Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti mielenkiintoinen ihminen vai olenko vain luonut sellaisen kuvan? 🤓
Tietsä, sun olis tosi helppo ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat vaimoasi, lopeta haihattelu.
Älä lopeta, vaimo haluaa olla rauhassa.
Kaksi ihmistä olisi äärimmäisen helpottuneita lähdöstäni. Sinä olet heistä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä oon jumissa täällä, kun luulen sun olevan täällä ja luulevan mun olevan jumissa suhun. Olis oikeitakin ongelmia, prkl.
No miksi et keskity oikeisiin ongelmiin ensin? Sen jälkeen voisi saada parhaillaan tarjoiltuna jotakin parempaa.
Tietysti enimmäkseen keskitynkin, mut tänne ei tarvis minuuttiakaan laittaa. Mutku.
Tää päättyy vielä mun kannalta rumasti, mutta en jaksa enää välittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos katse voisi tappaa, olisin jo kuollut. Teitä on kaksi.
Mihin tiet vie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisitko röökaamisen mun takia?
En tiedä kenelle tämä on, mutta rakkauden takia luopuisin tupakasta.
Tykkäät ehdollisesta rakkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Tää päättyy vielä mun kannalta rumasti, mutta en jaksa enää välittää.
Ei olisi koskaan kannattanut mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Susta pitää varmasti moni, mut mä olen niistä kaikista ehkä hulluin.
Tolla myyntipuheella alustava varaus.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat vaimoasi, lopeta haihattelu.
🛑🛑🍎🍎🍎🍎🛑🛑📣📣📣📣🚩🚩🚩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali vanhempi peräytyisi, eikä tuuttaisi jatkuvasti samaa shaibaa (tallessa on) naisesta, jonka on tavannut tämän ollessa hänen tyttärensä iässä.
Samaa seksuaalisesti halventavaa sisältöä suurin piirtein 18-vuotiaista, mutta eri nimillä ja eri ajanjaksoilta.
Painostan sua viesteilläni vain ja ainoastaan lopettamaan häiriköinnin ja kasvamaan aikuiseksi, jotta isommilta harmeilta vältyttäisiin. Otan sekä omat että sun viestit, etenkin ne, joissa halvennat mua nimeltä, aina talteen. Tarvittaessa toistan sun viestisi täällä (jos olet sortunut esim. kunnianloukkaukseen), mutta vaihdan niistä omani tilalle sun tyttäresi nimen. Menisikö sulle perille tällä tavalla ratakiskosta vääntäen se, että niin ei saisi puhua kenestäkään?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Parodia
Parodia tarkoittaa suoraan suomennettuna vastalaulua, ( & ), jossa usein pisteliäästi tai huonolla maulla imitoidaan toista osapuolta ja jonka tarkoituksena on saattaa naurun alaiseksi toinen osapuoli. Eli imitoin sua täällä herätelläkseni sua sun omista sanoista ja teoista.
Interesting, kerro lisää. 🤔
Enemmänkin kuulostaa sekopäiseltä toiminnalta ap:n osalta. Sotkee siis toisen lapsen asiaan, johon lapsi aivan varmasti on syytön. Aika narsistimaisia tai jopa sairaita viboja saan tuosta jutusta.
Ei vaan tarkoitus on ollut saada ei-toivottu häirintä ja härkkiminen loppumaan. Lapsi on ollut ihmiskilpi, jolla pahantekijää on koitettu herätellä ihmismäiseen käytökseen. Eli vaihtamalla narsistin kohteen nimi hänen lapsensa nimeksi on koitettu saada aikaan jonkinlainen empatiaa muistuttava reaktio, koska kyse on aikanaan ollut about samanikäisistä nuorista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisitko röökaamisen mun takia?
En tiedä kenelle tämä on, mutta rakkauden takia luopuisin tupakasta.
Tykkäät ehdollisesta rakkaudesta?
Ei. Tupakasta on vaikea päästä eroon, joten jos lopettaa koska rakastaa, se on rakkaudentunnustus.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kahta ihmistä rakastaa?
Voi, muttei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ihmistä olisi äärimmäisen helpottuneita lähdöstäni. Sinä olet heistä toinen.
Niinkö? Kukas se toinen on?
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti mielenkiintoinen ihminen vai olenko vain luonut sellaisen kuvan? 🤓
Olen todella tylsä ihminen, ja mielestäni olen myös pyrkinyt antamaan sellaisen kuvan itsestäni.
Helv etin loukkaantunut. Kaiken sen lisäksi mitä aiemmin kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen vieläkin maanantain tunnelmia.
Mitä maanantaissa oli spesiaalia?
Tuli. Liian suuret tunteet.