Voiko mies olla rakastumatta kauniiseen naiseen?
Kommentit (60)
Ei voi. Kauniita ei vaan riitä jokaiselle miehelle.
Vähemmistössä taitaa olla pelkkään ulkonäköön rakastujat, mutta kyllä niitäkin on. Tunnistaa muistakin merkeistä, kuten viehtymyksestä huvijahteihin, urheiluautoihin ja uhkapeleihin.
Kyllä useimmat miehet noteeraa sen kauniin naisen, mutta elämä olisi aika epäreilua, jos joka ikinen mies (omasta komeudestaan tai sen puutteesta riippumatta) rakastuisi päätäpahkaa jokaiseen kauniiseen naiseen ja unohtaisi samantien sen oman perusnätin tai tavallisen näköisen naisensa.
Oikeastaan näitä tavallisen näköisten naisten kanssa pariutumisia ei varmaan edes ehtisi tulla, kun näköpiiriin astelisi jo joku kaunotar, joka olisi pakko saada tai ainakin yrittää tavoitella.
Tämä kaunis nainen on ilmeisesti vaatimatonkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi.
MAi jos nainen on myös herttainen, ihana ja hauska?
Kuvailit just naisen johon ei ainakaan rakastuta, vaikka olisi minkä näköinen. Liian tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi.
MAi jos nainen on myös herttainen, ihana ja hauska?
Kuvailit just naisen johon ei ainakaan rakastuta, vaikka olisi minkä näköinen. Liian tylsä.
Miten hauska on tylsä?
Noteeraa usein naiset hyvännäköisen miehenkin. Mutta that's it. Unohtuu alta viiden sekunnin. Ei kannata liikaa luottaa pelkkään ulkonäköön.
Ei.
Kyse ei ole tosin rakastumisesta. Pikemminkin hullaantumisesta.
Jokainen mies hullaantuu tod. kauniiseen naiseen. Yleismaailmallinen fakta.
Totta kai voi, tyhmälle, luonnevikaiselle tai vastuuttomalle pojalle se voikin olla vaikeampaa.
Minkä mä itelleni mahdan?
No kaikki toivois et edes saman verran mahtaisit kun pienet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Bullshit, sä et puhu kaikkien miesten puolesta, minä en oo ikinä kokenu moista ja mulla on kaveripiirissä pari muutakin joiden kans ihmetelty miks tästä tarvii valehdella "kaikkien miesten" äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Bullshit, sä et puhu kaikkien miesten puolesta, minä en oo ikinä kokenu moista ja mulla on kaveripiirissä pari muutakin joiden kans ihmetelty miks tästä tarvii valehdella "kaikkien miesten" äänellä.
Noku oma muija suuttuu jos vaan mä olen sika.
Maailman kauneimpia naisiakin heidän miehensä pettävät, että ei, ei takaa kauneuskaan sitä että mies rakastuu. Seksiä varmaan miehet haluaa kauniilta naisilta aina, siis ne joita seksi niin paljon kiinnostaa, kaikkia miehiä, varsinkaan keski-ikäisiä ei enää seksikään saa liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ei pidä paikkaansa. Mun mieskin lähinnä vaivautuisi, ei hullaantuisi. Sama juttu itselläkin, jos mies on oikein komea niin ei käy mielessäkään että alkaisin jotain tunteita kehittää häntä kohtaan, lähinnä hävettää oma ulkonäkö, kun ajattelee että kauniit ja komeat arvottaa muitakin ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Höpö höpö höpsis.
Myytinmurtajissa aikoinaan testasivat jotain tän tyyppistä. Laittoivat miehiä johonkin huoneeseen tekemään jotain testiä ja se testaaja oli oikein klassisen kaunis nainen. Miehet kyllä noteerasivat naisen, että onpa kaunis, ja saattoivat vilkuilla tätä hieman aluksi, mutta yksikään ei alkanut virnuilla, saati iskeä tätä, vaan tekivät pyydetyn testin ihan normaalisti.
Ihminen rakastuu elämässään yleensä vain muutaman kerran. Siitä voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Höpönlöpö. Ei päde ainakaan muhun. Jokut toki voi hullaantua mutta ei kaikki. Sekin on täysin katsojasta kiinni että kuka on kenenkin mielestä kaunis.
Ja vaikka olisikin kauniin lisäksi mukava, kiltti, empaattinen jne. niin rakastuminen/ihastuminen tarvitsee aina sen tietyn klikin ja ns. kemian. Ei kaikkiin ihastu, vaikka he olisivat paperilla ns. täydellisiä.