Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi aiheuttaa riittämättömyyden tunnetta

Vierailija
05.05.2023 |

Taustatietona, että oltiin kumppanin kanssa toistemme ensimmäiset eikä olla vielä kovin montaa kertaa sitä harrastettu kun suhde on muutenkin aika alussa vielä.

Toki seksi on vielä tosi opettelua ja räpellystä, mutta silti itse ainakin oon nauttinut joka sekunnista. Ja kumppanikin on sanonut jälkeen päin että on tuntunut hyvälle.

Itseä vaan häiritsee pari asiaa:
Yks on se, että en osaa lukea kumppaniani, eikä hän puhu paljoa seksin aikana, joten en tiedä teenkö ns. oikeita juttuja, että hänestä tuntuis hyvälle. Vai teenkö jotain ihan typerää, joka ei tunnu hänestä yhtään kivalle.
Sanoin kyllä hänelle, että hän kertois mulle sit mikä tuntuu oikeesti hyvälle tai pahalle, ni se auttaa mua tietämään miten toimia. On hän jotain vähän sanonutkin, mutta tuntuu, että silti oon ihan hukassa ja mulle tulee ihan järkyttävä riittämättömyyden tunne. Varsinkin kun hänellä on muutaman kerran lopahtanut sielä alakerrassa. Hän kyllä sanoi että se ei johtunut minusta, mutta en tiedä. Tuntuu silti että en osaa tehdä oikeita juttuja. Enkä tiedä mitä sillonkaan tehdä kun hänellä lopahtaa, koska en halua aiheuttaa hänelle mitään paineita jos teenkin vahingossa jotain joka aiheuttaa hänelle sellasta.

Toinen on se, että vaikka molemmat ois päässy huipulle ja meillä on ollu tosi ihanaa, niin mulle iskee seksin jälkeen riittämätön ja vähän sellanen "käytetty" olo. Enkä tiedä mistä se tulee. Tuntuu, että kumppani haluaa suoraan vetäytyä pesulle tms, mutta ite kaipaisin että oltas hetki vaan lähekkäin. Kun kerran sanoin hänelle, että ollaanko hetki tässä vaan ennen kun noustaan niin hän tuli jotenkin levottomaksi ja vaistosin että hän halusi vain nousta. Enkä sitten halunnut pidätellä häntä siinä ja noustiin sitten, mutta yllätyin miten pahalta se tuntui. Tiiän että tosta ois varmaan hyvä keskustella että kaipaan hetken läheisyyttä, mutta en halua kuitenkaan toiselta vaatia mitään mitä hän ei halua, niin jotenkin en tiiä miten ottaisin tuon puheeksi. Ja toisaalta mietin, että olenko vaan jotenkin liian herkkä ja hölmö kun ajattelen noin. Mutta jotenkin tuntuu, että ennen seksiä meillä oli sellasta pelkkää läheisyyttä paljon enemmän, nyt se on vähentynyt kun on tullut seksi kuvioihin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku on aina opettelua. Mutta jos asiat ei jonkin ajan kuluessa ratkea, ja varsinkin jos puhuminen ei auta, niin voi olla, että olette yksinkertaisesti vain epäsopivia toisillenne.

Jos seksistä tulee huono fiilis jälkeenpäin, niin se on aika iso juttu, eikä kannata ajatella tunteen olevan typerä tms. Se on itsensä kunnioittamista, että kuuntelee itseään.

Vierailija
2/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi opetella puhumaan asioista. Tekee elämästä reilusti helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin, ehkä monillekin, voi tulla orgasmin jälkeen sellainen vähän tylsä olo, joka saa hetkeksi mielenkiinnon seksiin häviämään täysin ja haluamaan tehdä jotain muuta. Itsestäni sen tunnistan vaihtelevissa määrin, ja vaimosta huomaan että hän heti tasan seksin loppuessa alkaa usein puhua jostain ihan muusta asiasta ja lähtee saman tien pesulle.

Ei ole vakavaa, netistä löytyy asiaa haulla post-coital tai post-orgasmic tristesse.

