Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä miehen siskosta

Däng12346
05.05.2023 |

No siinähän se jo otsikossa tulikin. Onkohan suhteellamme toivoa? Miehen sisko on määräilevä ja "hallitseva" persoona. Kun näin hänet ekoja kertoja, niin "kannusti" nirsoa 5v tytärtään syömään ruokaa tunkemalla perunan tämän suuhun ja oma käsi tyttären suun eteen ja raivokas "syö!"-huutaminen päälle. Hän ei tunneilmaisujaan pidättele. Oma lapseni 3-vuotiaana myös juoksi hänen kissan perässä (isän piti vahtia, koska itse imetin vauvaa silloin..), ja sisko hyökkäsi lapsen kimppuun lasta retuuttaen ja huutaen. Sisko eronnut on, ja uudessa suhteessa. En saanut kutsua siskon häihin, mutta me (heidän häiden jälkeen) kuitenkin kutsuimme häihimme koko siskon uusperheen. Välit siskoon ovat aika viileät, eikä minua kiinnosta heillä käydä edes sen vertaa, että lapset tapaisivat serkkujaan. Oma esikoinen nyt 8v (tämä aikoinaan kissaa jahdannut) ja pari muuta nuorempaa lasta. Joka tapauksessa mies hellii ajatusta "ihanasta siskostaan", jota aina joulun lähestyessä esim haluaisi rahallisesti tukea (sisko käy kyllä töissä), ja ostaa lahjakortteja hänelle liikkeisiin. Itseä ei suoraansanottuna kiinnostaisi antaa siskolle edes joululahjaa. On alkanut anoppikin ärsyttää, kun tämäkin hyysää nimenomaan tätä hankalaa lastaan, tytärtään. Sisko oli kuulemma koulukiusattu aikoinaan, ja voin kuvitella syyn olleen se, että pyrki pistämään luokkakaverinsa ruotuun yhdessä opettajan kanssa, koska sen luonteinen hän on. On lapsuudenperheen vanhin lapsi ja "pomo". Nykyisen (uus)perheensä pelokkaat lapset ja räksyttävä koira kuuluvat tietty heidän pakettiin. En vaan jaksaisi siskoa enää yhtään. Enkä oikein miestänikään tämän siskon takia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykännyt veljeni vaimosta. Ihan ihme huutaja oli. 

Vierailija
22/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Eihän sinun tarvitse sen kanssa olla tekemisissä, jos et halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä muehen siskosta, olen 35 vuotta kuunnellut hänen lastensa, miehensä ja itsensä kehumista. Lapset ovat ok enkä heidän takia halua välejä katkaista, olla vain tekemisissä mahdollisimman vähän. Hän on myös määräilijä- minulle oli alusta lähtien selvää että täytyy pitää käsivarren päässä, muuten sekaantuu meidänkin asioihin. Näillä on pärjätty

Vierailija
24/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nenä.jos tähän kaiken kuran laittaisin.mitä olen niskaani saanut miehen siskolta .olisi liian tunnistettavaa. Yritän kuitenkin hampaat irvessä jonkinlaiset välit pitää. on mieheni ainoa sisar.

Vierailija
25/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hankaliin tyyppeihin pitävät myös tyypin sisarukset etäisyyttä, eivätkä helli ajatusta ihanasta tyypistä, jolle haluaa ostaa lahjakortteja.

Vierailija
26/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että onko normaalia, että hankalat välit siskoon uhkaavat koko parisuhdetta? Inhoan tätä siskoa aika "aktiivisesti" ja miehen kanssa on usein siskoon liittyvää riitaa. Inhottaa jos näen miehessä samoja piirteitä mitä siskossaankin on. Inhottaa kun muistan selkkauksia mitä siskon kanssa ollut (ja tiedän että mies hyssyttelee tapauksia ja on siskon puolella). Siskosta on siis paljon riitaa, vaikka taisin nöhdä hänet viimeksi vuonna 2020 (asuu kaukana).

Käytöksesi ei ole ihan normaalia. Oletko itse jotenkin vahvasti hallitseva petsoona? Nyt on kuitenkin jo vuosi 2023.

Vierailija
27/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä etäisyyttä. Mies voi toki tavata siskoaan, mutta sinun ei tarvitse.

Vierailija
28/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vihasi isän sukua. Muu perhe ei vihannut.

Vierailija
29/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että vihaan salaa miestäni ja se jotenkin kanavoituu miehen siskon vihaamisen kautta. Myös miehellä itsellään on taipumusta vetää huutokilari-kohtauksia, jolloin saattaa huutaa ihan mitä vaan. Viimeksi kun riideltiin huusi raivoissaan esim että mun sydän on mätä. Aiemmin ihmiset on nimenomaan kuvailleet mua erityisen hyväsydämiseksi henkilöksi, pidän heikompien puolia. Tuntuu ettei mulla ja miehellä oo muuta yhteistä kuin yhteinen laina ja lapset. Ja vihataan toisiamme +mä ihan erityisesti vihaan tätä miehen siskoa. Kuka jaksaa käydä eroprosessin läpi kun on 3 pientä lasta ja ois asunnon myyminen ymsyms..?

Vierailija
30/45 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen virheen aikanaan, että annoin miehen siskon= kälyn, vaikuttaa minussa ihan liikaa. Annoin hänelle  tilaa ajatuksissani ja tunteissani. 

MInut pelasti se, että tietoisesti työnsin kälyn mielestäni joka kerta kun hän hiukankin muistui mieleeni. Aivojaan voi niin huijata ja lopulta huomaa, että oppii olemaan miettimättä turhan takia ja varsinkin erossa ollessa. Kun ei ollut syytä miettiä häntä kuin tavatessamme.

Tottakai miehessäni on samoja piirteitä kuin perheenjäsenissään. Meissä kaikissa on kasvatuksemme ja perimämme mukaan yhteistä oman sukumme kanssa. Kannattaako miestä kaivella kuin tikulla kakkaa, jos jotakin huomautettavaa löytyisi? Mies on kuitenkin oma yksilönsä ja saa ihan rauhassa palvoa sisartaan omalla ajallaan. Se ei ole teidän elämästä pois

Et ole kimpassa kälyn kanssa. Pysy poissa. Muista vain postin kautta tai viesteillä, jos pitäisi muistaa. Laita miehesi ja lapsesi heille kylään. Keksi valkoisia valheita, jos et osaa muuten puhua fiksusti ja diplomaattisesti riitaa aiheuttamatta. Miehesi ei sisarestaan luovu, mutta mies  voi ajan myötä tajuta jotakin kun et notku mukana joka tapaamisessa. 

Voin vakuuttaa, ettei kälysi muutu mihinkään. Niin kuin ei minunkaan. Hän oli loppuun asti mustasukkainen kontrollifriikki mieheni suhteen ja miksi pidin itseni onnellisempana pysymällä etäällä hänen vierailujensa aikana. Yhtäkkiä oli ylitöitä, sukulainen sairas yms.

Vierailija
31/45 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä miehen siskosta. Hän puhuu pahaa kaikista kavereistaan (joita on tosi vähän), ja on muutenkin juntti, eikä tajua junttiuttaan. Lasten kanssa viihtyy, mutta on heidän seurassa niin intensiivisesti, että lapsilla kestää palautua hänen vierailuistaan aina seuraava päivä. Musta tuntuu että hän on jonkin sortin nepsy, paljon ainakin mielenterveysongelmia ollut nuorena ja diagnoosejakin. Vaivaannuttava tyyppi.

Vierailija
32/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en pidä miehen siskosta. Hän puhuu pahaa kaikista kavereistaan (joita on tosi vähän), ja on muutenkin juntti, eikä tajua junttiuttaan. Lasten kanssa viihtyy, mutta on heidän seurassa niin intensiivisesti, että lapsilla kestää palautua hänen vierailuistaan aina seuraava päivä. Musta tuntuu että hän on jonkin sortin nepsy, paljon ainakin mielenterveysongelmia ollut nuorena ja diagnoosejakin. Vaivaannuttava tyyppi.

Tämä kuvaa täysin mun miehen siskoa. Lisäks hän on piilojuoppo ja vaivaannuttavia viestejä tulee usein viikonloppuiltaisin, sellasta hiprakkaista sepustusta jossa ei ole päätä ei häntää mutta joku tarve selittää millainen henkilö hän on, ehkä jotain sellaista fantasiaa kuvailla millaisena haluaisi muiden hänet näkevän. Esimerkiksi äidillisenä. Ihmisen, joka lähinnä dokaa ja katselee tositvtä, eikä juuri osoita empatiaa muita kuin itseään kohtaan.

Vierailija
33/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, hallitseva sisko on tosi raskas sukulainen, mutta vielä raskaampi on hallitseva miehen sisko. Luotaantyöntävä ja niin klassinen hahmo suomalaisissa perheissä.

Vierailija
34/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käy että itse olisi neutraali miehen sukua kohtaan.  Kyllä miehen on riideltävä kanssa sukunsa kanssa kun vaimo käskee. Naiset ovat perheenpäitä.

Vierailija
35/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsookohan kukaan koskaan peiliin jos odottaa että kaikkien on oltava semmoisia kuin Minä tahdon? 

Vierailija
36/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään vastaavia kokemuksia puolison sukulaisista? -ap

Veetäkö sinun tuntemattoman sisko meille kuuluu. Miksi noin pitkästi ja ilkeästi hänestä kirjoitat. Olet itse häiriintynyt kun vastailet itsellesi. Hyi🤮🤮🤮

Vierailija
37/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nenä.jos tähän kaiken kuran laittaisin.mitä olen niskaani saanut miehen siskolta .olisi liian tunnistettavaa. Yritän kuitenkin hampaat irvessä jonkinlaiset välit pitää. on mieheni ainoa sisar.

Hampaat irvessä olevaa ei tarvitse sietää. Mene itseesi. 

Vierailija
38/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei kukaan viitsi lukea vappuna sun pitkiä paska lofikoita. 👿

Vierailija
39/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natovastaisuutta havaittavissa.

Poliittinen ongelma, puolet kuuluu naton puolustusliittoon ja toinen puoli ei halua kuulua. Äänestyksestä ei tässäkään tapauksessa ole hyötyä.

Etpä tuntunut tajuavan jutun juonta, joten anna olla!

Vierailija
40/45 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päliset yksinäsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi