Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhien äitien äiteinpäivä

Vierailija
06.05.2023 |

Miten vietätte sitä? Ravintoloiden lounaiden hinnat on niin kalliit ettei sitä voi ajatella.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ainakaan ravintolaan menisi äitienpäivänä! Meillä äitienpvänä perhe keskittyy aamupalabrunssin tekoon, ja äitinä leikin nukkuvaa. Päivällä sitten mies paistaa luultavasti pippuripihvit ja tekee vs-perunoita, aikuiset lapset tulevat syömään, ja itse äitinä teen kakun kahvittelua varten..

Vierailija
2/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ainakaan ravintolaan menisi äitienpäivänä! Meillä äitienpvänä perhe keskittyy aamupalabrunssin tekoon, ja äitinä leikin nukkuvaa. Päivällä sitten mies paistaa luultavasti pippuripihvit ja tekee vs-perunoita, aikuiset lapset tulevat syömään, ja itse äitinä teen kakun kahvittelua varten..

Se oli köyhien äitien äitienpäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä saatte joka aiheesta ulinan aikaiseksi. Minä olen köyhä ja äitienpäivänä odotan vain lasten ja miehen halauksia ja pusuja. Ovat ihan ilmaisia ja paras lahja, jonka äiti voi saada.

Vierailija
4/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen töitä. Lapset käy isänsä kanssa mummoaan tapaamassa. Aamulla varmaan saan kahvit sänkyyn.

Vierailija
5/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn äitini ja anopin haudalla.

Vierailija
6/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄITIENpäivä, ei äiteinpäivä

Vierailija
7/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vei joskus vaimonsa Shellin baariin syömään. Minun ukko ja poika kyselivät, eikö sitä äitienpäivä kakkuakaan stana ole.

Vierailija
8/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni vei joskus vaimonsa Shellin baariin syömään. Minun ukko ja poika kyselivät, eikö sitä äitienpäivä kakkuakaan stana ole.

Shellin baari on enemmän minua kuin joku fine dining.

Vierailija
9/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä saatte joka aiheesta ulinan aikaiseksi. Minä olen köyhä ja äitienpäivänä odotan vain lasten ja miehen halauksia ja pusuja. Ovat ihan ilmaisia ja paras lahja, jonka äiti voi saada.

Saahan sitä kysyä.

Vierailija
10/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet keskustelupalstalla?

Vierailija
11/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään kakku itse

Hyi ei mitään ravintolaa

Lukion on varaa tai poimitaan valkovuokkoja perinteisesti

Vierailija
12/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi ravintolaan syömään äitienpäivänä. Ylikallista huonoa ruokaa ellei mene johonkin todella hyvään ja tosi kalliiseen paikkaan eikä kiinnosta viettää muutamaa tuntia muiden äitien mölisivien, huonosti käyttäytyvien lasten kanssa.

Vierailija
13/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole köyhä mutta en ole koskaan mennyt äitienpäivänä ravintolaan. Mies ja lapset tuo aamulla aamiaisen vuoteeseen ja lapset ovat tehneet kortin, päivällä kaikki kokkaillaan ja leivotaan yhdessä. Vietetään samalla lailla myös isänpäivä, lapsemme ja minä viemme hänelle aamiaisen sänkyyn jne.

Vierailija
14/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en minä kokkaa, ei kukaan kokkaa. Eli joko teen itse ruoan tai tilataan ulkoa, en tiedä mistä, tilataan muutenkin 1x/viikkoon ulkoa ruoka ja todnäk myös sitten äitienpäivänä, jos en päädy itse sitä tekemään.

Saan varmaan kotona vielä asuvalta halauksen ja "herätyksen" toivotuksen kera aamulla ja tekstiviestin kotoa pois muuttaneelta, tuskin soittaa kun ei hällä ole tapana soitella. Esitin hänelle toiveen, että tulisi käymään kotona, varaisi junalipun, mutta eipä kuulema "vielä" tule, kun viimenäkemästä "vasta" n.4kk.

Vierailija
15/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatuttaa varmaan naisia jotka haluavat olla äitejä. :DD

Vierailija
16/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän lapset on jo aikuisia niin miksi sinun pitää leikkiä nukkuvaa? Miehen takia?

Vierailija
17/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet keskustelupalstalla?

Miksi sinä?

eri

Vierailija
18/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua äitienpäivästä mitään numeroa enkä lahjoja.

Kun lapset oli pieniä oli kiva saada päiväkodissa tehty kortti mutta nyt ovat aikuisia eli voin hyvin tehdä sen ruuan, varmaan ihan normi ruoka kelpaa eikä sen tekemiseen tarvitse mennä aikaa.

Kakku leipomosta.

Vierailija
19/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otetaan eväät mukaan ja mennään puistoon viltille syömään.

Vierailija
20/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli köyhien äitien äitienpäivä.

No niinpä olikin, mutta jo yhden ravintola-annoksen hinnalla voi kotona tehdä juhlavan ruoan. Eikä sen pippuripihvin tarvitse olla naudan filettä, sen voi tehdä vaikka jauhe(n)lihasta, kastikehan siitä sen pippuripihvin tekee..