Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
21461/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimaalisella itsesi suojaamisella aiheutat vain tilanteen, jossa ei päästä eteen päin? Ymmärrän kyllä mahdollisen logiikkasi minkä perusteella kaikki aloitteellisuus voisi kuulua mulle. Mutta en minäkään mikään yli-ihminen ole, vaikka tiedän mitä tahdon, omat epävarmuudet nousee pintaan niin ettei henki meinaa kulkea. Tulisitpa minua vastaan, rakkaani. Päästäisiin ehkä edes johonkin suuntaan tästä.

Uskoakseni olemme molemmat menneet eteenpäin? En minä odota sulta aloitteellisuutta, mun puolestani tilanne on nyt hyvä ja tasainen. Toivon sulle kaikkea hyvää elämässä, ja olet mulle yhä tärkeä.

P skat oon menny ja varmasti sivuraiteelta ja varmasti eri

Vierailija
21462/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää unelmieni naiselle 💕

Lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘

Tämä viestisi oli kuin auringonpilkahdus pilvisenä päivänä

Hyvä, ei mennyt hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21463/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin huvittaa se uni parin vuoden takaa. Ennustin itselleni, että tapaan joku päivä sinut ja rakastun täysin. Ihmettelin siinä unessakin, että mitä ihmettä tämä on ja miksi on niin kiehtova mies, vaikka ei vastaa ollenkaan sitä, joihin yleensä ihastun.

Tunsitko hänet jo entuudestaan?

En. Sehän tässä on huvittavaa.

Vierailija
21464/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksimaalisella itsesi suojaamisella aiheutat vain tilanteen, jossa ei päästä eteen päin? Ymmärrän kyllä mahdollisen logiikkasi minkä perusteella kaikki aloitteellisuus voisi kuulua mulle. Mutta en minäkään mikään yli-ihminen ole, vaikka tiedän mitä tahdon, omat epävarmuudet nousee pintaan niin ettei henki meinaa kulkea. Tulisitpa minua vastaan, rakkaani. Päästäisiin ehkä edes johonkin suuntaan tästä.

Uskoakseni olemme molemmat menneet eteenpäin? En minä odota sulta aloitteellisuutta, mun puolestani tilanne on nyt hyvä ja tasainen. Toivon sulle kaikkea hyvää elämässä, ja olet mulle yhä tärkeä.

Oon toivotellut kaivatulle jotain tähän tyyliin, silti edelleen täällä, kaipailemassa. Kummallista on.

Vierailija
21465/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon onnellista ja aurinkoista päivää kaikille.

Kaivatulleni tietysti

eniten.🍀

Vierailija
21466/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fragiliteettiä pitäisi pystyä sietämään paremmin.

Vierailija
21467/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljumies parralla 🔥🤗

Onko karismaattinen myös? Tavallisen komea?

Ihanko itse vedät omaa faniklubiasi? Sivusta

Kuulostaa siltä, että vetää naista kuin naista. Eri

Vierailija
21468/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille koko elämä on yks valtava illusorinen näytelmä megaspektaakkelimaisineen erikoistehosteineen.

Viittaat tällä varmasti nykyiseen toimituspääministeriin. Ja tästä nuoret ottaa mallia.

Viittasin kaikkiin ihmisiin, jotka fantasioivat ja ovat erityisherkkiä. Kaiken kokeminen tuntuu silloin suuremmalta kuin se todellisuudessa on.

Vierailija
21469/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku 🤗

Vierailija
21470/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeät harhat taas jollain päällä. Uskossa hyvä elää ja sitä rataa. Vttu ihmiset. Sivusta

Vierailija
21471/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:00

Vierailija
21472/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää unelmieni naiselle 💕

Lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘

Kiitos. 💕 Mukavaa päivää myös sinulle, lämpöisin halauksin ja lentosuukkosiakin lähetellen. 🤗🤗🤗😘😘

Vierailija
21473/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeät harhat taas jollain päällä. Uskossa hyvä elää ja sitä rataa. Vttu ihmiset. Sivusta

Eihän siinä lukenut kenelle viesti oli? Eikö silloin kuka tahansa voi omia viestin?

Vierailija
21474/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetunto ei ole niin korkea, että meille voisi tulla mitään ikinä. Pelkään, että kyllästyisit ja lähtisit toisen matkaan. Olisin pelkkä välietappi elämässäsi.

Vierailija
21475/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko kahville mun luo, jos pyytäisin?

n>m

Vierailija
21476/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin

Vierailija
21477/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sie semmoinen ikkunaprinssi 👀

Vierailija
21478/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain asiat hoidettua heti aamusta. On tunne hyvästä päivästä.

Kaivatulle päivätervehdys ja iloa päivääsi.

Vierailija
21479/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä lukenut kenelle viesti oli? Eikö silloin kuka tahansa voi omia viestin?

Siinä vaiheessa, kun "uskoakseen" on mennyt eteenpäin, niin tietää kuvittelevansa.

Vierailija
21480/27486 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin näkeen susta vilauksen tänään ikkunasta. En haluaisi, koska menetän aina keskittymiskyvyn niin sattuessa. Olet minun mieleeni oudoimmin ikinä takertunut ihminen. En minä näin paljon ole ajatellut edes ystäviäni, merkittäviä kohtaamisia ympäri maailman, perheenjäseniäni enkä paljon ketään. Kun en näe sinua, alan aina vähitellen päästää irti. Mutta jo minivilaus saa pasmat sekaisin. Aivan todella fakin outoa ja rasittavaa. Mee oikeasti jo ttuun (ei minun tapainen sana, mutta menköön) mielestäni.

Oletko edes tutustunut tähän henkilöön oikeasti?

Ketju on lukittu.