Vierailija
4/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta jos se hetki toisen kainalossa on tärkeää, kyllä sen voi sitten ihan pyytää; ei voi  olla ylivoimaista.

Vierailija
5/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Kyllä se toinen paremman löytää.

Vierailija
6/14 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta en halua kuitenkaan toiselta vaatia mitään mitä hän ei halua"

Kannattaisi luopua noin hölmöstä ajattelustavasta. Itse en haluaisi olla suhteessa, missä ei voi edes ilmaista omia tarpeitaan. Varsinkin kun on noinkin tavallisesta asiasta kyse. Juuri se, että *haluaa* tehdä jotain toisen eduksi, vaikka itse ei siitä erityisesti pitäisi, on rakkautta. Eikä se, että molemmat pysyy mukavuusalueellaan. Molemminpuolistahan sen aina pitää olla, tietenkin.

Vierailija
7/14 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin kitara!! Sen virittäminen vie oman aikansa! Mutta soittamaan oppiminen vie koko elämän! Kitara on herkkä soitin!

Vierailija
8/14 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mutta en halua kuitenkaan toiselta vaatia mitään mitä hän ei halua"

Kannattaisi luopua noin hölmöstä ajattelustavasta. Itse en haluaisi olla suhteessa, missä ei voi edes ilmaista omia tarpeitaan. Varsinkin kun on noinkin tavallisesta asiasta kyse. Juuri se, että *haluaa* tehdä jotain toisen eduksi, vaikka itse ei siitä erityisesti pitäisi, on rakkautta. Eikä se, että molemmat pysyy mukavuusalueellaan. Molemminpuolistahan sen aina pitää olla, tietenkin.

Miten siitä luovutaan? Minusta ei ole ollenkaan hölmöä, varsinkin seksiin liittyvissä asioissa en todellakaan halua vaatia tai että toinen tekee vaikkei tykkää minun mieliksi, se pilaa sen jutun kokonaan. Mieluummin ilman.

Voin toki tehdä juttuja joita toinen pyytää vain hänen mielikseen jos se on hänelle ok, näin on ollutkin. Me ollaan nyt vaan kaikki erilaisia.

Ei ap

Vierailija
9/14 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kuin kitara!! Sen virittäminen vie oman aikansa! Mutta soittamaan oppiminen vie koko elämän! Kitara on herkkä soitin!

Kitara on helppo soitin, jolla kuka tahansa hippi rämpyttää kolmea sointua miten parhaiten taitaa. Herkkiä soittimia ovat vaikka viulu, oboe tai fagotti, jos nyt sellaisia vertauskuvia haluaa käyttää. Soita naista kuin viulua, ei niinkuin kitaraa. Ja mieshän on perinteisestikin jo yhdistetty fagottiin, joten soita miestä kuten fagottia 🙂

Vierailija
10/14 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

soita miestä kuten fagottia 🙂

Toisin sanoen, laitetaan suukappale suuhun ja sormeillaan, kunnes alkaa kuulua mukavan murisevaa ääntä...

Vierailija
11/14 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Joku kielistä koko ajan poikki ja soittamisesta ei tule mitään.

Vierailija
12/14 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitara on helppo soitin, jolla kuka tahansa hippi rämpyttää kolmea sointua miten parhaiten taitaa. Herkkiä soittimia ovat vaikka viulu, oboe tai fagotti, jos nyt sellaisia vertauskuvia haluaa käyttää. Soita naista kuin viulua, ei niinkuin kitaraa. Ja mieshän on perinteisestikin jo yhdistetty fagottiin, joten soita miestä kuten fagottia 🙂

Niinpä niin!! Se on totta, että on rämpyttäjiä ja sitten on erikseen ne soittajat! Nainen kyllä erottaa oppineen muusikon rämpyttäjästä!

Vierailija
13/14 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin!! Se on totta, että on rämpyttäjiä ja sitten on erikseen ne soittajat! Nainen kyllä erottaa oppineen muusikon rämpyttäjästä!

Ja kokenut muusikko taas ehjän kitaran.

Vierailija
14/14 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä opettelua ja kokeilua. Ja avointa puhumista molemmin puolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä