Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin naista tekstarilla baariin juomaan olutta ja pelaamaan bilistä. Ghostasi mut :(

Vierailija
06.05.2023 |

En edes ymmärrä mitä tein väärin. Laitoin sille tälläsen "Moi mitä kuuluu? Ajattelin et ois kiva nähdä, vois käydä baarissa ottaan muutamat ja pelailla bilistä! Ja älä huoli, ei tarvitse laittautua tai meikata kun mulle kelpaa vähän vaatimattomampi seura ihan hyvin :)"

En edes tiedä mitä mä tuossa väärin sanoin? Ei vastaa mihinkään viesteihin enää :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja älä huoli, ei tarvitse laittautua tai meikata kun mulle kelpaa vähän vaatimattomampi seura ihan hyvin :)"

Kuka sanoo näin. Tulee sellainen olo että kyttäät ja kommentoit sitten meikkaamista ja meikkaamattomuutta tulevuudessakin. Miksi nainen on "vaatimaton" ilman meikkiä? Eikö saisi meikata. Ei tarvitse laittautua kun olet nätti muutenkin olisi parempi

Viimeisen virkkeen olis voinut jättää kokonaan pois. Toinen laittautuu just sen verran et kokee olonsa hyväksi. Tökerö viesti kaikkineen.

Totta

Vierailija
22/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilistä ja kaljaa, eli haitko siis nyt kaveriseuraa vai naisystävää? Kavereiden kanssa tää ehkä toimii, mutta ei treffeinä. Muutenkin antaa sinusta juntin kuvan. Toisekseen "mulle kelpaa", ihan niinkuin nainen olisi sinua varten ja sinua miellyttämässä ja pitäisi ilahtua siitä että KELPAA.. hyi että. Hyvä nainen kun ei enää vastaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit siis naista vaatimattomaksi, ei juma 😂👍

Vierailija
24/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et suoraan sanonut että en ole susta oikeasti kiinnostunut kun olet niin ruma, mutta piirakka kelpais. Irtooko muutamalla oluella halvassa baarissa? Esileikkinä toimii se kun sä katot ku mä ja make pelataan bilistä.