Vastapuolella "ei ole tunteita" tai "en ole tyyppiä"
Niin mikähän siinä on että kun listataan toivottuja ominaisuuksia miehessä niin useimmat niistä toteutuu omalla kohdalla, myös muiden ihmisten sanomisten mukaan. Tästä huolimatta kuitenkaan vastakkainen sukupuoli ei juuri koskaan halua tavata mikäli kuvat katsotaan ennen tapaamista, tai mikäli mennään ulos ilman kuvia, niin radiohiljaisuus alkaa ensimmäisten tai toisten treffien jälkeen. Tämä siitäkin huolimatta että nainen haluaa ottaa yhteiskuvia ja tekee vihjauksia tulevasta. Mikä siinä on, että sitä tulevaa ei koskaan tapahdu? Kyselkää lisää ja mietitään syitä. Tarkoitus ei ole löytää vikoja naisista vaan kehittyä itse, että olisi myöhemmin mahdollisesti haluttavampi kumppaniehdokas. Chateissa juttu luistaa ja livenä myös, mutta tuntuu että "jotain" puuttuu. Mikä se jokin on?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kannattasko keskityä ihan itseen eikä ulkoiseen olemukseen ?
Mitä meinaat itseen keskittymisellä ulkoisen olemuksen sijaan? Siihenhän minä juuri yritän löytää vastauksia että miten voisin kehittää itseäni näissä tilanteissa ja yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että sun kannattais olla hieman pidempi, ja hieman paremman näköinen kasvoista.
Olen 170 senttiä pitkä ja huolehdin kyllä kasvoistani hyvin esim. Puhdistamalla sekä rasvaamalla säännöllisesti. En sitten tiedä onko kummallakaan kovin suurta merkitystä. Itseni vuoksi yritän ulkonäöstä huolehtia, en muiden.
Maskuliininen energia uupuu. Sitrus pohjaiset hajuvedet auttavat nostamaan miehistä itsevarmuutta. Katsele Youtubesta 50s etiquette videos. Ala hikijumppaa painojen kanssa 2x viikossa loput 2 muuta hiostavaa liikuntaa.
Kiinnitä huomiota ruokavalioon. Sairaalla ruokavaliolla oleva haisee väärältä. Ihmisen nenä luotiin aikanaan haistamaan terveen oloiset partnerit.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tyypillisten ensitreffien kulku. Siitä kun kohtaatte toisenne siihen, että eroatte toisistanne.
Koin puolisanattomasta viestistä, että oli mahdollisuus treffeihin. Yritin järjestää asiat niin, että olisin treffeille voinut lähteä.
No sitten kävi niin, että nainen pahoitteli, että olen pahoillani, jos olet saanut väärän kuvan minusta.
Silti voidaan työhön ja opiskeluun liittyviä asioita hoitaa.
Ennenkin on käynyt niin tälle naiselle kuulemma, että jokin muukin mies on saanut hänestä "väärän kuvan"
Lopuksi vielä toivotti hyvää viikonloppua.
Ei helvetti :D
Kannattais varmaan sitten toimia jotenkin eri tavalla, eikä pelata typeriä pelejä.
"anteeksi, jos sait musta väärän kuvan"
Hah hah, juupa juu. JES :D
Mene jonkun kanssa ulos ei-vakavalla mielellä myös, ilman taka-ajatuksia eli toiveita seurustelusuhteesta. Kun joku sanoo, ettet ole hänen tyyppiään, niin kysy lähtisikö hän muuten vaan ulos kanssasi.
Jotkut luottaa paljon ensifiiliksiinsä, joka ei aina ole se oikea vaikutelma toisesta. Minäkin tiedän parin, joka oli vuosia tuntenut toisensa. He kävivät sinkkuina samoilla ryhmämatkoilla jne., ja vasta vuosien päästä tajusivat, että viihtyvätkin tosi hyvin keskenään. 'Löysivät toisensa' siis sillä tavalla. Ja avioituivat. Nyt on tytärkin.
En ole koskaan tavannu ihmistä jolla ei olisi tunteita, joten en osaa auttaa.
Luultavasti olet mukava tyyppi ja löydät vielä naisen joka on kiinnostunut sinusta. Naisille vaan on niin paljon tarjontaa tuolla tinderissäkin, että he todellakin valitsevat lukuisista miehistä. Kilpailuasetelma on kova. Olethan osoittanut kiinnostusta tai pyytänyt uusille treffeille? Ettei jää naiselle sellainen kuva ettei sua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat itseen keskittymisellä ulkoisen olemuksen sijaan? Siihenhän minä juuri yritän löytää vastauksia että miten voisin kehittää itseäni näissä tilanteissa ja yleisesti.
