Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haluaisitko siitä edes kuulla mutta olet todella arvostettu henkilö yhteisössäsi kaikilla tasoilla olevien ihmisten keskuudessa. Sen arvostuksen kuulee siinä miten susta puhutaan. Ja useampi nainen on suhun enemmän tai vähemmän ihastuneita, olivat he sitten parisuhteessa tai ei. Mun olisi niin helppo kuvitella sun olevan musta kiinnostunut jos vertaan sua muihin tuntemiini miehiin. Mutta kuunnellessani näiden muiden naisten puhuvan susta alan enemmänkin uskoa, että olet vain ystävällinen kaikkia kohtaan ja kyse lienee enemmänkin siitä, että en ole tottunut ystävällisyyteen enkä ystävälliseen, toverilliseen kosketukseen. Sama kuin näillä muilla, sä olet mulle erityinen, koska olet niin ainutlaatuinen ihminen, mutta mä en ole sitä sulle. Jos vain oppisin hyväksymään asetelman parasosiaalisuuden voisin ehkä alkaa keskittymään ihmisiin, jotka haluavat viettää aikaa kanssani.
Vieläkö sä jauhat samaa? Et uskaltanut edes tavata, niin mitä ihmettä sä vingut?
Kuvitteletko sä kirjottavas mulle? :D
Vähintään nyt jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan olla yhteydessä.
Kaipaan olla yhdynnässä
Tämä potenssiin x.
Yliarvostettua yhdynnässä olo.
Yhteydessä on parempi alku, yhdynnät tulee sitten jos on tullakseen.
-yhteyden kaipaaja (mies)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haluaisitko siitä edes kuulla mutta olet todella arvostettu henkilö yhteisössäsi kaikilla tasoilla olevien ihmisten keskuudessa. Sen arvostuksen kuulee siinä miten susta puhutaan. Ja useampi nainen on suhun enemmän tai vähemmän ihastuneita, olivat he sitten parisuhteessa tai ei. Mun olisi niin helppo kuvitella sun olevan musta kiinnostunut jos vertaan sua muihin tuntemiini miehiin. Mutta kuunnellessani näiden muiden naisten puhuvan susta alan enemmänkin uskoa, että olet vain ystävällinen kaikkia kohtaan ja kyse lienee enemmänkin siitä, että en ole tottunut ystävällisyyteen enkä ystävälliseen, toverilliseen kosketukseen. Sama kuin näillä muilla, sä olet mulle erityinen, koska olet niin ainutlaatuinen ihminen, mutta mä en ole sitä sulle. Jos vain oppisin hyväksymään asetelman parasosiaalisuuden voisin ehkä alkaa keskittymään ihmisiin, jotka haluavat viettää aikaa kanssani.
Vieläkö sä jauhat samaa? Et uskaltanut edes tavata, niin mitä ihmettä sä vingut?
Osuiko? Ei vielä mitään hätää.
Osui ja upposi kuten anonyymit viestit omalle kohdalle.
-ikävöin
Vierailija kirjoitti:
Mi**a! <3
😍😍😍😍
Sinä ihana!
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa 👍
Olen. Myös pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kun olin tyhmä.
Et saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan olla yhteydessä.
Kaipaan olla yhdynnässä
Tämä potenssiin x.
Yliarvostettua yhdynnässä olo.
Yhteydessä on parempi alku, yhdynnät tulee sitten jos on tullakseen.
-yhteyden kaipaaja (mies)Samaa mieltä.
Näin sen on mentävä, jos on mennäkseen.
-yhdeyden kaipaaja
(nainen)
Kyllä minä sängyn kautta voisin lähteä sitä yhteyttä etsimään. Sivusta
Onkohan sulla mitään käsitystä miten upea ihminen olen myös sisäisesti, en vain ulkoisesti.
Hetken täällä haaveilin ja haahuilin.
Ehkä illalla palailen, kuten melkein aina.
Pitkä halaus kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla mitään käsitystä miten upea ihminen olen myös sisäisesti, en vain ulkoisesti.
Ei. Mutta tällaisen ihmisen kohdattuani haluaisin tutustua. Harmi, että tutustumishalut ja viestittelyt ovat yksipuolisia.
Ei rakkaus korjaa itsetunto ongelmia. Niiden eteen tarvii tehdä itsensä kanssa töitä.
Laitat kätesi käsivarrelleni, ihan muuten vaan - puristat kevyesti
Katselet maisemaa - silmäsi hakevat jotain, kenties oravaa - en tiedä
Vastustan haluani laittaa käsivarteni vyötäröllesi, sormesi kertovat jotain tärkeämpää
Nojaan taaksepäin, lähes puolimakuulle - suljen silmäni ja kuuntelen sinua
Kerrot minulle huonoja vitsejä, sinua huvittaa kun nauran niille
Vaikenet, siirrät kättäsi - mitä nyt?
Olkapäilläni, kaulallani - on kuin käsivartesi olisivat kaikkialla, tulet hajareisin syliini
Hiuksesi - ne kutittavat kasvoillani. En voi väistää, pidät päätäni käsiesi välissä
Tämä ei enää ole suukottelua, huulesi vaativat enemmän - ja ottavat sen
t Mies
Olet iiiiiiiiihana! Ei minulla muuta. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri hän on kaivattusi?
Jäätävä kroppa ja työssään rautainen ammattilainen. Tuntuu niin samanlaiselta kuin oltaisiin tunnettu aina.
Vierailija kirjoitti:
Älä ujostele mua, jooko?
Älä ole vastaamatta irl. Myöhäistä jo on, kaipuuni kukoistaa, vastausta en saa. 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä,
saamme aikaan yhdessä jotain kaunista ja pysyvää, taidetta joka tulee pysymään vaikka me joskus katoammekin. Mutta vastapainoksi rikomme toisemme ristiriitaisella kommunikaatiolla, pettymyksellä joka kumpuaa toisen avoimesta rakkaudentunnustuksesta ja toisen salatusta kaipauksesta, jota ei voi tässä elämäntilanteessa päästää vapaaksi. Tämä ristiriita aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin taiteellisten näkemyksiemme eroavaisuudet.
Et uskokaan, kuinka haluaisin kokettaa huulillani suutasi.. kuinka haluaisin halata pidempään.
Miehelle vai naiselle?
Miehelle tietenkin 🥱
Lisätunnisteet olis kiva 😚
Kuvitteletko sä kirjottavas mulle? :D