, usva katoaa.
Entä tunsitko sumun, joka satoi ihollesi?
Aika usein. Haluaisin sulautua siihen, ettei olisi enää kaksi erillistä vaan yksi.
En tiedä mitään kamalampaa.
Aina voi muuttaa elämän suunnan. Itsestä on kiinni paljon, miten tätä matkaa taittaa.. <3
Vierailija kirjoitti:
Niin väsynyt, kulunut, loppu kuin vain ihminen olla voi. Vuosia kun jatkuu ja jatkuu.
Voimahalaus, mikä ikinä tilanteesi onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi muuttaa elämän suunnan. Itsestä on kiinni paljon, miten tätä matkaa taittaa.. <3
Samoilla linjoilla täällä yksi sivupersoona
Tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän
Lähempää onnistuu paremmin.