Montako lasta haluaisit? Montako sisarusta sinulla on?
Kommentit (28)
itsellä 5 sisarusta.
meidän lapset ovat syntyneet sektiolla, joten saas nähdä monta saadaan.. Onneksi olen vielä nuori, ja toisen lapsen syntyessä leikkaava lääkäri sanoi, että hyvin on kohtu parantunut. Lapsilla ikäeroa 1,9vee.
Meillä on nyt kaksi lasta ja lapsiluku täynnä. Ellen olisi jo näin " vanha" olisin halunnut parin-kolmen vuoden päästä 1-2 lisää...
Itse tulen perheestä jossa on 6 lasta.
Kaksi voisi olla ihan kiva. Tämän hetken elämäntyyliimme sopii tämä tilanne eli yksi. Kahden kanssa tulisi jo monessa suhteessa elämä mutkikkaammaksi. Mutta ehkä jonain päivänä ;) Kolme tuntuu jo liian isolta perheeltä meille.
Itselläni on yksi veli.
Haluaisin niin paljon kun on tullakseen. Ei ole uskonnollista taustaa, pidän lapsista. Mies on sitä mieltä että nämä 3 riittää. Joten kunnioitan hänen päätöstään.
Mulla on kaksi lasta, joskus halusin ainakin viisi. Nyt olen niin vanha jo, että kahteen jää omat lapset.
Sisaruksia mulla on viisi.
3-4 lasta haluan, kolmilapsisesta perheestä olen.
Haluaisin kaksi tai kolme lasta, mies on kolmen kannalla. Nyt odotan ensimmäistä. Minulla on yksi pikkuveli mutta olisin aina halunnut myös isoveljen ja pikkusiskon :)
2 lasta olisi toiveissa :) Itselläni 1 sisarus.
Minulla on 3 sisarusta ja itsellä nyt 2 lasta. Aiemmin halusin 3 lasta, mutta enää en tiedä. Molempien lapsieni vauva-aika on ollut sen verran työläs maha-/suolisto-ongelmien vuoksi ja kuopuksella (1v) suolisto-ongelma jatkuu edelleen. Voihan se tosin olla, että joidenkin vuosien päästä aika kuultaa muistot ja mieli muuttuu...
minulla on yksi sisarus, mutta olin ainoa terve lapsi. se oli välillä yksinäistä, omille lapsilleni toivon tietysti terveitä sisaruksia (kuten tietysti kaikki muutkin...)