Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin jossain kohtaa, että oikeasti olet täällä, koska irl jutut sopi yhteen liiankin hyvin.
Siltikään mitään ei tapahtunut.
Niinpä niinpä niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin jossain kohtaa, että oikeasti olet täällä, koska irl jutut sopi yhteen liiankin hyvin.
No tapahtu. Väärinymmärryksiä.
Samaan eräälle. Taasko niitä? Onks kommunikaatiossa jotain nyt? Vai yritätkö alkaa peitellä mitä oikeesti tarkoitit ja totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää Ansku, että skitso ja masentunut olo, sillä ei sydämeen oikeasti mahdu tämä kaikki, ja en haluaisi näytellä joka suuntaan.
Mikäs nyt?!
Rakoileeko rakkaus Anskuun jo?
Kuhan vähän leikin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää Ansku, että skitso ja masentunut olo, sillä ei sydämeen oikeasti mahdu tämä kaikki, ja en haluaisi näytellä joka suuntaan.
Mikäs nyt?!
Ei, se tuntuu olevan ikuista. Siksi huono olo. Pelkkä fyysinen himo olisi helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tapahtu. Väärinymmärryksiä.
Ei olisi kuulunut. Joten miksi? 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt?!
Pitääkö Anskun kanssa näytellä vai mihin suuntaan pitää näytellä? Kunhan kysyn ja sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet todella vaikeat asiat on helpompia kuin päästä sun luo
Millä tavalla yrität päästä hänen luo? Siis yritätkö? sivu
No ei ole yrittänytkään. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt?!
Ei, se tuntuu olevan ikuista. Siksi huono olo. Pelkkä fyysinen himo olisi helpompaa.
Etkö voi ottaa häneen yhteyttä, olla yhteydessä irl ja selvittää asiat suoraan irl?
Se olisi sitten niin että ei tule enää yhtään mitään. Pelkkiä valheita vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo vahva nainen. Tajusin tällä viikolla palstan kimmokkeena, etten minä, ei äitini eivätkä isoäitinikään ole vahvoja naisia. Emme heikkojakaan, mutta emme myöskään vahvoja. En kyllä ollut koskaan ajatellutkaan, että olisimme vahvoja tai ylipäätään ajatellut tuota asiaa, mutta kun luin palstan/somen kautta jotain tuntemattomien naisten elämää koskevia juttuja, tajusin ettei tuollaista vahvuutta kyllä ole minussa tai esim. äidissäni tai isoäideissänikään.
Aika itsenäisiä luonteita ollaan, mutta ei vahvoja eli sietokyky suht. matala jopa.
Vahvuutta ja lujuutta voi ehkä harjoitella. En tiedä? Mä olen erittäin vahva, ehkä vaikea sanoa.
Vahvuus ja lujuus syntyy joskus väärinkohdellun vastarinnasta. Se syntyy rajojen asettamisesta oman itsen ja kaiken muun väliin. Se syntyy määrätietoisesta asenteesta elämään ja joskus itsepäisyydestä asioiden edessä.
Se syntyy eletyistä haavoista ja niiden oikeanlaisesta käsittelystä itsensä kanssa.
Myös aiempien sukupolvien esimerkistä: periksiantamattomuudesta, kovasta työstä tulevaisuuden eteen, yrittämisestä. Yrittämisestä itsensä ja läheistensä vuoksi parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Neuvo yhdelle: Haluan että olet onnellinen ja saat - tai ainakin tavoittelet häntä jonka sä eniten haluat. Älä ota enää laastareita tai irtosuhteita. Rikot vain muut ja itsesi sillä.
Laastarikin voi auttaa. Kevyt kenttähuumori. Kaikki ei ole aina vakavaa. Näin se vain on. Ei kannata ripustautua vaan seistä omillaan ja elää hetkessä. 👍
vittumainen vävy olisit. T.naiset hesast vaan🙁
Tätä kautta terveiset?! 😂 Hei alkakaa elää! Jos kaipaat jotain, kerro se tälle ihmiselle suoraan. Kukaan ei muista meistä ketään enää 100 vuoden päästä, joten mikä on pahinta mitä voi tapahtua???
Vierailija kirjoitti:
Tätä kautta terveiset?! 😂 Hei alkakaa elää! Jos kaipaat jotain, kerro se tälle ihmiselle suoraan. Kukaan ei muista meistä ketään enää 100 vuoden päästä, joten mikä on pahinta mitä voi tapahtua???
Kyllä voi muistaa 8-) Meidän suvussa ainakin puhutaan säännöllisesti ihmisistä, jotka eli 100 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Puran tuntoja tänne, koska peli menetetty jo.
Vierailija kirjoitti:
vittumainen vävy olisit. T.naiset hesast vaan🙁
olen mustasukkainen silloin kun ihastun toden teolla. Olen päättänyt etten aiheuta enempää harmia mutta en ole ihan pystynyt siihen. vanhemmat koko ajan 'tsemppaa' tee sitä tee tätä iskä jätti tsemppaamisen kun huomasi että tuon pojan kautta ei hyvää miniää tulekkaan. Äiti nyt soimaa aina mikset tee sitä ja tätä kun osaat
Lisäksi olen ihastunut anoppiim melkein yhtä paljon kuin ikävöimääni henkilöön. ( Ei ole keinoja käsitellä, pitäisi ikävöimälleni tytölle kertoa että on ollut seksuaalisiakin tunteita omaan anoppiini aika paljon tunnen syyllisyyttä miten olen pettänyt tulevan vsimoni kun olen hekumoinut anopilla !)
Iltapäivän hellä halaus ja suukko mun unelmieni naiselle 🤗😘
taidan olla tyhmä tyhmä mies en häpeä
Mä oon vahva nainen, mut yks mies tekee musta ihan nössön ja pelkurin. En tiedä kumpaa on enemmän ikävä. Omaa itseäni vai sitä miestä.