Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja-äidin äitienpäivä.

Vierailija
06.05.2023 |

Kuinka sinä pienten lasten yksinhuoltaja vietät äitienpäivää? Teetkö itse kakun itsellesi ja keität itse kahvit?

Muistan omasta historiastani juuri etenkin äitienpäivät ja omat syntymäpäiväni. Niitä ei juhlittu mitenkään, kun olin lapsen kanssa kaksin. Kaukana asuvia mummeja tosin muistimme kortein ja kukin. Vasta kun lapsi alkoi olla iso, hän ihmetteli asiaa ja tilanteeseen alkoi tulla muutosta. Ehdin tottua siihen, että päivät olivat tavallisia, eivätkä oman elämän juhlat tunnukaan yhtään miltään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen yksinäinen päivä lasten kanssa kuin kaikki muutkin. En viitsi ostaa/leipoa itselleni kakkua koska sitä ei edes tee mieli. Sama juttu omina syntymäpäivinä. Lasten isältä ei ole ikinä tullut äitienpäivä toivotuksia, me kyllä olemme häntä muistaneet isänpäivänä itse tehdyllä kortilla. Olen hoitanut kaiken monta vuotta täysin yksin 24/7 mutta saan vain haukkuja ja arvostelua. Somea en tietoisesti aio avata koska siitä tulee vain paha mieli.

Vierailija
2/3 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se äitienpäivä on pikemminkin lastenjuhla. Ovat niin innoissaan kakkua koristelemassa, valkovuokkoja keräämässä ja hyshys, ettei äiti vaan herää ennen lauluesitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli yhteinen juhlapäivä ja herkuttelupäivä. Itse tietysti kakun tai muuta syötävää tein ja lapsi antoi koulussa tekemänsä kortin. Mitäpä sitä muuta tarvitsee, yhdessäoloa. Parasta arjessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän