Kävely salilla
Voiko salilla käydä joka päivä kävelemässä juoksumatolla ainakin se 30 min ja ihan kevyttä kävelyä. Ei kai siinä tarvitse pitää lepopäiviä? Entäs kuntopyörällä ajoa siihen lisäksi tai ilman. Alakropan yritän tehdä 2 krt viikossa.
Kommentit (32)
Minulla on vammoja, joiden takia en voi harrastaa nykyään enää liikuntaa samalla tavalla, kuin ennen auto-onnettomuutta, eli pari tuntia ei onnistu. Olen eläkkeellä onnettomuuden takia.
Beginner kirjoitti:
Minulla on vammoja, joiden takia en voi harrastaa nykyään enää liikuntaa samalla tavalla, kuin ennen auto-onnettomuutta, eli pari tuntia ei onnistu. Olen eläkkeellä onnettomuuden takia.
Aijaa.
Harmi.
Kaikkiin iho-ongelmiin voin suositella yhtä tuotesarjaa, Laponie of Scandinavia, on kotimaista luonnonkosmetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Tosin fiksumpaa olisi kävellä (ja pyöräillä) ulkona.
Riippuu. Tästä on suomalaista tutkimusta, että vilkkaiden teiden lähellä ei kannattaisi rehkiä. Käytännössä melkein koko Helsingissä on siis parempi käydä salilla kävelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Tosin fiksumpaa olisi kävellä (ja pyöräillä) ulkona.
Riippuu. Tästä on suomalaista tutkimusta, että vilkkaiden teiden lähellä ei kannattaisi rehkiä. Käytännössä melkein koko Helsingissä on siis parempi käydä salilla kävelemässä.
Näinpä.
Autot hönkii karsinogeenejä ja lisäks vielä katupöly joka on todennäköisesti karsinogeenistä sekin.
Voi kävellä päivittäin, se ei ole raskasta kuntoilua. Niille, jotka ihmettelee miksi ei tekisi ulkona, ihmisillä voi olla ihan hyviä syitä sille. Itse en voi tällä hetkellä pyöräillä ulkona yhtään ja kävelyäkin pitää rajoittaa. On niin pahat allergiaoireet + astma, että jos pyöräilisin työmatkat, yskisin ja niiskuttaisin kaiket päivät ja yöt. On todella ihanaa, kun pystyy kuntosalilla pyöräilemään pitkiäkin lenkkejä ilman, että alkaa yskittää. Kesemmällä taas voin sitten ulkoilla enemmän.
Äidillä on ruusufinn/Rosacea ja itse toivon, ettei mulle vaan periydy sitä, on kamala. Äiti kertoi radioselostajasta Pekka Tiilikaisesta, jolla oli kamala perunanenä ja ihan hirveä naama, netissä on kamalia kuvia rhinophyma nenistä. No onneksi tulee melkein miehille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Beginner kirjoitti:
Mulla on tosi paha rosacea eli ruusufinni, joka pahenee mm auringosta ja tuulesta ja kylmäst/kuumasta ja vaikka mistä. Kasvot ovaat taas valitettavasti siinä kunnossa, että minun on vaan valitettavasti vältettävä ulkona oloa nyt, muuten olisinkin ehdottomasti ulkona.
Ei mikään aurinko tai tuuli aiheuta finnejä. Olipa huonoin huijausyritys ikinä. Teinit selittää "jooo en voi mennä ulos ettei finnit lisäänny". 🤣🤣🤣
Lue enemmän, luulet vähemmän. Nyt annoit juuri itsestäsi tyhmän ja tietämättämömän kuvan.
Minulla on niin paha astma etten useinkaan pysty ulkona liikkumaan. Kuntosalilla käyn kävelemässä, soutamassa ja pyöräilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin paha astma etten useinkaan pysty ulkona liikkumaan. Kuntosalilla käyn kävelemässä, soutamassa ja pyöräilemässä.
Joo-o, lisäks vielä säävaihtelut ja uv-säteily.
Ulkoilu on vähän yliarvostettua
Se on pääasia ap että käyt liikkumassa. Salillakaan ei ole sellaista voi/ ei voi- säännöstöä. Itsekään en varmasti käytä salia siten kuin moni ajattelee että pitää. Liikun omissa rajoissani ja siten kun pystyn, riittää että se auttaa oloani. Mitään himotreenaajaa minusta ei ikinä tule.
Hyvä.
Mun yläkerran naapuri ravaa kehää kämpässänsä.