Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen minua harmittaa, että sinun pitää hakea huomiota ja hyväksyntää hutsuilulla. Ymmärrän, että sinulla on kyltymätön rakkauden ja huomioiduksi tulemisen tarve. Johtuu toki lapsuuden traumoista. Minusta olet arvokas ihminen ja toivoisin, että uskaltaisit mieluummin etsiä sellaista seuraa, joka huomaa sinut ja sisimpäsi. Helppoa on saada huomiota, mutta tuollainen nykyinen tyylisi rikkoo sinua vain enemmän sisältä. Toivottavasti joskus huomaat sen ennen kuin on liian myöhäistä.
-ystävällinen sivuneuvo vain, ei pahoin aikein
Koitahan hengitellä ja etsiä keino rentoutua, ettei tuo harmitus paina sinua alleen, niin kuin likainen mies hutsun.
Ymmärtäähän sen miten raskasta on muiden arvostelu ja tuomitseminen. Muistahan levätä siitä välillä ennen kuin on liian myöhäistä, jotta ettei vain iske burnout :)Ei hengästytä yhtään. Hän vain oli minulle todella tärkeä ja siksi toivoisin, että hän ymmärtäisi arvonsa. Vilpittömästi näin. Me emme edes koskaan tule enää näkemään, joten tämä ei ole mitään omalehmäojassa-puhetta. Pelkkää etäsisarellista rakkautta häntä kohtaan. Ap
Nimittelyn tähden kuulostat vain kateelliselta :) Useimmat tekevät elämänsä virheet siltikin, vaikka muut kuinka pyörittelisivät silmiään. Tuhlaat aikaasi.
Huoh. Olen ihan varattu nainen. Puhuinhan sisarellisesta välittämisestä. Täällä ymmärretään kaikki tahallaan väärin. Etenkin jos joku uskaltaa moralisoida, auta armias, että tulee turpaan. No, ehkä tämä paikka ei ole minulle muutenkaan oikea. Ei tällainen seura. Kivat illat teille kuitenkin! Ap
Vierailija kirjoitti:
Rakas.
Kerro, rakas?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän selität minut itsellesi ja mitäköhän siitä selityksestä uskot
Miksi pitäisi itselleen selitellä omia tunteitaan, nehän on selviä. Se on sitten eri asia mitä niiden pohjalta tehdään vai annetaanko olla.
Lähetän sulle auringonsätetä!
Vierailija kirjoitti:
Gallup niille jotka on viestitelleet kaivatun kanssa: Mikä oli kaivattusi viesteissään käyttämä ensimmäinen emoji?
Ei mitään mielikuvaa. Itse käytin aluksi niitä runsaasti, myös sellaisia mitkä eivät ole mun tyyppisiä. Kuvittelin, että hän erottaa niistä minun laittamat viestit. Myöhemmin samoja emoji kuvia alkoi käyttämään muutkin ja vähensin niiden käyttöä tunnisteena.
Nyt lenkille, neljäs kerta tänään 😊
Vierailija kirjoitti:
Hajoaako se sun elämä jo kohta, vai tarvitsetko mun apua vielä?
Sinun aikaansaannostasi tämä kaikki onkin? En ole yhtään yllättynyt.
Joo, samoin on liian yksinkertainen kaveri.
Kiitos. 💕 Halaus ja suukko iltapäivää myös sinulle.
🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto että hävettää töissä se yksi nainen! Sen takia ollaan kohta moni muukin kusessa. Kauhee akka...
Todella hyvin laiska muija, jatkuvasti pois töistä "sairaslomalla" ja lähtee aina ennen aikojaan pois töistä, toiset tekee sitten hänenkin työt. On aikaa toimistolla istuskella.
Miksi ei voi toimia kuten kuuluisi..
Terkkuja eräälle sairaanhoitajalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole intoa.
Miksi sitten käyt täällä?
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja eräälle sairaanhoitajalle.
No niitäkin riittää..
Vierailija kirjoitti:
Menetin kiinnostukseni.
Se ei kauan kestänyt niin kuin ei sinulla mikään muukaan.
En, siitä naapuri talosta.