Onko mahdollista että mies ottaa taas yhteyttä
Hän kertoi tapaavansa uuden naisen ja katsoo miten se menee. Että minä ja hän ei voida nyt olla yhteyksissä. Jos heidän välillä ei mene hyvin niin voiko mies olla taas minusta kiinnostunut?
Kommentit (30)
Onhan se mahdollista, miksei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla varalla oleva nainen? :DD
Tottaki olisin mieluummin se ykkösnainen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mahdollista, miksei olisi?
Koska hän saa niin helposti uusia naisia.
Voi olla. Ja sitten tulee taas se seuraava uusi nainen... rupea vaan kynnysmatoksi, ja sen sinä saat.
Onhan se mahdollista, mutta en suosittele varavaihtoehdoksi ryhtymistä.
Ottaahan se yhteyttä kun haluaa tyhjentää kassinsa limaiseen koloosi.
On se mahdollista. Pidän itsekin aina paria naista varalla. Ei pääse tulemaan ns. kuivaa kautta, jos ykkösnaisen kanssa tulee ongelmia tai haluan välillä vaihtelua.
Otahan lääkkeesi,mahdollisimman pian
Jaahas,semmosta roskaa tänään....
Mä oon oikeasti huolissani AV naisista. Joko ootte niin epätoivoisia että lähdette jotenkin täysillä käyvän matkaan tai jäätte jonottamaan. Tolla asenteella voi vielä sattua ja pahasti. Ihan itsenne kannalta toivoisin itsetunnon kohotusta.
Ihanaa, tämä on kuin jostain sadusta 😁
Miksei ihmiset tee uskottavia provoja, vaikka kyllä näistäkin keskusteluja ja mielipiteitä syntyy. murrr
Vaikutat niin tyhmältä että suostut olla varalla
Vierailija kirjoitti:
Mä oon oikeasti huolissani AV naisista. Joko ootte niin epätoivoisia että lähdette jotenkin täysillä käyvän matkaan tai jäätte jonottamaan. Tolla asenteella voi vielä sattua ja pahasti. Ihan itsenne kannalta toivoisin itsetunnon kohotusta.
Mitä voi sattua?
oletko vaihtoehto b, c, d vai vielä alempana listalla?
Miltä tuntuu olla varalla oleva nainen? :DD