Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi

Vierailija
08.05.2023 |

Itselle suuseksin antaminen tosi mielekästä. Kuitenkin useasti kuulee tai ihan itse koettuna naiset ei syystä tai toisesta välitä siitä vastaanottavana. Kysymys kuuluukin. Onko naisten halu nuolennalle vähäistä vai onko tunne väärä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin tykkään todella paljon. Aivan ihanaa takuuvarma orgasmi.

2/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se taitaa olla niin päin, että suuseksiä mielellään antavia miehiä on vähemmistö.

Naiset voi kieltäytyä sen takia, jos näkee, et sitä tehdään vaan velvollisuudentunteesta eikä oikeasti mies sitä halua eikä kiihotu siitä.

Mut jos se sua kiihottaa ja teet sitä oma-aloitteisesti ja käyt ite kuumana, nainen näkee et sä oikeesti haluat, ei kukaan kieltäydy sellasesta nautinnosta.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

No se taitaa olla niin päin, että suuseksiä mielellään antavia miehiä on vähemmistö.

Naiset voi kieltäytyä sen takia, jos näkee, et sitä tehdään vaan velvollisuudentunteesta eikä oikeasti mies sitä halua eikä kiihotu siitä.

Mut jos se sua kiihottaa ja teet sitä oma-aloitteisesti ja käyt ite kuumana, nainen näkee et sä oikeesti haluat, ei kukaan kieltäydy sellasesta nautinnosta.

N47

Todellakin kieltäytyy, jos on kieltäytyäkseen. Suurella ilolla ja halulla nuolen, mutta eipä se kaikkia vaan kiinnosta.

Vierailija
4/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin nuolla vaikken saa itse saisi ns. fyysistä tyydytystä kullille. Nautin nuolemisesta ihan älyttömästi ja voisin tehä sitä monta kertaa päivässä. M33

Vierailija
5/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-Ori kirjoitti:

Minä voin nuolla vaikken saa itse saisi ns. fyysistä tyydytystä kullille. Nautin nuolemisesta ihan älyttömästi ja voisin tehä sitä monta kertaa päivässä. M33

Herra nikkien vaihtaja ei sitten viitsinyt lukea kenelle kysymys on esitetty.

Vierailija
6/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J-Ori kirjoitti:

Herra nikkien vaihtaja ei sitten viitsinyt lukea kenelle kysymys on esitetty.

Kappas, mun moka. Kiireessä ku bisneslounaalla yrittää tehä kahta asiaa yhtäaikaa nii menee sekaisin 🤣 pahoittelut!

Vierailija
7/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös naisia, jotka ei uskalla laueta toisen suulle. Puhumattakaan, että saisi nuolla toista reikää.

Yksinkertaisesti ujostelevat.

8/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

N47

Todellakin kieltäytyy, jos on kieltäytyäkseen. Suurella ilolla ja halulla nuolen, mutta eipä se kaikkia vaan kiinnosta.

Kysypä vielä toisen kerran ;) Joillain naisilla saattaa hetki mennä varmistuakseen, et se mies oikeesti haluaa.

N47

9/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-Ori kirjoitti:

Noni. Poikkeukset vahvistaa sääntöä :)

N47

Vierailija
10/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilta ystäviltä olen kuullut, että eivät voi nauttia, koska pelkäävät, että he haisevat tai ovat epävarmoja alapään ulkonäöstä. Osa myös ajattelee että lima mitä sieltä tulee kuvottaa miehiä. Ja sitten kaiken tuon epävarmuuden päälle huonoja aiempia kokemuksia suuseksistä.

Vierailija
11/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujostelu, häveliäisyys. Sit muutamakin sanonut et mä tuoksun sieltä. Ne tuoksut kuuluu siihen. Ei niitä tarvitse hävetä. Toki perus puhtaat paikat niin riittää. Ei vain halut kohtaa. Tai sitten tarpeet. Pitäis laittaa sivusto jossa nuolijat ja nuolettavat hakevat seuraa. Taitaa olla esim facen sääntöjen vastainen juttu😂

12/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös naisia, jotka ei uskalla laueta toisen suulle. Puhumattakaan, että saisi nuolla toista reikää.

Annatko mun olla siinä käsityksessä, et tollasia naisia ei ole olemassakaan :)

N47

Vierailija
13/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mielelläni ja naiset ovat saaneet orgasmeja. Se homma on siinä mielessä työlästä että kielen alaosa osuu hampaisiin mennen verille ja naisen orgasmin saaminen kestää kauemmin. Siinä on leuat hellänä kun 40 minuuttia nuolee. kyrvän suihinottaminen on nopeampi suoritus.

Vierailija
14/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Haluaisin, että asia olisi toisin.

Valitettavasi osuu liiankin lähelle.

15/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Harmi. Jospa joskus osuu toisinkin päin :)

N47

16/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolen mielelläni ja naiset ovat saaneet orgasmeja. Se homma on siinä mielessä työlästä että kielen alaosa osuu hampaisiin mennen verille ja naisen orgasmin saaminen kestää kauemmin. Siinä on leuat hellänä kun 40 minuuttia nuolee. kyrvän suihinottaminen on nopeampi suoritus.

Vierailija
17/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

N47

Nälkää ja himoa riittäisi kaikin puolin ja molemmin päin. Kevät saa pään sekaisin himosta Fica.

18/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

N47

Nälkää ja himoa riittäisi kaikin puolin ja molemmin päin. Kevät saa pään sekaisin himosta Fica.

No se on kyllä totta :)

N47

19/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä just sanoin, et vähemmistöä miehet ketä sitä tekee mielellään.

N47

20/40 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilta ystäviltä olen kuullut, että eivät voi nauttia, koska pelkäävät, että he haisevat tai ovat epävarmoja alapään ulkonäöstä. Osa myös ajattelee että lima mitä sieltä tulee kuvottaa miehiä. Ja sitten kaiken tuon epävarmuuden päälle huonoja aiempia kokemuksia suuseksistä.

En sitte tiiä, minkä ikäsiä nämä ystävät ovat, ketkä ovat epävarmoja ja pelkäävät ulkonäköä.

Huonot kokemukset varmaan johtuu just siitä, että mielellään suuseksiä antavat miehet ovat vähemmistöä.

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi