Onko mahdollista että mies ottaa taas yhteyttä
Hän kertoi tapaavansa uuden naisen ja katsoo miten se menee. Että minä ja hän ei voida nyt olla yhteyksissä. Jos heidän välillä ei mene hyvin niin voiko mies olla taas minusta kiinnostunut?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
oletko vaihtoehto b, c, d vai vielä alempana listalla?
Sen kun tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon oikeasti huolissani AV naisista. Joko ootte niin epätoivoisia että lähdette jotenkin täysillä käyvän matkaan tai jäätte jonottamaan. Tolla asenteella voi vielä sattua ja pahasti. Ihan itsenne kannalta toivoisin itsetunnon kohotusta.
Mitä voi sattua?
Mitä Lahdessa tapahtui? Naisen puolustukseksi sanotakoon miehen piiloutuneen työkaveri statuksen taakse. KUMMINKIN. Älkää antako mahdollisuutta ookoolta vaikuttavalle miehelle. Naisen _EI TARVITSE_ olla kaikkien käytettävissä. Jos tällä hetkellä tuntuu siltä ettet ole muunkaan arvoinen, sulje välittömästi deittiapit. Saalistajat nimittäin haistaa epävarmat deittailijat.
No, ottaa yhteyttä, jos haluaa pesää. Sellaista, johon ei todellakaan rakenneta kotia, vaan enemmänkin tyhjennetään tarpeet. Hyvä diili miehelle, kun todennäköisesti et laskuta palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
On se mahdollista. Pidän itsekin aina paria naista varalla. Ei pääse tulemaan ns. kuivaa kautta, jos ykkösnaisen kanssa tulee ongelmia tai haluan välillä vaihtelua.
Kuinka vanha olet?
Vierailija kirjoitti:
Uskon että löydät tuota miestä paljon paremman ja ihailtavan, vaikkei nyt niin tunne. Harmi että noin, muillekin käynyt.
Toivottavasti
Aloittajan älykkyysosamäärän täytyy olla kenkääkin pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan älykkyysosamäärän täytyy olla kenkääkin pienempi.
Kuinka niin?
Uskon että löydät tuota miestä paljon paremman ja ihailtavan, vaikkei nyt niin tunne. Harmi että noin, muillekin käynyt.