Juu, kehitä vaan itseäsi, että saisit hyväksyntää muilta, eli kehitä itseäsi muiden, älä itsesi takia.
TYPERÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet mukava tyyppi ja löydät vielä naisen joka on kiinnostunut sinusta. Naisille vaan on niin paljon tarjontaa tuolla tinderissäkin, että he todellakin valitsevat lukuisista miehistä. Kilpailuasetelma on kova. Olethan osoittanut kiinnostusta tai pyytänyt uusille treffeille? Ettei jää naiselle sellainen kuva ettei sua kiinnosta.
Minut torjuttiin. Nainen pahoitteli, että "anteeksi jos sait minusta väärän kuvan"
Miks te muijat ns. näytätte ensin "vihreää valoa" sit teette näin. Aika sekopäistä leikkiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Näytät todelta vanhalta.
En näytä vaan ikäistäni nuoremmalta, en juo enkä polta ja niin edelleen. Tyypillisesti minut arvioidaan 5-6 vuotta nuoremmaksi kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kehitä vaan itseäsi, että saisit hyväksyntää muilta, eli kehitä itseäsi muiden, älä itsesi takia.
TYPERÄÄ
Omasta puolestani olen ihan tarpeeksi kehittynyt. Jos haluan jossain paremmaksi niin opettelen ja harjoittelen. Tuskin on ongelma kun ei kuitenkaan jää paikalleen makaamaan maailman muuttuessa. Pyrin pysymään kehityksen kelkassa ja ylläpidän omia vahvuuksia että ne olisi sitä jatkossakin. En oikein ymmärrä mitä yrität sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mene jonkun kanssa ulos ei-vakavalla mielellä myös, ilman taka-ajatuksia eli toiveita seurustelusuhteesta. Kun joku sanoo, ettet ole hänen tyyppiään, niin kysy lähtisikö hän muuten vaan ulos kanssasi.
Jotkut luottaa paljon ensifiiliksiinsä, joka ei aina ole se oikea vaikutelma toisesta. Minäkin tiedän parin, joka oli vuosia tuntenut toisensa. He kävivät sinkkuina samoilla ryhmämatkoilla jne., ja vasta vuosien päästä tajusivat, että viihtyvätkin tosi hyvin keskenään. 'Löysivät toisensa' siis sillä tavalla. Ja avioituivat. Nyt on tytärkin.
Tuo ei omalla kohdalla ole toiminut. Ihmisillä tuntuu olevan vahva ajatus että tämän kanssa halutaan kaveriksi, tämän kanssa suhteeseen ja tämän kanssa sänkyyn. Itse esim. En koskaan lähesty omia kavereita koska he ovat kavereita ja minulle sellaisina tärkeämpiä kuin että olisivat jotain muuta. Olen siis itsekin tehnyt valintaa ja luokittelua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Tiedän kyllä että naisilla on tarjontaa. Itse en pyri kuitenkaan kilpailemaan vaan olemaan oma itseni. Luotan siihen että ihmiset tekevät itsensä kannalta parhaita valintoja enkä usko että siihen valintaan itsessään voi paljoa vaikuttaa. Itse ainakin juoksisin karkuun jos joku yrittäisi vaikuttaa minun valintaani, nostaen itseään ja alentaen muita. Uskon kuitenkin että myös miehille on tarjontaa koska naisia ja miehiä on osapuilleen yhtä paljon ja harva on monen kanssa samaan aikaan kuitenkaan. Meri on kaikille sukupuolille täynnä kalaa kunhan on itse avoin mahdollisuuksilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei omalla kohdalla ole toiminut. Ihmisillä tuntuu olevan vahva ajatus että tämän kanssa halutaan kaveriksi, tämän kanssa suhteeseen ja tämän kanssa sänkyyn. Itse esim. En koskaan lähesty omia kavereita koska he ovat kavereita ja minulle sellaisina tärkeämpiä kuin että olisivat jotain muuta. Olen siis itsekin tehnyt valintaa ja luokittelua.
Ei se vaan toimi. Jos sitä vetovoimaa ei ole, niin ei sitä tule.
Ei kai sitä tarvikaan miellyttää muita kuin sitä yhtä ja ainoaa. Ja se nyt ei sitten ole vielä sieltä maailmalata kohdalle osunut. Jossain se sinun armaasi ehkä myös ihmettelee noita samoja asioita.