Miten voin lyödä vetoa Käärijän voitosta?
Siis pitääkö ladata joku "äppi" kännyyn ja laittaa sinne kaikki tilitiedot ynnä muut? Sen sain selville, että kerroin on Käärijän voitosta noin neljä, eli saan satasen vedolla neljä sataa himaan.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään jos olet noin kertakaikkisen avuton. Joku joka ei ole ihan noin nolla voi vaikkapa avata veikkauksen sivut ja lyödä siellä vetoa.
Kiitosh. Mulla on Veikkauksen tunnukset. Paljonko kannattaa laittaa vetoa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään jos olet noin kertakaikkisen avuton. Joku joka ei ole ihan noin nolla voi vaikkapa avata veikkauksen sivut ja lyödä siellä vetoa.
Laita viis markkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunto pantiksi tietenkin ja kaikki likoon. Torilla tavataan! Tai sitten velanperijöiden raastuvassa.
Laittaahan ne kaupassa tai kioskilla vedon. Voittajaveto pitkäveto esim.
Miten tuolla Veikkauksen sivuilla ei ole kuin jotain lottoa ja totoa. En löydä Käörijää ollenkaan?!
PS Siirsin pelitilille jo viisikymppiä (euroa).
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla Veikkauksen sivuilla ei ole kuin jotain lottoa ja totoa. En löydä Käörijää ollenkaan?!
PS Siirsin pelitilille jo viisikymppiä (euroa).
Menet sinne Vedonlyönti -> Pitkäveto ja laitat hakuun Euroviisut
Jotkut meistä teki ton aiemmin. Itellä oli kertoin kuus. Varmaan fiksuimmat lukinnu lähellä kymppiä.