Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Ehkä et koskaan kaivannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kyselee että anna joku merkki jos kaipaat. Toivottavasti oma kaivattuni kuulee äänestä sen kuinka ikävä on. Silloin kun harvoin puhutaan puhelimessa.
K
Etkö voi sitä suoraan sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, pallo on sinulla en yritä hieroa enää 👀
En tykkää pelailla ja siksi tänään haudon palloa. Sivusta
Mää viskon kaikki pallot suoraan kohteeseen. Ei tule takaisin. Kokeile!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haluaisitko siitä edes kuulla mutta olet todella arvostettu henkilö yhteisössäsi kaikilla tasoilla olevien ihmisten keskuudessa. Sen arvostuksen kuulee siinä miten susta puhutaan. Ja useampi nainen on suhun enemmän tai vähemmän ihastuneita, olivat he sitten parisuhteessa tai ei. Mun olisi niin helppo kuvitella sun olevan musta kiinnostunut jos vertaan sua muihin tuntemiini miehiin. Mutta kuunnellessani näiden muiden naisten puhuvan susta alan enemmänkin uskoa, että olet vain ystävällinen kaikkia kohtaan ja kyse lienee enemmänkin siitä, että en ole tottunut ystävällisyyteen enkä ystävälliseen, toverilliseen kosketukseen. Sama kuin näillä muilla, sä olet mulle erityinen, koska olet niin ainutlaatuinen ihminen, mutta mä en ole sitä sulle. Jos vain oppisin hyväksymään asetelman parasosiaalisuuden voisin ehkä alkaa keskittymään ihmisiin, jotka haluavat viettää aikaa kanssani.
Joskus nämä "superihmisetkin" paljastuvat ihan tavallisiksi ihmisiksi, jotka haluavat olla vain yhden valitun kanssa.
Ei mulla muuta
- tosi sivusta ja kaukaa.
Täs ei oo kyse siitä vaan päinvastaisesta asetelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun tullut uusia kirjoittajia.
Itse olen kausittainen kaipaaja. Välillä pidän lomaa ja palaan taas jossain vaiheessa.
Niinhän se menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se paljon ole.
Eikä, olen täällä ja revin hiuksiani näiden sekoilijoiden kanssa.
Olet tärkeä ja rakas ja tahtoisin päästä oikeasti juttelemaan. Täällä vain loukataan ja sotketaan asioita. Paha maailma ja katkeria ihmisiä.Tuu vaan jutteleen hei, ei haittaa mitään. Nää kaikki sekopäät täällä vaan kirjoittaa sanan ja en jaksa sellaisia ollenkaan. Mitä murulla mielessä?
En todellakaan enää avaa mitään yksityistä tänne revittäväksi. Ties kuka tuttu niitäkin lukee. Sanon vain neutraalisti, että haluaisin jutella kanssasi tästä livenä ja haluaisin oikeasti jotain. Eihän me edes tunneta kuin täällä Höttölandiassa. Realismia peliin haen, ei mitään omituista testaamista tai leikkimistä.
533
Mä olen jonkin sortin superihminen. Tai ehkä monenkin sortin. Kaikkien sorttien superihminen? Joo, se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Sokerimurulle karminen pus. Toivottavasti olet säästynyt auringonpistolta.
No täällä siltä säästyy.
Yllättävän kuumaksi meni keli hetkessä 😳
Jep, huomenna jatkuu. Tekisi mieleni mennä puistoon katsomaan kirsikankukkia. Lemppariaikaani tämä.
Hyvä ajatus! Pistetään myssyyn. Ootko enemmänkin kiinnostunut luonnosta tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kyselee että anna joku merkki jos kaipaat. Toivottavasti oma kaivattuni kuulee äänestä sen kuinka ikävä on. Silloin kun harvoin puhutaan puhelimessa.
KEtkö voi sitä suoraan sanoa?
Olen kyllä saattanut kiertoilmaista suoraankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KMiksi kiusaat häntä
En todellakaan kiusaa. Miksi kysyt? Kiusaako sinua joku?
Vierailija kirjoitti:
Kolme tuntia ja sitte lähtee Pekalle viestiä.
Toisinaan se on hyvin tarkkaa. Enää noin 5h 23min. Täydellistä.
Galluppi:
🔼 Olen L, kaipaan T:tä
🔽 Olen T, kaipaa L:ää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
When we miss someone,
often,
what we really miss
is the part of us
that with this someone awakens.
- Luigina Sgarro
Osaa itsestä jonka tämä ihminen herättää? Hyvä teksti. Herätänkö sinussa nyt jotakin jännää esim? 🤔 Jos en niin saanko syyttää sinua siitä?
Et. Saat.
Harmi. Näin se sitten aina menee.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
🔼 Olen L, kaipaan T:tä
🔽 Olen T, kaipaa L:ää
Kyllä niitä aina löytyy molemminpäin. Ei niissä sinua etsitä, pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, pallo on sinulla en yritä hieroa enää 👀
Pelkkää peliäkö tää sulle onkin?
No toisinaan. Ei kannata sokeutua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et koskaan kaivannutkaan.
Vähän ehkä välillä. Ei jaksa enää tavoitella saavuttamatonta palkintoa. 🙄
Galluppi
🔼 Olen N, kaipaan K:ta
🔽 Olen K, kaipaan N:ää
G:
🔼 Olen M, kaipaan T:tä
🔽 Olen T, kaipaa M:ää
On hyvä hyväksyä oma tilanne kun joku tie ei aukea ja lähteä toiseen suuntaan. Siellä voi odottaa jotain parempaa, jotain mistä et ole osannut uneksiakaan.
Pelkkää peliäkö tää sulle onkin?