Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa päivässä pesette kädet?

Vierailija
05.05.2023 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monesti. Vähintään 20 kertaa, arvelen.

Vierailija
2/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken :D Kyllä tulee usein pestyä, en oo laskenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta.

t. hoitaja

Vierailija
4/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta. Jokaisen vessareissun yhteydessä, ruokaa laittaessa useampaankin kertaan, siivoamisen tai tiskiennkäsittelyn jälkeen, ulkoa tullessa, kissojen laatikon siivoamisen jälkeen, tallityöt hoidettuani ja tarvittaessa siinä välissäkin jne.

Vierailija
5/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin 5-10 kertaa, riippuen päivän touhuista.

Vierailija
6/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen syömistä, vessassa käynnin jälkeen ja ulkoa tullessa ja tarvittaessa muutenkin.

Varmaan sellaiset 10-20 kertaa päivässä keskimäärin.

Vierailija
7/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta.

t. hoitaja

Miten pidät kädet ehjinä?

Ap

Vierailija
8/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Aina kun tulen ulkoa sisälle, aina kun olen käynyt vessassa, aina ennen kun alan laittaa ruokaa, ruoan jälkeen kun tiskaan kädet peseytyy siinä samalla.

Vierailija
9/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

77

Vierailija
10/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laskenut, vähintään kymmeniä kertoja ( olen töissä sairaalassa). Jotenkin käsienpesu on niin automaattista, että pesen kotonakin usein. En ole sairastanut mitään tartuntatauteja moneen vuoteen.

Vierailija
11/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saippualla? Aina ennen elintarvikkeisiin koskemista sekä ulostamisen jälkeen. Muulloin on vähän turhaa pestä, kun kädet ovat täynnä erityyppisiä bakteereita sillä hetkellä kun vähän jotain sohvankulmaa hipaisee.

Vierailija
12/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta.

t. hoitaja

Miten pidät kädet ehjinä?

Ap

Mulle riittää kun illalla rasvaa hyvin. Jos alkaa kuivamaan enemmän, saatan laittaa yöksi vielä puuvillakäsineet rasvauksen jälkeen.

Vierailija
13/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monta kertaa! Kun käyn vessassa, kun laitan piilolinssit, kun teen voileivän tai laitan ruokaa. Kun vaihdan lapselle vaipan. Kun olen tiskannut, kun olen laittanut pyykit koneeseen. Kun olen pyyhkinyt pöydän, kun olen imuroinut. Kun tulen ulkoa sisälle. Kun niistän nenäni. Kun avaan jonkin kaupasta juuri ostetun tuotteen, mitä moni on pidellyt käsissään.

Vierailija
14/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on tarvis.

Vierailija
15/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan laskenut, vähintään kymmeniä kertoja ( olen töissä sairaalassa). Jotenkin käsienpesu on niin automaattista, että pesen kotonakin usein. En ole sairastanut mitään tartuntatauteja moneen vuoteen.

En minäkään, vaikken pese juuri koskaan käsiä.

Vierailija
16/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saippualla? Aina ennen elintarvikkeisiin koskemista sekä ulostamisen jälkeen. Muulloin on vähän turhaa pestä, kun kädet ovat täynnä erityyppisiä bakteereita sillä hetkellä kun vähän jotain sohvankulmaa hipaisee.

Puhelin! Älkää unohtako puhelinta. Tutkimusten mukaan puhelimessa on enemmän bakteereita kuin vessanpytyssä. Kädet pitäisi pestä AINA kännykään koskemisen jälkeen!

Vierailija
17/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä ehkä 10-15 kertaa ja saippualla noin 15 kertaa.

Vierailija
18/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35 kertaa.

t. kokki

Vierailija
19/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin! Älkää unohtako puhelinta. Tutkimusten mukaan puhelimessa on enemmän bakteereita kuin vessanpytyssä. Kädet pitäisi pestä AINA kännykään koskemisen jälkeen!

Tai ennen kuin koskee puhelimeen. Niin minä teen, eli puhelin ei ole bakteeripesä. Lisäksi desinfioin sen pari kertaa viikossa.

Vierailija
20/29 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten pyyhkii puhelimen kosteuspyyhkeellä, ja käyttää puhelinta puhtain käsin. Eli pesee kädet, kun tulee ulkoa sisään ja alkaa vasta sen jälkeen räpeltämään puhelimen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan