Mies sanoo ajavansa pään kaljuksi, miten totun ajatukseen?
No joo ymmärrän kyllä miestä. Hänellä hiukset ohentuneet vuosien varrella ja on sitä peitellyt. Ihan onnistuneesti toki peitellyt, mutta se vaatii aina aikaa, että saa hiukset hyvin. Nyt sanoo kyllästyneensä tuohon ja vetää päänsä kaljuksi. Kaksi veljeään on jo tuon tehnyt, mies on vielä sitkuttanut. Heidän 80v. isällään kyllä on vielä hiukset päässä, mutta kaikki lapset perineet äidiltään tämän.
Miten mä totun kaljuun mieheen? :D
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehet hiukset vielä kasvaa vaikka hän ajaa pään kaljuksi. Muutama viikko ja kalju on mennyttä.
Ei kasva kaikille ja jos kasvaa, niin vain osaan päästä. Yleensä otsa jää kaljuksi.
On kuullut, että kaljut saavat eniten pildeä. t. kalju mies
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pidän hiukset ja elän vähäĺlä pilden saannilla!
Kalju miehellä on ihan nätti. Mun tyttö yhtenä kesänä ajoi kaljun. Kun psorias oli niin pahana.
Vierailija kirjoitti:
Miten äidiltä peritään kalju?
Äidin suvulla on huonompi hiustenkasvu kuin isän ja sinulle tulee enemmän äidin geenit hiustenkasvun suhteen.
Muistan että ollessani intissä yksi valkoiseen roskaväkeen kuuluva ehdotti ihan tosissaan, että kaikki tuvassa olevat ottaisivat irokeesin.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda mies sinua enemmän miellyttävään mieheen, eli tähän:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Wow! Blue Ouster Bar. 🤩😍😍😍
Mitä se sulle kuuluu mitä mies hiuksilleen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Muistan että ollessani intissä yksi valkoiseen roskaväkeen kuuluva ehdotti ihan tosissaan, että kaikki tuvassa olevat ottaisivat irokeesin.
Se olisi ollut komppanian päällikölle ihan oikein, ylenemishaaveet vähän hidastuneet, väriäkään ei varmaan ole kielletty, oranssi irokeesi.
Läheisellä ystävällä on Alopecia on sairaus joissa lähtee kaikki hiukset. Samoin kaikki karvat kehosta. Kesällä ei aina jaksa pitää perukkia.Usein jonkun huivin kietaisee suojaksi. Monet kyllä kun näkevät kauhistelevat ja arvostelevat miten nainen on kalju. Kasvot vielä muuttaa kun ei ole. kulmakarvoja eikä ripsiä. Kyllä tuo sairaus itsetuntoon vaikuttaa paljon.
Et sä edes näe sen päätä kun se on 24/7 lippalakki päässä. Maga-weeteet on tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pidän hiukset ja elän vähäĺlä pilden saannilla!
Ole huoleti. Et sä saa ollenkaan.
Pasi! Aivan sama. Ei sulla ole naista.
Vierailija kirjoitti:
Onko niiden äitikin kalju?
Ajatukseen ehkä totut joskus, mutta kun mies sen tekee, nin äkkiä se silmäkin tottuu. Ellei sitten käytä koko ajan jotain lippistä tai pipoa
Miksi nostat näin vanhaa ketjua vastaamalla siihen? Piti oikein haulla ensin etsiä. Onko sulla joku kaljuuntumiskriisi itselläs, vai miks sulla on huono olo?
Mitä tuo haittaa jos joku vanhan ketjun nostaa esille. Toisinaan löytyy joku mihin haluaa kommentoida. Itse usein katson nuo muutkin. Kiva olisi tietää mitä tuolle aloittajalle kuulu nyt.
Ex ä teki sen ja minua kauhistutti nähdä hänet ilman hiuksia. Olemme aina olleet ystäviä mutta tästä poikki.
Eli hän halujsi tulla minun luo kesällä.Keksin tekosyyn, en halunnut näyttäytyä hänen kanssaan ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Läheisellä ystävällä on Alopecia on sairaus joissa lähtee kaikki hiukset. Samoin kaikki karvat kehosta. Kesällä ei aina jaksa pitää perukkia.Usein jonkun huivin kietaisee suojaksi. Monet kyllä kun näkevät kauhistelevat ja arvostelevat miten nainen on kalju. Kasvot vielä muuttaa kun ei ole. kulmakarvoja eikä ripsiä. Kyllä tuo sairaus itsetuntoon vaikuttaa paljon.
Kamala kohtalo naiselle.
Jätä sinä sika tämä palsta!