Jaksaisiko miehesi kantaa sinua sylissään 50 metriä?
Kommentit (36)
Ei jaksa edes nostaa minua maasta ylös. Painan 110kg.
On yllättävän raskasta kantaa ihmistä sylissään. Reppuselässä tai olkapäillä menee kevyesti pitkäkin matka.
Ei jaksa metriäkään, vaikka urheilija on olevinaan. Minä olen kantanut häntä, en tiedä kyllä menisikö tuo matka. Sänkyyn sen jaksan kantaa. Turhaan kyllä.
Rusentuisi painoni alle kuin koppakuoriainen kengän alla.
Ei jaksa. Se ei jaksa tehdä ees viittä punnerrusta.
Ei todellakaan, minä olen 172cm pitkä ja painan 130kg, ja mies on jo kuusikymppinen ja monta perussairautta. Nuorempana jaksoi nostaa kyllä, mutta ei varmaan montaa metriä olisi kantanut.
Olen raskaana rv31, joten enpä oikein usko 😅
Eiköhän, ainakin kantoi minut alle vuosi sitten kolmanteen kerrokseen portaita pitkin pysähtymättä tai laskematta minua kertaakaan alas, kun olin nyrjäyttänyt nilkkani. En ole siitä juurikaan painoa kerryttänyt mutta mies on varmasti tällä hetkellä vahvempi kuin silloin oli.
Rehellisesti voin sanoa, etten olisi jaksanut kantaa viimeisintä ehdokasta, kun hänellä painoa oli about 120 kiloa. Arnoldillakin olisi varmasti vähän ähinä käynyt.
Puoli vuotta sitten olisi jaksanut. Talvella oli onnettomuudessa ja nykyään joutuu istumaan pyörätuolissa. Saattaisi kyllä kelata tuon matkan mä sylissä. On kovin kipeä, että en edes uskaltaisi yrittää tätä.
[qtauote=Vierailija]Iskit pahaan kohtaan tämän palstan naisia.[/quote]
Tai iski pahaan kohtaan tämän palstan miehiä joilla on terveydellisiä ongelmia eivätkä jaksa kantaa edes pientä ostoskassia.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan, minä olen 172cm pitkä ja painan 130kg, ja mies on jo kuusikymppinen ja monta perussairautta. Nuorempana jaksoi nostaa kyllä, mutta ei varmaan montaa metriä olisi kantanut.
Oletko kovinkin ylpeä että olet tuohon kuntoon itsesi syönyt?
Keskustellaan tästä asiasta sitten kun olemme saavuttaneet noin tasa-arvon asian tiimoilta ja suurinpiirtein yhtäsuuri osa naisista pystyy kantamaan miestä tuon matkan kuin miehet naista...
Kottikärryt tarvitsee