Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Ehdin vielä suihkusta sanoon sulle, että no worries ja ilu. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kietoudun sinuun.
🖤
Tai siis on worries, mutta ei niille nyt mitään voi. Kadota sut iäksi
Hyvää yötä halein suukoin elämäin ihmenaiselle 30km ja kuntarajain taa miulta mieheltä junttilasta, nuku hyvin rakas.
Rakastan!!!
Ikävä on suunnaton pohjaton meri!
Sydän repeää, hittolainen.
En tiedä, mutta rankkaa on tämä.
Hyv yöt kultaseni🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun luulen, ettet voisi satuttaa enempää, tallot vielä kovemmin..
Tämä ei taida olla oikea paikka kertoa hänelle asiasta.
Tietää kyllä. Eipä näy kiinnostavan.
Sun tarvii päästä irti hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin. Sinusta muuten paljastuu pikkuhiljaa yllättäviä asioita. Sellaisia joista ajattelen että "Ohoh, eipä ois uskonut." Toisaalta sitten muistin sen mun ensivaikutelman sinusta joskus. Vai oliko se toinen vaikutelma. Se kuitenkin, että me ei tulla varmasti ollenkaan toimeen, koska ollaan ihan erilaisia. Että sinä oot varmasti aina ollut sellainen suosittu tyyppi ja tykkäät bilettää jne. Tavallaan oon saanut vahvistusta tuolle jälkimmäiselle ajan myötä. Onko siis myös tuo ensimmäinen totta, että me ei tulla lopulta toimeen. Ensivaikutelmat kun pitää usein paikkansa. Vähän pelottaa jopa.
Kaikki aina saa vaikutelman, että olisin aina ollut suosittu tyyppi ja tykkään bilettää, mut asia on aivan toIsin päin. Joskus voi ensivaikutelmat pettää. T. Sivusta nainen
Niin minäkin pitkää hänestä luulin että ensivaikutelma meni pieleen, mutta pikkuhiljaa on alkanut tulla esiin seikkoja jotka puoltaa sitä ettei se mennytkään pieleen
Hyvää työpäivää ihastuttavalle unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘
On taas vähän ikäväkin sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin. Sinusta muuten paljastuu pikkuhiljaa yllättäviä asioita. Sellaisia joista ajattelen että "Ohoh, eipä ois uskonut." Toisaalta sitten muistin sen mun ensivaikutelman sinusta joskus. Vai oliko se toinen vaikutelma. Se kuitenkin, että me ei tulla varmasti ollenkaan toimeen, koska ollaan ihan erilaisia. Että sinä oot varmasti aina ollut sellainen suosittu tyyppi ja tykkäät bilettää jne. Tavallaan oon saanut vahvistusta tuolle jälkimmäiselle ajan myötä. Onko siis myös tuo ensimmäinen totta, että me ei tulla lopulta toimeen. Ensivaikutelmat kun pitää usein paikkansa. Vähän pelottaa jopa.
Kaikki aina saa vaikutelman, että olisin aina ollut suosittu tyyppi ja tykkään bilettää, mut asia on aivan toIsin päin. Joskus voi ensivaikutelmat pettää. T. Sivusta nainen
Niin minäkin pitkää hänestä luulin että ensivaikutelma meni pieleen, mutta pikkuhiljaa on alkanut tulla esiin seikkoja jotka puoltaa sitä ettei se mennytkään pieleen
Mitkä seikat?
Huomenta Narniaan ja aurinkoista päivää ! <3
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Paitsi pienelle pelolle. Se me voitaisiin jakaa puoliksi, vai mitä?
Pelätään vaan pikkuriikkisen molemmat, yhtä paljon.
Sitten me ollaan ihan samanlaisia sen suhteen.
Mun ensivaikutelman mukaan me sovitaan erittäin hyvin yhteen.
Ensivaikutelmat kun pitää usein paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kietoudun sinuun.
🖤
ote on irronnut
oloni on kevyt
puhdas
vapaa
-tuntemaron
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Narniaan ja aurinkoista päivää ! <3
Kiitos samoin 🌹