Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku katkaisee kännissä välit, niin miten tähän tulisi suhtautua?

Vierailija
05.05.2023 |

Itse kun en kännää, niin en tiedä pitäiskö tähän nyt suhtatua niin että välit meni lopullisesti poikki ja hän on oikeasti tuota mieltä. Vai että ei ehkä ihan nyt välttämättä niin..
Keskustelimme, hän suuttui ja sanoi että välit lopullisesti poikki.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlisin.

Vierailija
2/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin kunnes selviää ja kysyisin pakottaako päätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää. En ainakaan itse ottaisi yhteyttä. Jos ei hänkään niin asia selvä. Humalaisen suusta totuus kuuluu.

Vierailija
4/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä luottaisin hänen sanaansa.

Vierailija
5/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika näyttää. En ainakaan itse ottaisi yhteyttä. Jos ei hänkään niin asia selvä. Humalaisen suusta totuus kuuluu.

Ensi puhui ihan muuta, ohan päinvastaista. Kuinka on ollut ikävä ja haluaa olla kaveri. Sitten yhtäkkiä suuttui jostain mitä sanoin ja laittoi välit poikki. Meni ihan ääripäästä toiseen. ap

Vierailija
6/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi humalassa, niin ei muista seuraavana päivänä että teille tuli välirikko.

Antaisin tyypin olla rauhassa. Ottakoon känniääliö itse yhteyttä jos sillä on asiaa.

Vierailija
7/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten nyt välit katkaisseeseen pitäisi suhtautua. Ignooraisin.

8/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henkilökohtaista kokemusta moisesta, mutta odottaisin, että se välienkatkaisija ottaa seuraavan askeleen eli selvittää jollain tavalla, oliko tosissaan vai ei.

En lähtisi siihen, että minun pitää myötäillä humalaisen oikkuja ja lähteä purkamaan hänen sanomisiaan.

Vierailija
9/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä mieltä että ei puhuta enää sanaakaan ikinä. Eikä puhunut pitkään aikaan, käänsi pään pois. Mutta sitten yhtäkkiä kun näimme pitkästä aikaa, niin tulikin puhumaan normaalisti kuin ei mitään. Mutta vain yleisiä asioita ja pakollisia. Välien katkaisusta ei puhunut mitään. Sen jälkeen ei olla nähty eikä puhuttu. ap

Vierailija
10/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on kuin bumerangi:  Kun huomaat ettei se toimi, olet jo päässyt siitä eroon.

Vierailija
11/11 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sen johtopäätöksen, että hän käyttää liikaa alkoholia. Jos tulee möläytettyä juttuja, joita ei selvinpäin sanoisi, niin olisi syytä miettiä juomistottumuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme