Mikä on sinun PAHEESI?
Tunnustakaa, mikä on juuri sinun henkilökohtainen paheesi?
Itselläni se on Red Bull. Miltei joka päivä on saatava se pikku tölkki.
Kommentit (43)
Nettishoppailu ja karkit (en nyt kuitenkaan joka päivä syön vaan pyrin pitämään yhden karkkipäivän viikossa).
Laiskuus
Olen opiskellut pitkälle ja tehnyt aina töitä, nytkin olen hyvässä työssä jossa viihdyn. Teen työni ajallaan ja kotonakin on ihan ok siistiä. Koira pääsee lenkille ja lapset harrastuksiinsa, ruokaa yritän tehdä moneksi päiväksi ettei tarvitse heti tehdä uutta.
Mutta: mitään ylimääräistä ei jaksaisi, inhoan lasten harrastuksiin liittyviä varainkeruu/avustus yms talkoita- ei oikeasti yhtään huvita tehdä niihin mitään. Mieluummin maksan ihan riihikuivaa rahaa kuin teen mitään ylimääräistä. Kaupassa käyntikin on ärsyttävää, tilaan mieluummin kotiinkuljetuksella.
Ehkä tämä laiskuus on ihan tervettä ruuhkavuosien sanelemaa järkeäkin, toisinaan vaan tekis mieli vetää peitto korviin ja ulkoistaa kaikki muutkin asiat- onneksi kohta on kesä.
Olen tekevinäni paljon töitä ainakin puheideni perusteella. Totuus on se, että toiset tekee ne työt
Sitruunamuffinssit. Ne, joissa ei ole täytettä.
Haluan vaimoani liikaa. Jatkuvasti vaikka jo yli kolmekymmentä vuotta kimpassa olleet.
Lidlin paistopiste sieltä pitää saada aina jotain herkkuu.
Leipä ja herkut. Leipää voisin syödä viipaletolkulla. Karkkia, jädeä ja sipsiä syön paljon. Onneksi on itsekuriakin vähän. Eilen tosin leivoin sämpylöitä ja söin overit. Karkkia ja sipsiä olen syönyt viimeksi kaksi viikkoa sitten.
Poltan stressaantuneena tupakkaa. En siis säännöllisesti, mutta jos työt alkaa ahdistaa, löytyy pöytälaatikosta aski.
Muuten ei taida hirveitä paheita olla.
Kyllä mullakin on tupakka. Oon hoitoalalla vielä mutta pakko on päästä tupakalle.
Coca-Cola, sokeriversiona. Vältän muuten sokeria mutta tätä menee kausittain. Nyt en ole kohta kuukauteen juonut pulloakaan mutta tekisi nytkin mieli.