Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö etsiä uskovainen mies?

Vierailija
07.05.2023 |

En ole itse uskovainen, mutta uskonnollisista piireistä ehkä löytyisi sitoutumishaluisiakin miehiä? Vai onko huono idea?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurakunnissakin on seksuaalisesti terveitä ihmisiä siinä missä muualla. Mut siis  joo jos sun arvopohja ei ole kristillinen ja perustu Raamattuun, niin ei se kyllä kauaksi kanna tuo parisuhde.

Vierailija
22/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmistaa onko aito. Jotkut rentut eli pelimiehet esittävät uskovaista saadakseen naisia. Ja juovat viinaa.

Mitä tarkoittaa aito uskovainen? - Itse ainakin kammoaisin sellaista uskovaa kumppania, joka tuomitsisi kaikki muut uskonnot uskomattomat pitäen vain omaa uskoaan yhthänä ja ainoana oikeana uskontona, joka muiden tulisi jakaa hänen kanssaan ilman minkäänlaista epäilystä tai muuta epäilyä.

USkovainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomatonta kuin se onkin, niin uskonnollinen vakaumus ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Ei ainakaan niissä yhteisöissä, joissa ihmistä ei pakoteta robottina toteuttamaan lahkon johtajien käskyjä. (Silloinkin ihmisellä on oma persoona jossain siellä alla.)

Vierailija
24/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mieluummin järkevä kuin hihhuli mies. Vaikka joku humanisti kuten kirjallisuustieteilijä tai filosofi tai historioitsija.

Ex oli filosofi ja niin hukassa elämässä. :/

Vierailija
25/29 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen ei usko vaan kysyy perusteita ja harkitsee kriittisesti hengessä hänelle esitettyjä väitteitä.

Uskominen on naiivia älyllistä epärehellisyyttä.

Vierailija
26/29 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmistaa onko aito. Jotkut rentut eli pelimiehet esittävät uskovaista saadakseen naisia. Ja juovat viinaa.

Mitä tarkoittaa aito uskovainen? - Itse ainakin kammoaisin sellaista uskovaa kumppania, joka tuomitsisi kaikki muut uskonnot uskomattomat pitäen vain omaa uskoaan yhthänä ja ainoana oikeana uskontona, joka muiden tulisi jakaa hänen kanssaan ilman minkäänlaista epäilystä tai muuta epäilyä.

USkovainen mies

Jos ei pidä omaa uskontoaan oikeana, niin kannattaako siihen silloin edes uskoa?

Vierailija
27/29 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen kiinnostunut hengellisistä asioista, mutta ehkä näkökulmani olisi tosiaan liian erilainen, ei-kristillinen.[/quote]

Etsi ensin sitä Jumalan valtakuntaa, siihen kehoittaa Jeesuskin

Vierailija
28/29 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisille on oma deittisovelluskin.

Joka on täynnä ateisteja. Haluavat löytää fiksun naisen.

Vierailija
29/29 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USkovainen mies

Itse uskonto ei ole se uskon syvin olemus vaan usko siihen oikeaan voimaan, eli jeesukseen kristukseen.

Muut on tämänmaailman herran feikkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi