Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen sua jatkuvasti koko ajan
Ei ny ihme, oon super ihana.
Haaveilen, että saisin sut kyytiini ajelulle. Olis mukavaa jutella ja vaikka käydä kahvilla.
Oot ajatuksissani L 💕
-yks J
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen, että saisin sut kyytiini ajelulle. Olis mukavaa jutella ja vaikka käydä kahvilla.
Oot ajatuksissani L 💕-yks J
Ehdota? 💕
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään miestä linjoilla. Kaivattukin kalassa.
Pidät siis ilmeisesti yhä yhteyttä häneen säännöllisesti. Signal?
On täällä toki muitakin miehiä, mutta hyödyttääkö se mitään, jos vain kalamies kelpaa. Vai jotain palstatunneviihdykettäkös sinä oletkin vain vailla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehtäisiin silokallion kolossa?
Oltaisiin jumissa?
Onko se henkilö pahempi, joka on pitkässä suhteessa ja ajattelee jotain muuta kuin omaa kumppania vai se, joka on uudessa kevytsuhteessa ja ajattelee jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehtäisiin silokallion kolossa?
Annettais meriveden huljutella varpaita ja heittää pärskeitä meidän päällemme.
Sain niin pahat henkiset traumat että en ole enää työkykyinen. Kauhea stressi päällä siitä että kohta on taas jaksettava painaa ja olen oikeasti niin rikki että musta ei ole enää mihinkään. Keho on siinä rajoilla että sanoo sopimuksen irti. Sitä odotellessa
Sä sekoitat mut täysin. Elämäni luhistuu kuin korttitalo. Valtava ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se henkilö pahempi, joka on pitkässä suhteessa ja ajattelee jotain muuta kuin omaa kumppania vai se, joka on uudessa kevytsuhteessa ja ajattelee jotain muuta?
Mikä helkkari on "kevytsuhde"? Kauheaa orwellilaista uuskieltä, jolla yritetään vain selittää asiat oman pään sisällä omalta kannalta parhain päin. Molemmat ovat yhtä pahoja, jos tuolla tavalla henkisesti pettävät kumppaniaan. Ei kai se henkisen pettämisen haitallisuus ole suhteen kestosta kiinni. Toki jos on vasta tapailuvaiheessa eikä olo tunnu hyvältä, niin siitähän voi vain ottaa ja lähteä. Mikäs sen estäisi, ei mikään.
Vaikeita asioita. En rehellisesti tiedä mitä tekisin, jos olisin suhteessa ja minulla olisi tunteita toista ihmistä kohtaan. En siis meinaa tilannetta, jossa pettämistä tai mitään muutakaan olisi jo tapahtunut, vaan että yksinkertaisesti olisi tunteita.
Tosiasia on se, ettei tunteita pysty millään on/off napilla määräämään. Sama miten hyvä suhde on alla. Tekeekö tunteminen huonon ihmisen? Ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Sä sekoitat mut täysin. Elämäni luhistuu kuin korttitalo. Valtava ikävä.
Pitää osata seistä omilla jaloillaan.
Ihminen tarvitsee oikeanlaisen ympäristön ja virikkeet loistaakseen.