Minulta kysyttiin papereita ja olen 32 v nainen!!!!
Kommentit (48)
Multa kysytään edelleen joka kerta kun ostan alkoholia. Olen 39-vuotias. Kerran olin vanhimman lapseni kanssa alkossa ja molemmilta kysyttiin paperit. Omituista, mutta ei haittaa. Kyllä se rummoutuminen koittaa.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Aika monelta 40 vuotiaalta edelleen kysytään myös.
Minultakin kysyttiin papereita, olen 52v. Myin sitten Columbus sätkäpapereita pikkulaatikon 15 eurolla. Virossa maksoi 2kpl 8,5e.
Multa kysyttiin viime viikolla, kun ostin nikotiinipurkkaa. Olen 46.
Minulle myydään aina lastenlippu ja olen 30v.
Laiha rinnaton nainen siilitukalla näyttää 12v pojalta.
Kassa kysyy henkkarit silloin kun epäilee, että asiakas on kännissä, jolloin ei saa myydä alkoholia. Moni känniläinen terästäytyy siinä kassalla mutta pasmat menee sekaisin kun pitää kaivaa se risa passi esiin. Jos kädet tärisee liikaa ei kaljaa myydä.
Oot niin lyhyt, luulivat lapseksi.
Olen kyllä sanonut lähikaupan kassalla, että on todella loukkaavaa, kun ei ikinä kysytä papereita. >:(
t. mummo 67 v
Ei mikään ihme. Vaikutat tosi lapselliselta, tai kehitysvammaiselta.
Sitä 3-kymppistä on tosi vaikea arvata. 18-vuotias olisi paljon helpompi.
Moni 20-45-vuotias näyttää about 3-kybäseltä.
33v ja kysytään jatkuvasti. Se tuntuu ihan kivalta :)
"ohjeistuksen mukaan esimerkiksi alkoholin, tupakan ja rahapelien myynnin osalta ikä tarkastetaan henkilöiltä, jotka vaikuttavat alle 30-vuotiailta. Muiden täysi-ikäisyyttä edellyttävien tuotteiden osalta viiteikä on 23 vuotta. Jos asiakas ei voi pyydettäessä todistaa ikäänsä, kauppa ei myy tuotetta."
niin minultakin, hain postin pakettia ja henkkarit huuto kuului M50
Vierailija kirjoitti:
Sitä 3-kymppistä on tosi vaikea arvata. 18-vuotias olisi paljon helpompi.
Moni 20-45-vuotias näyttää about 3-kybäseltä.
Kyllä ja jotkut törpöt ovat täällä kateellisia siitä. Ei ne muuten kettuilisi tässä ketjussa.
Niin? Multakin kysyttiin tänä vuonna kahteen kertaan ja olen 38. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
niin minultakin, hain postin pakettia ja henkkarit huuto kuului M50
Et tiedä että pakettia haettaessa postista kysytään aina henkkarit. Ei iän takia vaan siksi että varmistetaan että paketti on hakijalle lähetetty.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään outoa:
Kaikilta alle 30-vuotiaalta vaikuttavilta kysytään henkilöllisyystodistus, jos ostoksena on alkoholia tai tupakkatuotteita. Minultakin 4-kymppisltä kysyttiin.
Niin.
Ja avainsana on tuo "vaikuttavilta".
3-kymppinen ikäisensä näköinen voi vaikuttaa nuoremmalta, jos on vaikka hermostuneen oloinen tai lyhyt ja pieni.
Mäkin olen 32 ja alan olla todella kyllästynyt siihen henkkareiden kyselyyn.
Minulta ei kysytty tänään. Olen 22-vuotias mies, parta kyllä kasvaa, mutta kaljuuntunut en ole.