Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, heräsin aamulla sinun kuvasi mielessäni.
Heräsin uneen, jossa menin paikkaan, missä oli tanssilattia. Seinään nojaili laiha nainen, jolla oli läpinäkyvä vartalonmyötäinen ihokas päällä. Hän oli paitsi vartaloltaan , myös kasvoiltaan, täynnä leikkausarpiviiltoja, jotka oli liimattu. Mietin ohi mennessä, että nyt on kauneusleikkaukset menneet kerrassaan övereiksi. Joku sivullani puhui juuri minulle jotakin kun tuo edellinen nainen tuli yhtä` äkkiä ja vei minut paritanssiin, valssiin tai muuhun vanhanaikaseen. Hän painoi isot rintansa omiani vasten tungettelevasti ja sopersin olevani hetero. Luulin hänen yrittävän iskeä minua. Tanssiessamme hän kertoi tarinaansa. Kertoi palaneensa pahoin, jonka jälkeen hänet oli ulkoisesti rakennettu uudeksi. En pystynyt pidättämään kyyneleitäni (etenkin ajatellessani omia vastoinkäymisiä, miten pieniksi ne kutistuivat häntä kuunnellessa) ja poistuimme sivustalle istumaan. Istuimme vierekkäin, jotenkin limittäin ja hän alkoi keinuttaa ylävartaloa omaansa vasten kuin lohduttaakseen. Pidättelin kyyneleitäni, mutta ymmärsin mikä voima kosketuksella on, miten lohduttavalta se tuntui. Kuinka hyvää se teki. Kuin lapsi äitinsä sylissä, kaukana muu maailma.
Hyvin kuvattu, tunnistin kaiken. Hyvää jatkoa! 🖤
😂😂 kiitti samoin!
Kissan kaipaaminen kuulostaa sydäntäsärkevältä. ;(
Vierailija kirjoitti:
Surkeeta on, ei näy päällepäin isosta aikuisesta miehestä.
Kaipaan kauniita kelejä takaisin! Lähetän myös terveisiä kaipaamalleni luoteisikkunan puolelle. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeeta on, ei näy päällepäin isosta aikuisesta miehestä.
Pystyisitkö exäsi kanssa jotenkin järjestämään että saisit silittää ja olla kissan kanssa jossain? Joskus? Jos olet siis se hän jonka ex vei kissan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:
Olen nainen ja kaipaan naimisissa olevaa miestä🔻
Olen mies ja kaipaan naimisissa olevaa naista 🔺
Jättäkää nyt hyvät ihmiset ne varatut rauhaan, asia on sitten eri jos eroavat.
Kai sitä nyt saa täällä kaivata vaikka kissaa? Mun ihastus on naimisissa, mutta olenhan itsekin varattu, joten samapa tuo. Mitään en voisi asialle kuitenkaan tehdä
Kaipaan kissaani joka päivä, exä vei sen monta vuotta sitten. Mun ihastus haluaisi toivottavasti naimisiin mun kanssa, tosin olen varattu - hänelle. Jotain tälle asialle pitäisi voida tehdä
Mitä voisi tehdä??
Ei hlvetti. Ei muuta. Ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Millä kirjaimella alkaa kaivattusi toinen nimi?
Miks vain kirjain? Toinen nimi on Katariina.
🥰 aika monella.
Vierailija kirjoitti:
Mammat nyt rauhoittuu ja tulee puurolle ja tonnikalalle. Tervetuloa..
Ei ehdi. Täällä on menossa kauhee kissankaipuutragedia.
Peralle tähän väliin terveiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilla ja ajattelen sua... 🤗
Kukas se on mielessä?
Hurmaaja. Hän, joka jätti jäljen mun sydämeen. Ei olla samassa työpaikassa, vaikka hänen työn kautta ollaan tavattu.
Miksi sydän rakastaa sinua aina vain? Miksi kaikki tämä hevon piip? Mitä tässä missään oli järkeä? Miksi kaikki piti kokea ja tuntea? Miksi en voi lähteä jo tänään. En halua enää olla täällä päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sydän rakastaa sinua aina vain? Miksi kaikki tämä hevon piip? Mitä tässä missään oli järkeä? Miksi kaikki piti kokea ja tuntea? Miksi en voi lähteä jo tänään. En halua enää olla täällä päivääkään.
Kuulostaa masentavalta. Ketä rakastat?
Eikö se laastari toiminutkaan ja kesä ihan vasta alussa?...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa masentavalta. Ketä rakastat?
Olen lamaantunut, en masentunut. Yhtä kummallista tyyppiä, en sen kummemmin ala eritellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kauniita kelejä takaisin! Lähetän myös terveisiä kaipaamalleni luoteisikkunan puolelle. 😘
Kiitti, terveiset takaisin! 🥰
Mietin kähtisinkö luoteiselle pihalle pois täältä noisden ilkeiden viestien vaikutusmaailmasta. Kyllä puutarhassa kitkeminen on terapeuttisempaa kuin vaikutteille altistuminen täällä.
Kiitos sinulle, että olet aina positiivinen viesteinesi 😘
🌸🥰🌳