Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä joku pystyy toimimaan siten, että

Vierailija
02.12.2006 |

laittaa lapsensa päiväkotiin alle 3-vuotiaana? Voi sitä laitoselämää...Järkyttävää.

Laitatteko " virikkeitä" saamaan, vai onko liikaa lainaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitinä pitää lasta VAIN kotona, MUTTA hän haluaa käydä välillä päiväkodissa leikkimässä ja minä toteutin lapseni toiveen. Kaikki olemme tyytyväisiä, tosin rahallisesti entistä köyhempiä, MUTTA tiedätkö AP mitä? Ainakaan asiani ei ole niin huonolla tolalla, että oman elämäni virike olisi riidan haastaminen netissä.

Vierailija
2/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUN ÄÄÄLIÖ, HANKI ELÄMÄ

t. hoitovapaalla kunnes lapsin on 3, mutta ymmärrän hyvin töihinmeneviä.

Joskus kun seuraa perhekerhoissa tms kireitä ja ahdistuneita äitejä niin tekis kyllä mieli sanoa, että mene mielummin töihin.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti pienessä, yhden ryhmän päiväkodissa, jossa myös isosisko samaan aikaan aloittamassa hoidossa. Tykkäsivät molemmat hirveästi ko. päiväkodista. Ei ole saanut traumoja. Talovelkaa ei ollut eikä ole. Sain työpaikan, joten menin töihin. Niin ihmeellistä se vaan on. Koko päivähoitoajan tarhassa olivat samat hoitajat ja välit lasten kanssa olivat lämpimät. Eivät kaikki tarhat ole pahoja ja hirveitä kidutuskammioita.

Vierailija
4/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa itse hoitaa lapsensa..Päiväkodissa kun ei tiedä kuka hoitaa...jatkuvasti sijaisia. Kuka nyt haluaa vieraan hoitajan?

Vierailija
5/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS JOKA KERTA huutaa niille ja nalkuttaa niin aattelen että menis toikin lehmä töihin että lapset sais hyvää hoitoa edes 8 h päivässä...

Vierailija
6/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkäytöstä päätellen jäi peruskoulukin kesken...

Vierailija
7/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoitovapaalla kunnes lapseni 3, mutta minusta muut äidit saavat tehdä kuinka he parhaaksi näkevät. Ahdasmielisyys saa minut kiroilemaan.

Vierailija
8/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap oikeasti jurppii? Oletko masentunut? Säälittää...

t:3

Vierailija
9/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasapainoinen, äitisuhteeni on hyvä. En koe, että minua olisi hylätty. Viihdyin päiväkodissa.

Joten älkää vauhkoilko turhaan.

Vierailija
10/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

tai oikeastaan älä mieti kun sulla tulee vaan pää kipeäksi.

Vierailija
11/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa joillakin olla tylsää kotona... ei jaksa edes kommentoida enään.

Vierailija
12/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota juu, on lainaa. Asunto -ja hiukan opintolainaakin. Vuokralla ei haluttu asua niin pakko on ottaa asuntolainaa. Ja sitä paitsi, näill hinnoilla ei edes kannata asua vuokralla.

Vierailija
13/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta ketään kuka laitostaa lapsensa noin aikaisin.

Vierailija:

laittaa lapsensa päiväkotiin alle 3-vuotiaana? Voi sitä laitoselämää...Järkyttävää.

Laitatteko " virikkeitä" saamaan, vai onko liikaa lainaa?

Vierailija
14/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietäisit, että se on " enää" , ei " enään" . Kotona makaaminen tyhmentää.

Vierailija
15/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien kaksi alle kolme vuotiasta hoitoon vuoropäiväkotiin, kun teen kolmivuorotyötä ja mies kaksivuorotyötä!

Poika 2v ja tyttö 1v

Vierailija
16/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2 v 10 kk on tarhassa, eikä oo mikään laitos, vaan ihan tavallisessa kerrostaloasunnossa toimii.

Ja on siellä siksi, että päiväkodista neuvottiin ottamaan paikka vastaan jo syyskuun alusta, vaikka menen töihin vasta tammikuussa, koska tammikuussa ei paikkoja yleensä ole vapaana. Eivätkä suostu pitämään hoitopaikkaa tyhjillään ja varaamaan sitä kuukausikaupalla lapselleni. Siksi lapseni on syyskuusta asti ollut päiväkodissa 2-3 päivää viikossa noin 4 tuntia kerrallaan. Tammikuussa alkaa sitten olla täyttä päivää. Niih.

Vierailija
17/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha oli aika tärkeä syy. Oltaisiin ehkä pärjätty muutenkin, mutta tilanne oli vähän epävarma kun mies aloitteli yritystoimintaa. Minulla ei ollut myöskään vakipaikka odottamassa, eli en voinut jäädä odottamaan ja katsomaan, kuinka miehen homma lähtee pyörimään. Sopiva työ tuli vastaan juuri tuolloin, niitä ei alallani ole ihan joka päivä auki. Jos minulla olisi tuolloin ollut ennustajankykyjä, olisin jäänyt kotiin vähän pidemmäksi aikaa. Tuskin kuitenkaan kolmeksi vuodeksi, vakipaikan puuttumisen takia.

Vierailija
18/22 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun todettiin olevan jossain suhteessa kuitenkin häiriintynyt, en vain tajua sitä itse :D

Vierailija
19/22 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heitteille jättö.

Vierailija
20/22 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta kyllä huomaa millaisia naiset ovat. Onnea teille.

Aina on v*ttuiltava. Sellaisillekin ihmisille, joista ei tiedä yhtään mitään. Ja tottakai myös niille (ainakin selän takana), joista tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän